Problemen met "The Young Pope" na aanschaf Movies XL Opgelost
Sinds 2 dagen hebben wij het Movies XL pakket aangeschaft om de HBO series te kunnen volgen. Helaas kunnen we van de serie "The Young Pope" maar 2 afleve...
Sinds 2 dagen hebben wij het Movies XL pakket aangeschaft om de HBO series te kunnen volgen. Helaas kunnen we van de serie "The Young Pope" maar 2 afleve...
Ik heb een Philips 55PUS6561Als ik 's morgens beneden kom is hij uit stand-by. Soms toont hij naast het gewone beeld de zenderlijst.Ik heb automatische z...
Momenteel bij mijn bejaarde ouders op bezoek. Zij hebben ziggo met een humax mediabox. Sinds gisteravond ontvangen zij alleen nog npo 1. We hebben divers...
Ik heb van iemand een humax gekocht met smartcard, hoe kan ik deze card activeren of kan dat helemaal niet meer, zo niet hoe kan je het dan oplossen?
Hoe komt het dat het geluid van de zender BBC zo hard is en hoe kan men dat instellen?
Ik wil in deze periode zo nu en dan wel eens kijken naar Serious Request van 3 FM maar via de Mediabox XL op de zender NPO 3 Extra (kanaal 128) is dat al...
De kanalen zijn vastgesteld conform de Ziggo zenderlijst. Hierbij betreft een indeling dat RTL4 (928) voor RTL 7 komt (kanaal 931) Hierbij dient in mijn ...
ik heb canaldigitaal en kan mijn kaart en kastje meenemen naar buitenland.ik ga altijd met de camper naar het buitenland.
Goeiedag,Ik heb een probleem met een HDMI signaal.Een aantal keer per uur schakelt er iets, ik denk vanuit mijn ZIGGO mediabox.Er komt namelijk een meldi...
Gebruik momenteel 5 TV toestellen in huis en 3 daarvan zijn uitgerust met een Humax 5200C digitale HD recorder, de overige twee met een losse digitale tu...
Ik heb inmiddels deze box aangesloten ter vervanging van mijn Panasonic HDD recorder (analoog), maar het digitale signaal valt soms uit en dan krijg ik e...
Hoe koppel ik mijn ziggo afstandsbediening met mijn Harman Kardon bds370?Ik heb al verschillende codes geprobeerd maar niets lijkt te werken. Iemand dit ...
Ivm landelijke afbouw van analoge net heb ik gisteren een Humax digitale ontvanger binnen gekregen. Perfect beeld, maar wat me opvalt is dat de ontvanger...
Ik heb sinds kort een nieuwe tv waar geen ingebouwde speakers zitten. Mijn geluid moet dus via mijn Bose system (Cinemate series ii). Nu is het mij niet ...
graag zou ik willen weten of bij de overstap (binnenkort) naar digitale tv mijn mediabox naar onze slaapkamer kan verhuizen en ik een extra smartcard voo...
Voor dat ik de beschikking had over een Wifi-Modem ging alles bij mij via bekabeling. Voor Internet maak ik gebruik van Wifi en bekabeling en dat werkt g...
Wanneer gaat ZIGGO over op werkelijke, ongefilterde UHD (4k)uitzendingen en daarvoor geschikte media boxen?
Ik wil op de slaapkamer een extra mediabox, en heb hier boven stop contact internet nog van KPN. Nu lees ik dat in mijn gebied (oud UPC) alleen de Pace d...
Mijn vraag is buiten alle 'normale' vragen om maar probeer het toch:slight_smile: Op welke Ziggo zender kan ik Serious Request 2018 live volgen de hele d...
Net overgestapt van digitale tv op de Humax 5200C naar Mediabox XL. Ik wil de Humax gebruiken voor een 2e tv. Er zit een smartcard in, in mijnziggo zie i...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.