Geen toegang tot de gecodeerde zenders via de Mediabox XL Onopgelost
NL 1 /2 /3 werken wel, maar alle overige zenders werken al 2 dagen niet.Andere tv, ziggo go app werkt wel.TV is aangesloten op een Horizon box
NL 1 /2 /3 werken wel, maar alle overige zenders werken al 2 dagen niet.Andere tv, ziggo go app werkt wel.TV is aangesloten op een Horizon box
Hallo allemaal. Onlangs heb in na installatie van de Ziggo Next box veel in mijn surround opstelling veranderd in de veronderstelling dat beeld en audio ...
Bij de laatste update kwam er in het menu Beeld en geluid de optie Met een knop aan en uit zetten bij, deze optie is echter verdwenen na het terugzetten ...
Next met optische kabel aangesloten op JBL SB400 soundbar. Tot voor twee dagen terug werkten volumeknoppen prima. Nu werken de volume en mute knoppen nie...
Goedendag,Afgelopen welen ben ik weer the curse of oak island gaan kijken. Nu ben ik bij seizoen zes aangekomen en mis ik afleveringen. Zowel via de medi...
Vanmiddag bekeek ik via Replay een programma. Toen ik genoeg gezien had, stopte ik ermee. Vanavond zag ik ‘m toevallig in de lijst ‘Verder kijken’ staan....
Is het mogelijk dat kinderseries op Ziggo movies & series in de originele versie te zien zijn? Wij missen deze optie enorm bij the Lion guard, Vampirina,...
kan ik op mediabox next apps toevoegen?
Al twee keer meegemaakt dat ik de slimste mens wat later wil kijken. Ik selecteer de aflevering van vandaag en krijg de aflevering van gisteren. Zet ik d...
Misschien is dit niet helemaal gerelateerd aan de Next zelf maar... hoeveel mensen kunnen op één account tegelijk naar Ziggo via Next kijken? Volgens mij...
Vanuit combi Ziggo/Vodafone keuze tussen Sport Totaal of Movies and Series. Vind Sport Totaal NU 29/07/2019 niet boeiend. Veel herhalingen en eenzijdig. ...
Heeft het met de ZIGGO Mediabox etc. nog zin om bijvoorbeeld op Marktplaats een HUMAX 5200/5400 te kopen om daarmee alsnog opnamen te kunnen en te koppel...
Tv is uit de toprange van philips en voorbereid voor ci+. Niet zo de kaart r in steken als bij mijn andere tv maar met een module waar de kaart in gaat e...
Weet iemand of het mogelijk is om met gebruik van de afstandbieding en een sneltoets de Opnames te openen? Bij de XL zat er een apart toets voor op de af...
De meegeleverde kabel bij mijn nieuwe Next is veel te kort: ik moet dus een kabel kopen van 10 meter. Nu heb ik de plaatselijke Expert gebeld maar die ze...
Waar zit het in infrarood oog op de nieuwe Ziggo next box? Ik heb mijn box in een kastje staan en wil deze bedienen met een infrarood verlenger samen met...
Klopt het dat je zodra een opname is ingepland de Next eigenlijk gewoon kan uitzetten (met het knopje achterop)? En dat je dat zelfs kan doen terwijl er ...
Ik heb sinds kort een nieuw modem ontvangen van ziggo. Nu wil ik mijn logitech hub koppelen aan het modem, maar deze ziet de wifi-code niet.Ik heb beide ...
Wat is het maximaal aantal opnamen die gelijktijdig verwerkt kunnen worden met Ziggo Next ?
Wij mogen elke maand een gratis extra pakket kiezen of de keuze houden natuurlijk, maar nu zou gister het sport totaal pakket in gaan. Maar als ik naar d...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.