Free to air ontvangst Onopgelost
Ik heb een Edision T265 aangeschaft om Free to Air NPO 1, 2 en 3 te ontvangen. Volgens de gebruiksaanwijzing aangesloten. Hij vindt alleen geen zenders, ...
Ik heb een Edision T265 aangeschaft om Free to Air NPO 1, 2 en 3 te ontvangen. Volgens de gebruiksaanwijzing aangesloten. Hij vindt alleen geen zenders, ...
hallo,ik heb een 2de tv voor de slaapkamer maar het lukt niet om hem aan te sluiten op anntennekabel iemand tips?is een salora 32LED1500
Onlangs heb ik i.v.m. uitschakeling een het analoge TV signaal een CI+ module gehuurd a €2,- per maand. De oude TV bleek niet geschikt voor Ziggo met CI+...
Wij gebruiken 2 samsung SMC 7140 decoders op 1 TV via de HDMI kabel, 1 decoder via de foxlinq voor gesproken onder titeling die normaal werkt. Bij gelijk...
Kan ik de coax kabel die uit de splitter komt (welke 1 kabel naar de media box, en de andere naar de connectbox gaat) direct aansluiten op de mediabox xl...
Sinds 21-12 ben ik bij Ziggo, alles zelf geïnstalleerd en alles werkt prima. Behalve het interactieve gedeelte van de tweede tv (Humax box) ben ik zelf g...
Afgelopen weken worden de blokken in beeld steeds erger bij het tv kijken. Gisteren, tijdens het journaal jaaroverzicht op NPO1, was het zelfs zo erg dat...
Wanneer ik programma’s terug kijk ervaar ik storing in het signaal. Met name aan het begin en einde van een reclameblok zit er een hapering in het signaa...
Lanceerdatum nieuwe 4k ontvanger
Hoe zoek ik me kanaal zenders en frequentie
Ik heb beneden een mediabox-Xl voor de tv daar. Boven heb ik nu een tv met daarbij een dvd-recorder Panasonic DMR-EH57. Deze dvd recorder heeft geen dvb ...
Wordt Power Over internet (PoE) ondersteund door de Connectbox?Alvast dank voor het antwoord.Groeten Hans
Ziggomonteur heeft digitale ontvanger geinstalleerd. tv-beeld (beeldbuis tv) is slechter (!) geworden, daarvoor komt nog een keer een monteur.De videorec...
Ik heb een Sony Bravia TV (KD-55XF9005). Deze gebruik ik met CI+ module en externe harde schijf voor wanneer ik eens iets op wil nemen. De Media Box XL (...
Hoi Allemaal,Wie heeft er al een nieuwe extra mediabox en weet of Netflix/Videoland hierop werken?Gaat hier om de nieuwe extra mediabox die nu aangeboden...
Over de ontvanger die op dit moment door Ziggo geleverd wordt voor omschakeling naar digitaal (Humax 5500c/5550c) is goed nagedacht. Het is een simpele o...
Mag ik mijn tv op de mediabox zetten?
Als trouwe Ziggo klant is na jaren mijn afstandsbediening (Humax) tot op de draad versleten. Nu lees ik tot mijn verbazing dat als je langer dan 2 jaar k...
Beste lezer,Ik krijg steeds de iTV-004 melding. Ik heb al van alles geprobeerd: internetverbinding werkt prima, ik ben verbonden met een netwerk. Opnieuw...
Ik heb vandaag een CI module binnen gekregen en probeer deze op mijn Philips TV type 40PFL9705H te installeren, maar het netwerk-ID wordt niet herkend. I...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.