GPL Source code - Connect Box - Arris TG2492LG Opgelost
Hoi Ziggo Community,Ik heb een vraag tot betrekking van de Connect Box van Ziggo.In de EULA van de Arris zag ik dat er open source software onder de GPL ...
Hoi Ziggo Community,Ik heb een vraag tot betrekking van de Connect Box van Ziggo.In de EULA van de Arris zag ik dat er open source software onder de GPL ...
krijg mijn nieuwe ps4 niet bvia wifi verbonden met het ziggo modem.bij het testen van de verbinding komt wel het modem zichtbaar ip adres ophalen succesv...
Bij voetbalwedstrijden zoals gisteravond is het weer hommeles met Veronica. Beeld blijft om de paar seconden hangen . Dus maar weer gestreamd vanaf mijn ...
Is het mogelijk om de radiofrequenties voor Oosterhout nb naar mij te mailen.
Ik heb movies en series xl waar kan ik de nieuwe aflevering zien van vikings history geprobeerd hbo??
wij hebben een nieuwe ziggo mediabox XL ontvangen, wat moeten wij doen met onze oude UPC mediabox type (DSR 7111/03)
Ik ben sinds gisteren overgestapt van de mediabox naar de CI+ module in de nieuwe LG tv.Nu heb ik een favoriete lijst gemaakt maar de zendernummers kan i...
Hoe stel de juiste favorietenlijst in. Het lukt me niet. Ik krijg steeds TV in plaats van favoriet 1
Ik heb sinds enige tijd ook een ci-module. Ik zie helaas geen kanaal 150 voor Netflix.Ligt dat aan mij of kan ik dat nog instellen?
ik wil een extra wifi versterker aansluiten via de Horizon de Dymond WR03, iemand wie me kan helpen het lukt me niet
humax 5200 weergave van opgenomen programma geeft slechte weergave. Is dit op te lossen?
Weet iemand of en hoe ik met de Ziggo afstandbediening een Samsung Q8c kan bedienen?
Ik heb een connectbox en wil ziggo xxl (dus 100 mb heb nu 40 mb),mijn ci module wil ik behouden,4,95 wil ik wel betalen MAAR,ik hoef geen mediabox , heef...
Zou graag willen weten of het aanpassen van het volume van het geluid per zender mogelijk is.
Heb voor mijn schoonmoeder van 96 jr. een Philips TV 43PUS6703/12 met CI+ module (Ziggo) gekocht en wil de zendervolgorde aanpassen. Kan dat? Kan ik even...
Sinds enige weken krijg ik af en toe de volgende tekst op mijn TV-scherm:"Er is een draadloze USB adapter gedetecteerd. Selecteer JA om verbinding met 'n...
Als ik de TV Gids oproep, die niet verschijnt, staat mijn mediabox vast en moet ik deze resetten (opnieuw opstarten) om weer TV te kunnen kijken. Wie wee...
Ik heb na 3 jaar een nieuwe Mediabox gekregen en na een maand of wat ineens een bedrag 'restwaarde Mediabox' op mijn rekening. Ik heb de Ziggo site op ve...
Kan ik de zenders sorteren als ik een CI module heb?Ik ben in bezit van een Sony
Ik heb al geruime tijd een Bose 300 soundbar. Sinds enige tijd valt het geluid steeds weg en krijg ik, ook na resetten, stroom eraf etc. geen geluid meer...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.