Programma niet vanaf begin terug kijken Opgelost
Bij de nw mediabox next komt het regelmatig voor als een programma een tijdje bezig is de optie kijk vanaf het begin er niet is.Vandaag bv was dit het ge...
Bij de nw mediabox next komt het regelmatig voor als een programma een tijdje bezig is de optie kijk vanaf het begin er niet is.Vandaag bv was dit het ge...
Ik heb het probleem dat de instelling van de next telkens weer van 1080p naar de 4K instelling gaat. En in 4K is het beeld minder scherp. Kan ik hier zel...
Ik krijg steeds code CS6600 wil graag weten wat deze betekend.
Ben niet tevreden dat de mediablox of de afstandsbediening daarvan automatisch koppelt met mijn apparatuur.Is er een manier dat deze het niet meer doet. ...
Hheeft iemand wel eens de foutcode 1120 gekregen bij het installeren van de mediabox xl?Wil de box nu aansluiten en krijg de melding en een bericht dat i...
Ik heb als versterker een Yamaha MusicCast V483 en als tv een LG 42LA6918. Het beeld werkt wel, maar hij geeft wel de melding 'Please connect HDMI OUT to...
Mogelijk hebben jullie hier iets aan,In verband met problemen van het CEC signaal vanuit de Next kon ik mijn setup niet meer normaal gebruiken, de Next l...
ik heb sinds 2 dagen s'morgens krijg ik in het beeld rechts boven in een nieuw apparaat gevonden wil je koppelenen de rest van de dag niet als ik de medi...
Ik hoop dat ziggo de uitzendrechten 24h le mans uitzendrechten gaat kopen en volgende jaar uitzend op ziggo racing
Ik heb sinds twee weken een upgrade van Alles in 1 Start naar Compleet, dus 50 -> 250Mbit. Ik dacht altijd dat de Ubee 320B maar 100Mb poorten had, maar ...
ik had een COAX met TV-signal in humax kastje. Via scart humax naar de TV en via een coax signal naar de ingang van de harddisk-DVD recorder.Nu is analog...
Net als bij de Horizon zijn de verschillende zap toetsen net andersom.Kies ik de normale CH- en + dan is up een zender hoger, kies ik echter de knoppen r...
Afstandsbediening mediabox XL koppelt niet met Panasonic tv. code 2153 werkt niet
Waarom kan ik mijn tv niet koppelen aan mijn media next
Ik wil mijn horizon box xl omruilen voor een mediabox next
Hay, ik heb sinds vorige week de Next Box. Bij installatie deed alles het snel. Nadat de box 's avonds in stand-by gezet is en de volgende morgen aangeze...
Wil film kijken op netflex maar film laad niet verder dan 20% wat kan ik doen? Tot vorige week werkte het wel
Voice control commando "skip x minuten" werkt niet meer na update 4.16.Dat werkte eerst perfect.Nu gaat het altijd standaard op 2x snelheid spoelen en ni...
Na een dag of toevallig na de nacht is mijn ingestelde resolutie (4k of 1080p) teruggevallen naar 720p.Kan het dan weer instellen, blijft het die dag goe...
Hoi,ik zit er aan te denken de nieuwe mediabox next te bestellen om de huidige XL te vervangen. Momenteel zit m'n mediabox XL qua kabelsignaal aangeslote...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.