Wordt Power Over Ethernet ondersteund door ConnectBox? Opgelost
Wordt Power Over internet (PoE) ondersteund door de Connectbox?Alvast dank voor het antwoord.Groeten Hans
Wordt Power Over internet (PoE) ondersteund door de Connectbox?Alvast dank voor het antwoord.Groeten Hans
Ziggomonteur heeft digitale ontvanger geinstalleerd. tv-beeld (beeldbuis tv) is slechter (!) geworden, daarvoor komt nog een keer een monteur.De videorec...
Ik heb een Sony Bravia TV (KD-55XF9005). Deze gebruik ik met CI+ module en externe harde schijf voor wanneer ik eens iets op wil nemen. De Media Box XL (...
Hoi Allemaal,Wie heeft er al een nieuwe extra mediabox en weet of Netflix/Videoland hierop werken?Gaat hier om de nieuwe extra mediabox die nu aangeboden...
Over de ontvanger die op dit moment door Ziggo geleverd wordt voor omschakeling naar digitaal (Humax 5500c/5550c) is goed nagedacht. Het is een simpele o...
Mag ik mijn tv op de mediabox zetten?
Als trouwe Ziggo klant is na jaren mijn afstandsbediening (Humax) tot op de draad versleten. Nu lees ik tot mijn verbazing dat als je langer dan 2 jaar k...
Ik heb vandaag een CI module binnen gekregen en probeer deze op mijn Philips TV type 40PFL9705H te installeren, maar het netwerk-ID wordt niet herkend. I...
Bij het instellen van de kanalenlijst: wat is het verschil tussen 164 MHz en 474 MHz? Experimenteren lijkt op te leveren dat alleen het instellen van het...
Ik wil een JBL soundbar gaan aansluiten op mijn TV, maar deze heeft geen hdmi arc of optical out. Maar de mediabox heeft wel een optical out. Is het moge...
Hallo,Sinds 2 weken zijn we klant bij Ziggo geworden. Alles werkt prima, internet is ook gelijk 5x zo snel als onze vorige leverancier.Nu wilde ik mijn P...
Is er ook een mogelijkheid om de spotity app op mijn smart tv te installeren?
Hallo. Ik wil graag een dagpas voor foxsport om straks ufc te kijken, maar de optie huren staat er niet bij
Hallo,ik heb het volgende probleem,het geluid van de media box gaat via een optische kabel mijn versterker in en werkt prima ,de versterker geeft netjes ...
IIk heb hier nog allemaal spulletjes liggen van mijn oude aansluiting, zoals de Mediabox XL, een afstandsbediening van de oude horizon en een hitron mode...
Ik heb sindskort ZIGGO en ik kan sindsdien niet meer vanuit thuis op mijn bedrijfsnetwerk komen. Ik heb al gezocht op de andere topics en zag dat ik mijn...
Beste Ziggo,We hebben al tijden een smart tv met CI+ module voor de woonkamer. Boven staat er een oude tv op analoge lijn. Nu vind ik het bijzonder dat e...
Vandaag ontving ik bericht dat (al) per 11 december a.s. analoge tv helaas niet meer in mijn omgeving wordt aangeboden.Ik ben tevreden met het analoge ze...
Mijn aansluiting voor tv en internet komt in de meterkast binnen. De kabel is opgelast en doorverbonden naar mijn woonkamer. Daar staat mijn Technicolor ...
hallo, ik heb een probleem met net installeren van mijn 2e TV.Ik heb TV complete via Horizon box in de woonkamer en die werkt super, installatie ging vle...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.