Hoe luister ik analoge radio? Opgelost
Voor dat ik de beschikking had over een Wifi-Modem ging alles bij mij via bekabeling. Voor Internet maak ik gebruik van Wifi en bekabeling en dat werkt g...
Voor dat ik de beschikking had over een Wifi-Modem ging alles bij mij via bekabeling. Voor Internet maak ik gebruik van Wifi en bekabeling en dat werkt g...
Wanneer gaat ZIGGO over op werkelijke, ongefilterde UHD (4k)uitzendingen en daarvoor geschikte media boxen?
Ik wil op de slaapkamer een extra mediabox, en heb hier boven stop contact internet nog van KPN. Nu lees ik dat in mijn gebied (oud UPC) alleen de Pace d...
Mijn vraag is buiten alle 'normale' vragen om maar probeer het toch:slight_smile: Op welke Ziggo zender kan ik Serious Request 2018 live volgen de hele d...
Net overgestapt van digitale tv op de Humax 5200C naar Mediabox XL. Ik wil de Humax gebruiken voor een 2e tv. Er zit een smartcard in, in mijnziggo zie i...
Tegen wat voor problemen ga ik aanlopen als mijn toekomstige TV wel ci+ is maar geen ziggo certificaat heeft?
Tijdens het bellen via de vaste lijn van ziggo is mijn tv beeld ernstig gestoord, blokken soms de helft van het beeld zwart tijdens het bellen.Humax en d...
Helaas kon de servicedesk mij niet helpen en viel deze vraag buiten hun service aanbieding. Ik ben aan het overwegen een nieuwe TV te kopen bijvoorbeeld ...
Ik kan dus blijkbaar niet pauzeren op onze 2e mediabox (de UPC variant), terwijl er wel andere mediaboxen bij ziggo zijn die dit wel kunnen. Ik wil ook k...
@Willem-A nog enkele vragen:1e vraag:Is deze bekabeling correct?(Ziggo kabel na 11 december digitaal, fUPC, voor vrije zenders):wandcontactdoos -> coax (...
t.a.v. ZiggoEr gaan veel zenders stoppen met uitzenden in de Benelux vanaf 01-01-2019,primaire tv gaat de komende jaren afnemen. Maar Het extra pakket me...
Heb een nieuwe Philips 55oled 903 tv met quantis c1 module. Volgens handleiding kan ik met externe schijf opnemen. Echter als ik een programma op die man...
Mijn schoonmoeder moet over van analoog naar digitaal en het lijkt me handig als ze niet een extra kastje nodig heeft. Haar televisie, vorig jaar gekocht...
Ik krijg een melding voor een update, wanneer ik op OK duw krijg ik de foutcode 4079E8.En start de tv gewoon op.Weet iemand wat hier loos is.
Waarom heb ik eens in de zoveel tijd last van digitale ruis op mijn tv?! Omdat Ziggo weer aan het emmeren is met de kanalen! Bellen met de helpdesk heeft...
Tijdens het On Demand kijken van sommige programma's is zeer veel zo geheten ghosting (een waas achter alle bewegende voorwerpen) aanwezig. Bijvoorbeeld ...
Hallo,Mijn internet en televisie werkt niet naar behoren en heb geconstateerd dat op mijn Tratec kastje het groene lampje niet brand.Hoe dit probleem opg...
Ik heb mijn 2e tv omgezet van analoog naar digitaal. Dit n.a.v. het bericht van Ziggo. Op zich is dit gelukt, maar bij een heel veel kanalen wordt nu om ...
Hoi,Ik had een tijd geleden een dagpas voor Fox Eredivisie gekocht. Helaas was dat de dag dat in De Kuip de lichten uitvielen. Zometeen wordt die wedstri...
Net is de media box uitgevallen. Komt dit bij meer mensen voor?Utrecht
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.