Formule 1 kalender 2019 Onopgelost
De formule 1 kalender voor 2019 is bekend.Je kan via deze Link de F1 kalender bekijken op Twitter (@F1)
De formule 1 kalender voor 2019 is bekend.Je kan via deze Link de F1 kalender bekijken op Twitter (@F1)
De RM-F01 afstandsbediening die bij de 5050c zit is kapot, dus nu willen we de RM-H01U afstandsbediening koppelen met een samsung tv, wel werkt de afstan...
ik heb een smart tv: Panasonic tx40cs630e, ik wil opnemen met een Medion HDD recorder MD 81477. Ik krijg alleen sneeuw te zien als beeld. Wie kan mij hel...
Zit er een aansluiting op de mediabox waarmee ik (toch) een dvd-recorder of een externe harde schijf kan aansluiten? Zo nee, waarom niet?
Ls,Voor mijn cisco HD PVR, moet ik gebruik maken van een TraTec FRA-752, anders werkt de interactieve televisie niet.De laatste tijd heb ik nog al last v...
Per 12 maart wordt bij mijn moeder de Analoge televisie afgesloten, nu heeft zij op de slaapkamer een televisie staan zie foto waarmee zij nog analoge te...
Sinds begin februari is in Zaanstad de analoge doorgifte vervangen door de digitale. Sindsdien hebben wij op onze HD-tv (met HD-abonnement) een blokkerig...
Ik heb een ci module van neotion. Deze werkte prima in mijn oude tv. Nu heb ik een nieuwe tv, of 50uk6470plc. Deze is Ziggo gecertificeerd. Ondanks al mi...
Omdat het analoge signaal niet meer wordt doorgegeven, hebben we nu op de slaapkamer een extra kastje. Een UPC Mediabox HD. Geen Ziggo, nog een echte UPC...
Wij hebben inmiddels onze derde Mediabox in gebruik en ik word niet goed van het kwaliteitsniveau van het beeld en geluid. Inmiddels zijn er al 2 monteur...
ooit weleens meegemaakt dat je op de zigggo app alleen nog maar ziggosport kan zien?
Gratis ontvanger voor ziggo sport
Beste,Wat kan ik het beste doen om mijn ''oude smartcard'' mee te nemen naar mijn nieuwe adres, ouderlijk adres blijft wel gewoon bestaan.Dus het moet ie...
In het verleden altijd Ziggo Sport Totaal genomen om ook de vrije trainingen en andere formule 1 gerelateerde programma’s te kijken. Nu (2019) komen ook ...
Ik hoop dat ziggo grand prix radio gaat toevoegen aan ziggo radio frequenties op de ziggo xl box
Wegens het afsluiten van het analoge signaal doet mijn harddiskrecorder het niet meer. Kan ik een tweedehands Humax 5200C kopen om daar dan mee op te nem...
Mij valt op dat het al een aantal weken niet meer mogelijk is om Opsporing Verzocht van NPO 1 (20.35 uur op dinsdag) terug te kijken of het programma van...
Ik heb een mediabox waar UPC op staat. Verklaart dat waarom hij aangeeft dat kanaal 150 niet bestaat/ werkt (Netflix)?
Ik had begrepen dat de F1 tv pro app wat samen met Ziggo werkt vandaag zou werken voor Nederland? Maar hier werk het nog niet?
Hi, sinds enkele dagen kan ik niets meer opnemen, genoeg schijfruimte is er . Opnames lijken te starten maar stoppen direct, via de gids optie zie je dan...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.