Ziggo Next schakelt Netflix op Samsung Smart TV uit Onopgelost
Sinds een paar dagen heb ik de Ziggo Next en een Samsung Smart TV. Als ik op de TV voor Netflix kies, schakelt de Next na een paar seconden naar de lopen...
Sinds een paar dagen heb ik de Ziggo Next en een Samsung Smart TV. Als ik op de TV voor Netflix kies, schakelt de Next na een paar seconden naar de lopen...
Wat mij opvalt is dat op Ziggo Sport geen Kiki Bertens op Wmbledon is te zien. Eurosport zend haar partijen wel uit.Wat is de reden dat Ziggo Sport dit n...
Is er iemand die ook na enkele weken een werkende mediabox next gehad te hebben.Dat eerst ineens al je opnames zijn verdwenen om vervolgens niks meer te ...
Het probleem is dat deze zender de ene keer in 4K is en de volgende keer weer gewoon HD. Zendt deze zender niet altijd in 4K uit misschien? De resolutie ...
Hallo allemaal,Wij hebben via Vodafone een zenderpakket van hbo bij ziggo.Hierop heb ik big little lies gekeken, seizoen 1.Nu staat online dat seizoen 2 ...
Hallo.Ik wil met mijn Humax 5300c programma's opnemen en tegelijkertijd naar een andere zender kijken.Hoe moet ik dat doen?Ik heb al een externe harde sc...
Goedeavond vraagje hebben jullie ook last van dat de next box steeds vast loop en geen programma’s kan terug kijk en hij geef steeds aan abonneer je nou ...
Goedeavond,hierbij mijn eerste ervaringen met de nextbox:als eerste is er een levens groot verschil met de horizonbox die ik hiervoor had(maar dat is hie...
Stuurt u de mediabox meteen terug?Klantnummer: ***Kenmerk: TMPLT666_NL Misschien is het aan uw aandacht ontsnapt, of bent u er nog niet aan toegekomen. W...
Ik heb net de Ziggo Next en de aparte modem gekregen.Ik heb de ziggo next op mijjn pioneer versterker aangesloten.En vanuit mijn versterker gaat er weer ...
Ziggo stopt vanaf 1 april 2019 met Stingray Music. Wat komt ervoor in de plaats?
Ik heb een C1+ module maar in mijn regio heb ik daarmee geen interactieve TV. Geen film on de mand en uitzendingen gemist. Weet iemand of en wanneer Zigg...
Gisteren het NPO1 journaal met restart gekeken (ongeveer 2035 gestart) journaal afgekeken en blijven plakken en een groot deel van opsporing verzocht gek...
RRegelmatig valt de mediabox uit en dat doet hij regelmatig op de dag en paar x.Dan moet hij helemaal op nieuw opstarten en ik vind dat best vervelend.Ik...
Ala ik alles aansluit heb ik geen signaal (e48 melding) wel op een KPN tompsonbox hoe werkt dit
Met veel pelzier gebruik ik de Mediabox next. Deze heb ik aangesloten via een netwerkkabel aan de connectbox en er gaat een coax kabel in. Ik denk nu he ...
Ik heb mijn Next aangesloten op mijn LG TV via mijn Pioneer VSX529 versterker. De optie 4k is echter niet aanwezig in het menu van de Next. Ik gebruik al...
Als ik via de ab van de Mediabox next het geluid van mijn oled LG tv wil aanpassen dan moet ik zowat op 1 mtr afstand gaan zitten en rechts in het midden...
De box eerst draadloos proberen te koppelen ,gaat niet . Nu geprobeerd bekabeld . Ik zie nu een mediabox met een pijl erboven die constant volloopt na en...
Ik heb sinds zaterdag de nieuwe Mediabox Next.Geinstalleerd en het werkt prima.Tot op heden had ik voor het geluid de Sound bar gekoppeld aan mijn TV en ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.