TV beeld gestoord door modem signaal Opgelost
Help.Sinds een aantal maanden hebben we een nieuw modem (connect box) en nieuw splitter. Vanaf dat moment wordt onze TV beeld gestoord tijdens internet g...
Help.Sinds een aantal maanden hebben we een nieuw modem (connect box) en nieuw splitter. Vanaf dat moment wordt onze TV beeld gestoord tijdens internet g...
Ik heb mijn mediabox aangesloten met minijack naar tullip op mijn versterker.Alle output instellingen van mediabox aan gezet.Kabel gecontroleerd...via ui...
Wat ik mis in alle discussies over het overgaan van analoog naar digitaal (of ik heb het niet goed gelezen) is dat mensen zoals ik, een film of programma...
Vandaag maakte Giedo van der Garde op Twitter bekend dat hij vooralsnog bij een drietal wedstrijden plaats neemt naast vaste commentator Olav Mol.De eers...
Hallo iedereen, Ik weet er zijn al heel wat topics versleten aan dit onderwerp maar ik kom er niet uit. Ik heb een: 1. Samsung Horizon box 2. 5.1 3D Blu-...
Onlangs kwam ik tot de ontdekking dat mijn versterker nauwelijks radiozenders ontvangt. In mijn zoektocht kwam ik in de meterkast uit. Ik probeerde de ra...
Ik heb het volgende probleem gehad:Als ik op een apparaat, (telefoon, pc of computer) gebruik maakte van internet (via wifi) dan ging het beeld en geluid...
Beste lezers, hier een paar vragen van een leek. Ik heb een nieuwe receiver (Harman Kardon AVR 717 Home cinema set) en Sony BDP-S1700 blu-ray speler geko...
Ik heb een dvd recorder die ik graag wil blijven gebruiken samen met de nieuwe ziggo digitale ontvanger. Als ik de ontvanger direct aansluit op de AV ing...
Regent het al weken, hangt de koelkast vol met vingerverf kunstwerken, en is het ‘simpelweg’ tijd om de kinderen even van de TV te laten genieten? Dan ga...
Beste ZiggoIk heb van u de digitale ontvanger gekregen. U beschrijft de installatie van ontvanger naar TV via de scartkabel. Echter ik heb nu een aanslui...
We zijn poosje terug verhuist naar een andere wijk heb zonet onze oude HUMAX IR-FOX C weer aangesloten maar nu ontvangen we het TV kanaal FOX niet (meer)...
Hallo,Ik heb een nieuwe Humax mediabox ontvangen met smartcard. Nu ontvang ik alleen nog maar 1, 2 en 3. Bij alle overige zenders krijg ik de E101-4 meld...
Je teamgenoot raken is al erg genoeg, maar waardoor je door een crash jij en je team waardevolle punten mislopen, is het nog erger! Regel nummer één in d...
Heb veel ontvangst problemen op de Horizon/tv.Kan op de binnenkamer geen keurmerk vinden maar wel de opdruk V121.Is kennelijk n 5mm dikke/dunne kabel.Is ...
Na het instellen staan alle zenders door elkaar. Hoe kan ik dit oplossen?
Is het toegestaan om met bijvoorbeeld 2 verschillende compounds te rijden?Hard achter en soft voor?
Regelmatig loopt mijn beeld voor een paar seconden vast en gaat daarna verder. Eerst krijg ik blokken in beeld en daarna een vastloper. Weet iemand waar ...
Kan dit type humax niet terugvinden in 'ziggo'lijst met digitale kastjes en bijbehorende oplossingen wanneer er zenders missen na installatie. Bijvoorbee...
Ik heb hem vandaag ontvangen en er mee gespeeld. Neem aan dat er meer mensen nieuwsgierig zijn hoe het menu in de instellingen er uit zien en heb er een ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.