2 tv’s met de nieuwe Mediabox Next werkt dat? Opgelost
Hallo ik,heb een vraagje, kun je met de next op meerdere tv s kijken wat je opgenomen hebt?bv boven en beneden. En kan het kastje van de Humax wat nu bov...
Hallo ik,heb een vraagje, kun je met de next op meerdere tv s kijken wat je opgenomen hebt?bv boven en beneden. En kan het kastje van de Humax wat nu bov...
Vanaf 12 maart schakelt Ziggo het analoge televisiesignaal uit in de regio Den Haag. Dit heeft de kabelaar vandaag bekend gemaakt. In de nacht van 11 op ...
Goedemiddag, ik zou graag een aanvraag willen doen voor het verplaatsen van een ziggo straat kast ivm met een inrit. De kast staat namelijk op de grens e...
Ik heb een oud Casema abonnement en kijk nu digitaal tv dmv Digitale ontvanger FullD. Nu heb ik een ( 2e hands) Humax hard disc recorder 5200caangeschaft...
Zoals in de titel vermeld zijn met de Humax 5200C sinds een tijdje sommige films alleen nog in SD i.p.v. ook in HD te huren. Op dit moment is dit het gev...
Ik heb mijn sonos gekoppeld aan mijn tv met een mediabox xl, nu als ik de volume hoger of lager zet komt de melding "uw tv is ingesteld op het gebruik va...
Ik heb een probleem met mijn mediabox. Ik heb geen beschikking over On Demand en ik kan niet terugkijken. Dan krijg ik de melding 8040. Verder doet alles...
Beste allemaal,ik heb een LG OLED55E7 met een CI+ module. Ik mis met deze setup maar 1 functie (die wel in de Humax box zit) en dat is replay. Is er een ...
Hallo,In ons nieuwe huis heb ik de tv aangesloten, alles werkt goed bij normaal kijken. We hebben 3 TV toestellen aangesloten via een splitter (Hirschman...
Wanneer is het eindelijk mogelijk om draadloos de mediabox te connecten met het modem? (Connect box)
Goeie middag,zin kort hebben wij de Luvion Grand elite 3 connect aangeschaft.Wij kunnen wel in huis via de wifi de camera beelden bekijken.Maar nu lukt h...
BBC1 opnemen EastEnders voor alle afleveringen - maar neemt oude afleveringen van BBC Entertainment ook ongevraagd op. Met oude mediabox was dit niet het...
Jaren geleden is tot grote spijt van een grote groep mensen het kanaal France2 verdwenen ten gunste van een Marokkaans tv kanaal. TV5Monde is weliswaar b...
HoiAfgelopen woensdag is de modem vervangen na het wijzigen van het abonnement. Internet en bellen werken prima. Maar gistermiddag klapte al mijn smartca...
mijn 3 jaar oude philips tv 32PFK5300/12 heeft het begeven, ging zomaar op zwart. Nu nieuwe aangeschaft 32PFS6402/12. Nu vraag ik mij af of ik gewoon de ...
Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe Samsung tv, Q8F. Hij is bekabeld met coax en internet en ik heb hem gisteren voorzien van een C1-module met ZiggoC...
Ik heb een Dynaudio set aangesloten op de Ziggo XL box via optische kabel. Geluid komt prima door, ik kan alleen niet met de Ziggo afstandbediening het g...
Heb sinds kort een andere tv (Samsung Q8F) en nu wil ik met de afstandsbediening die bij de tv zit de Humax 5300c bedienen (volume en kanalen). Heb in ee...
Een vriend van mij heeft net een nieuwe 4K tv gekocht, maar kijkt tv via de kabel, zonder CI+ en zonder STB. Hij krijgt slecht beeld binnen (strepen, sne...
Graag wil ik ook via tv digitaal zenders kijken bijvoorbeeld wanneer humax 2 programma,s tegelijk opneemt. Kabel vanuit muur rechtstreeks aangesloten op ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.