Fox Kanaal 11 - alleen nog maar voetbal? Opgelost
Is het juist dat vanaf 15 oktober alleen nog maar voetbal te zien is op kanaal 11 en geen series meer?**Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid**
Is het juist dat vanaf 15 oktober alleen nog maar voetbal te zien is op kanaal 11 en geen series meer?**Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid**
Per 1 oktober 2018 Vier extra radiozenders We breiden het radiopakket dat onder TV Standard valt, uit met vier zenders:Qmusic Nonstop (kan. 823) Non-stop...
Om TV te kunnen luisteren heb ik een bluetoothzender die audio naar mijn gehoorapparaten streamt. Voorheen werd die zender met tulpstekkers of 3,5mm ster...
Ik krijg op mijn tv de foutmelding E-48-52. Wat kan ik daar aan doen?
Hallo, als ik een smart card installeer ipv. de mediabox, kan ik dan, als ik dit combineer met een usb drive, nog steeds opnemen, pauzeren en stopzetten ...
Hi Community-people,Door beoogde veranderingen in opstelplaatsen van apparatuur in huis ontkom ik niet het aanpassen netwerkbekabeling (UTP/STP) en de co...
Goedendag forum,Ik heb al lopen zoeken naar mijn vraag maar heb geen antwoord kunnen vinden.Aangezien analoge zenders in Rotterdam niet meer te bekijken ...
De Formule 1 GP van Japan staat dit weekend op het programma. De vrije trainingen van de Grand Prix zijn live te volgen op Ziggo Sport Totaal. De kwalifi...
We proberen DTV te ontvangen, maar krijgen de optie kabel niet. Lazen ook het topic van Wimpie, dat bij LG het stappenplan niet werkt. Werkt bij ons ook ...
ik heb een abonnement van motors TV als ik dit pakket opzeg heb ik dan nog wel de zender EUROSPORT 2
Op het moment heb ik het tv max pakket.Ik wil qua abonnement en stapje terug doen omdat veel zenders toch niet bekeken worden. Maar nu komt het probleem....
De Formule 1 GP van Rusland staat dit weekend op het programma. De vrije trainingen van de GP van Rusland zijn live te volgen op Ziggo Sport Totaal. De k...
Eind oktober stopt Ziggo met het doorgeven van analoge TV in mijn gemeente.Ik heb een Philips 32PFL7404 TV en deze heeft een ingebouwde digitale ontvange...
Ik kijk al haren tv via een ci+ module. Sinds vorig jaar hebben we bij sbs6 een dermate geblokt beeld onderin dat we al die tijd al analoog sbs6 kijken. ...
We gaan over op 23 oktober naar digitaal.Nu hebben we een hdd recorder die analoog is. Deze heeft 2x scart en 1x HDMI.We hebben een oudere tv die geen in...
Heb een humax5300c en probeer er een seagate 4 tb harde schijf op aan te sluiten nu moet ik eerst formateren maar als ik op ok druk gebeurd er niets wat ...
Welke kabelversterker is de beste die ik kan gebruiken die ook klaar is voor de toekomst 5G afgeschermd en 4K?
Omdat ik lees dat jl Ziggo de naam van zijn Ziggo Sport Extra heeft omgedoopt naar Docu en ook gelijk is doorgevoerd op de Mediabox XL en website, heb ik...
Heb vanmiddag de humax 5500 geïnstalleerd op mijn dino tv in de slaapkamer. Ik heb keurig beeld en veel zenders maar welke ik mis is net 22 BBC first :fl...
Mijn decoder (Humax iHDR-5050C) staat regelmatig in de "updating" mode. Navraag bij de klantenservice leert mij dat dit aldaar niet bekend is. Volgens mi...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.