Philips tv vindt geen digitale zenders Opgelost
Eind oktober stopt Ziggo met het doorgeven van analoge TV in mijn gemeente.Ik heb een Philips 32PFL7404 TV en deze heeft een ingebouwde digitale ontvange...
Eind oktober stopt Ziggo met het doorgeven van analoge TV in mijn gemeente.Ik heb een Philips 32PFL7404 TV en deze heeft een ingebouwde digitale ontvange...
Ik kijk al haren tv via een ci+ module. Sinds vorig jaar hebben we bij sbs6 een dermate geblokt beeld onderin dat we al die tijd al analoog sbs6 kijken. ...
We gaan over op 23 oktober naar digitaal.Nu hebben we een hdd recorder die analoog is. Deze heeft 2x scart en 1x HDMI.We hebben een oudere tv die geen in...
Heb een humax5300c en probeer er een seagate 4 tb harde schijf op aan te sluiten nu moet ik eerst formateren maar als ik op ok druk gebeurd er niets wat ...
Welke kabelversterker is de beste die ik kan gebruiken die ook klaar is voor de toekomst 5G afgeschermd en 4K?
Omdat ik lees dat jl Ziggo de naam van zijn Ziggo Sport Extra heeft omgedoopt naar Docu en ook gelijk is doorgevoerd op de Mediabox XL en website, heb ik...
Heb vanmiddag de humax 5500 geïnstalleerd op mijn dino tv in de slaapkamer. Ik heb keurig beeld en veel zenders maar welke ik mis is net 22 BBC first :fl...
Mijn decoder (Humax iHDR-5050C) staat regelmatig in de "updating" mode. Navraag bij de klantenservice leert mij dat dit aldaar niet bekend is. Volgens mi...
Een grote ergernis van mij is het aanbod van (vaste) zenderpakketten. Als je een bepaalde zender wilt zien ben je verplicht om je op een geheel pakket te...
Wil graag ondertiteling activeren bij Nederlandse programma's bv Journaal. Digitale ontvangst via Cisco decoder. Bij instellingen menu optie, is ondertit...
Goed nieuws voor de voetballiefhebbers. Ziggo Sport heeft namelijk voor de komende 3 seizoenen de uitzendrechten in handen van de Serie A en de FA Cup! D...
Ik zou graag een digitale ontvanger met 2 tuners willen hebben. De door Ziggo aangeboden ontvangers zijn allemaal (behalve de Mediabox XL) niet geschikt ...
De Formule 1 GP van Singapore staat dit weekend op het programma. De vrije trainingen van de GP van Singapore zijn live te volgen op Ziggo Sport Totaal. ...
Medewerker ziggo heeft instellingen Samsung televisie omgezet van analoog naar digitaal. Alles werkte prima. Na twee weken stonden alle instellingen weer...
Waarom mogen ze tijdens de race aan deze instelling iets veranderen, staat toch in parkferme , lijkt mij toch wel dat dit te controleren is?
Ik heb Movies en Series XL en loop tegen het volgende probleem aan als ik een film of serie uit dit pakket wil kijken met mijn CI+/smartcard combi: Er bl...
Mijn oude extra mediabox (met opnamefunctie) heeft het begeven en nu krijg ik een nieuwe, maar die kan helaas niet opnemen. Nu wil ik via een externe rec...
Het is lachen, gieren, brullen geblazen bij Ziggo, deze maand. Van 3 tot en met 30 september is de zender Comedy Central Extra gratis beschikbaar voor al...
De stewards van de FIM, de internationale motorsportbond, hebben een schorsing van twee wedstrijden opgelegd aan Romano Fenati. De Italiaan kneep in de M...
Waarom hebben we de laatste tijd buitenlands commentaar op Ziggo sport??Ik bedoel Deens en Slowaaks? zonder ondertiteling? waar slaat dit op..Blijft dit ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.