Syfy channel, komt het ooit nog terug? Opgelost
Zijn er wat dat betreft nog overwegingen bij Ziggo ?
Zijn er wat dat betreft nog overwegingen bij Ziggo ?
Is het al bekend wanneer deze in Nederland beschikbaar is
Waarom geen 4k logo op kanaal 205
Ik heb een harddiskrecorder die indertijd door de monteur via een splitter op de televisie is aangesloten. De televisie ontvangt gewoon de digitale kanal...
***Je zenders opnieuw ophalen? Check dan deze video. Van klanten, voor klanten.*** Helaas heb ik (nog) geen Nature HD maar wel movies & series xl. Horizo...
Mijn tv is van digitaal naar analoog gegaan lampje van de humaan brand groen
Hay hoe zet je je media box terug na fabrieks instellingen
Ik heb de upc mediabox hd aangesloten volgens de gebruiksaanwijzing en alle stappen voltooid, alleen heb ik het probleem dat hij de installatie niet volt...
Ik wil meer diensten van Ziggo afnemen en ben daarvoor 3x naar de winkel geweest. Telkens teveel wachtenden voor mij. Dus vul ik een formulier in omdat i...
Hallo, we hebben onze oude ontvanger de samsung smt-C7140 aangesloten zodat we kunnen opnemen en live pauzeren. Ik heb de humax ook wel en deze heeft wel...
mijn tv, een Samsung ue49mu7070, is aangesloten via een CI+ module. de tv bezit 2 tuners. nu wil ik 1 zender opnemen terwijl ik een andere kijk en wel 1 ...
Sinds een week zendt NPO 1 Extra (kanaal 311) enkel nog maar kleuterprogramma's uit, ook 's avonds. Heb ik iets gemist, waar zijn programma's als Flikken...
Mijn moeder wil haar koptelefoon, zij is slechthorend, aansluiten op de Humax 5500C. Deze heeft alleen een optische ingang. Bestaan er verloopstekkers of...
Ik ben onlangs verhuisd en een nieuw televisie abonement aangevraagd. Echter heb ik nu geen extra zender pakket meer en kan er ook geen kiezen. Graag jul...
Op de link:https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/kan je testen of een bepaalde ontvanger geschikt is voor de regio waar je woont...
Hallo,Ik zag dat sinds dit weekend de HBO serie/talkshow 'Real Time with Bill Maher' niet meer beschikbaar is. Komt deze show nog terug in het aanbod? He...
Mediabox blijft foutcode geven
Is het niet mogelijk dat het kids pakket ook te bestellen (beschikbaar) is als extra zenderpakket zonder dat je daarvoor een Vodafone abonnement hoeft te...
Ik heb in de kast nog een videorecorder staan (Panasonic NV-SV120) en ik heb nog oude videobanden liggen. Ik wil die oude banden gaan checken, maar ik he...
Ik heb begrepen dat ik met de humax 5300c programma´s kan opnemen (met een aangesloten hdd), weliswaar met de restrictie dat de Humax op het kanaal moet ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.