Digitaal tv kijken: nieuwe klant Opgelost
Wil graag diditaal tv kijken, maar hoe werkt zo iets om het in te stellen. Ben niet echt te vrede via de kabel heb altijd KPN gehad heb nu al een beetje ...
Wil graag diditaal tv kijken, maar hoe werkt zo iets om het in te stellen. Ben niet echt te vrede via de kabel heb altijd KPN gehad heb nu al een beetje ...
ik wil de tweezijdige afstandsbediening koppelen aan de tv .een Level 6132kan iemand mij een code geven om dit te doen ik heb al een lijst van zeker 100 ...
Vandaag een Chrome cast gekocht. En instaleren gaat. Prima via Google home. En er staat ook installatie voltooid. Maar vervolgens staat er in de home app...
Goedenavond allen,mijn Humax starten wij vanavond op voor een lekker avondje televisie kijken echter kregen wij de foutmelding DL (knipperend) daarna gin...
oude tv weg. nieuwe smart tv er in. maar bij het installeren vind de tv geen zenders. oude tv terug niks aan de hand. ps goede kabels en aansluitingen ik...
Beeld loopt voor op geluid ( net 5 )hoe kan ik dit verhelpen?
Ik heb een Humax 5200C en wil bestanden kopieren naar mijn PC. Op de Humax staat FTP aan en op de PC zie ik de Humax ook. Als ik dan via Filezilla een be...
Het geluid op mijn tv-zenders is erg slecht. Het gaat steeds hard en zacht.OP de slaapkamers heb ik een goed geluid. Deze kamers hebben een Human-boxIn d...
Al vaker heb ik contact opgenomen met de klantenservice om ons probleem te verhelpen. De laatste keer heb ik samen met iemand van de klantendienst ons tv...
Alle presentatie data voor de nieuwe Formule 1 wagens zijn bekend. Toro Rosso trapt begin februari af als wederom de eerste. McLaren heeft Valentijnsdag ...
Betreffende Humax werkt al jaren prima. Sinds vorige week kwam ineens de foutmelding E52-E48 en konden we geen tv meer kijken. Gezocht naar wat foutmeldi...
Klop het dat ik op mijn ODL 32640H-DB dat is een OK TV van de Mediamarkt geen radiozenders kan afspelen?
Hey,mijn ouders hebben een media box met een Samsung tv .nou is mijn vraag of we misschien deze media box weg kunnen pakken en door middel van een kaartj...
Waarom is Once upon a time niet meer beschikbaar op ziggo on demand. Heb ik eindelijk een goede serie gevonden, die ik aan het bekijken was blijkt deze n...
Is er nog een mogelijkheid om op te nemen met een videorecorder nu het analoge Ziggo signaal is gestopt?Met vriendelijke groet,Nick Bast
Vrienden ik ben ongeveer 8 uur aan de slag geweest om hier een oplossing voor te vinden.Nadat ik de TV had vervangen door de Sony KD-65xf9005 was de hele...
Ik heb 3 smartcards voor een CI+ module, 2 smartcards staan vermeld bij mijn digitale ontvanger(s) maar 1 smartcard staat niet daar niet vermeld.Met de n...
Is er al een Ziggo Formule1 agenda als import (ICS) beschikbaar?
Beste Ziggo, Wanneer kan ik de extra's die worden geboden bij de combinatie van ziggo en vodafone activeren? Ik heb geen optie als ik op mijn ziggo inlog...
Goedemiddag Ziggo,Is het binnenkort mogelijk Film1 als keuze te hebben voor het combineren van het thuispakket en mobiel van Vodafone?Ik vind jullie eige...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.