Opnemen met videorecorder Onopgelost
Is er nog een mogelijkheid om op te nemen met een videorecorder nu het analoge Ziggo signaal is gestopt?Met vriendelijke groet,Nick Bast
Is er nog een mogelijkheid om op te nemen met een videorecorder nu het analoge Ziggo signaal is gestopt?Met vriendelijke groet,Nick Bast
Vrienden ik ben ongeveer 8 uur aan de slag geweest om hier een oplossing voor te vinden.Nadat ik de TV had vervangen door de Sony KD-65xf9005 was de hele...
Ik heb 3 smartcards voor een CI+ module, 2 smartcards staan vermeld bij mijn digitale ontvanger(s) maar 1 smartcard staat niet daar niet vermeld.Met de n...
Is er al een Ziggo Formule1 agenda als import (ICS) beschikbaar?
Beste Ziggo, Wanneer kan ik de extra's die worden geboden bij de combinatie van ziggo en vodafone activeren? Ik heb geen optie als ik op mijn ziggo inlog...
Goedemiddag Ziggo,Is het binnenkort mogelijk Film1 als keuze te hebben voor het combineren van het thuispakket en mobiel van Vodafone?Ik vind jullie eige...
Mijn Netflix werkt niet meer op mijn smart tv. Enig idee wat de oorzaak kan zijn. Ziggo helpdesk kon mij niet helpen en gaf de schuld aan de smart tv
Ik heb een TV Complete pakket met een media-box XL. Opnemen van programma's gaat fantastisch maar replay of vanaf het begin starten, werkt niet. Ik krijg...
Wanneer Ziggo komt met een 4K Mediabox, krijg ik de content via CI+ ook binnen in 4K?
Wij gebruiken al ongeveer 1jaar met veel plezier de Ziggo go app icm een Chromecast.Op de slaapkamer om tv te kijken. de kwaliteit is hier ZEER goed van ...
Ik ben reeds in het bezit van een Ziggo abbonement. CI+ module in de woonkamer. Heb echter nog een televisie in de slaapkamer waar ik ook graag zou wille...
Goedemiddag, van Ziggo heb ik een 5 m. antennekabel, helaas net iets te kort. Nu heb ik van Ziggo ook nog een 1,5 m antenne kabel, kan ik deze aan de 5 m...
Hallo,Ik kwam op google de partij https://iptv-4k.eu tegenDeze verkoopt het gehele Ziggo pakket voor maar 35 euro per jaar ?Is dit een reseller van julli...
AT5 nieuwsLeeg?Meer afleveringen
Volgens jullie website komt vanaf 26 januari iedere week een aflevering van Strike Back Seizoen 6 bij Ziggo en dus ook op de app van Ziggo Go. Twee aflev...
Ben sinds kort overgestapt van KPN internet naar Ziggo internet.Heb 2 smart TV's van Panasonic (Viera) Beide werkten goed op internet en KPN echter nu me...
Sinds kort worden een aantal programma's niet meer beschikbaar gesteld voor terugkijken zoals bv Judas, first dates etcWaarom?
Goedenavond,Ik heb een Sony KD-49XE8005 tv met Quantis 1.3+ kaart.Afgelopen week wilde ik een uitzending terugkijken op een NPO zender. Echter de rode kn...
Hoe kan ik eenvoudig de resulutie instellen op de Humax 5200c, hij staat nu op 720, als ik nu op de V-format druk dan zie ik heel even 720 op mijn scherm...
Het valt mij op dat er steeds meer zenders stoppen ,vooral het stoppen van AMC en het Sci-fi kanaal een paar maanden geleden irriteerde mij .Maat het val...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.