Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 14.5KOplossingen
  • 19.8KDiscussies
  • 180KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Ervaringen Mediabox Next Onopgelost

Goedeavond,hierbij mijn eerste ervaringen met de nextbox:als eerste is er een levens groot verschil met de horizonbox die ik hiervoor had(maar dat is hier niet echt aan de orde)als tweede het zappen i...

voyager door
Level 5
  • 44 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 14 Likes

CI+ module alle regio's? Opgelost

Ik heb een C1+ module maar in mijn regio heb ik daarmee geen interactieve TV. Geen film on de mand en uitzendingen gemist. Weet iemand of en wanneer Ziggo interactieve TV mogelijk maakt in mijn regio?...

Furillo door
Level 2
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox XL valt uit Opgelost

RRegelmatig valt de mediabox uit en dat doet hij regelmatig op de dag en paar x.Dan moet hij helemaal op nieuw opstarten en ik vind dat best vervelend.Ik sprak toevallig een medewerker van ziggo die a...

Stop-and-Go TV Opgelost

Wij zijn in het bezit van een HorizonXL-box en sinds enkele maanden heeft deze de vervelende gewoonte om het beeld in fragmenten uit te zenden. Het geluid loopt door maar het beeld stopt enkele second...

yos door
Level 2
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

hdmi-probleem Opgelost

Ik heb een probleem met HDMIAis ik appel tv aan wil zetten die zit op HDMI 3 dan gaat hij op HDMI 1 dus ik kan HDMI 3 niet aan zetten mij vraag is hoe kan dat met horizon box had ik geen last

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen