Game of Thrones beschikbaar met Engelse ondertiteling? Onopgelost
Over een maand is het dan eindelijk zover en kunnen we aan het laatste seizoen van Game of Thrones beginnen. Dat kan deze keer enkel via het Ziggo aanbod...
Over een maand is het dan eindelijk zover en kunnen we aan het laatste seizoen van Game of Thrones beginnen. Dat kan deze keer enkel via het Ziggo aanbod...
Zojuist in de telegraaf gezien dat Charlie Whiting is overleden.Schok voor de Formule 1Lees hier het artikel>. Formule 1 opgeschrikt door heftig nieuws
Mijn Denon DRA-100 digital receiver schiet regelmatig in storing. Het is onduidelijk hoe dit komt. De verkoper van Hifiklubben suggereerde dat het zou ku...
Hallo iedereen!Ik hoop dat ik hier een beetje geholpen kan worden!Ik zit nu al een week te kutten met schakelmee en nu is het de 12e en heb ik geen zende...
Momenteel neem ik op via een USB schijf direct op de tv aangesloten. Opnemen werkt goed, echter vervolgens na ~ 1 week wordt het opgenomen programma als ...
Hoi,Wist niet precies waar ik dit moet plaatsen. Maar sinds er werkzaamheden zijn uitgevoerd door Ziggo ruim 2 weken terug, heb ik last van wegvallend si...
Ik heb bij mijn Ziggo tv abonnement een Humax digitaal decoder met smartcard. De laatste tijd kregen steeds meer zenders een E storing. Resetten naar fab...
We hebben een mediabox XL en mijn vraag is welke zender zenden 5.1 uit en hoe kan ik dit controleren met de afstambediening?Alvast dank voor de reacties
Ik heb een vraag over het automatisch wekelijks opnemen. Het valt me op dat dit vaker niet werkt. Bijv. ik had een tijdje geleden killing eve in de gepla...
Hoe krijg ik zo’n blauw wit stekkertje van tv draad open?
Mijn gids verstrekt geen informatie hoe kan dit opgelost worden?
Wij willen npo extra 1,2 en drie... Maar bij welk pakket horen deze thuis?
Vandaag een nieuwe tv (OK.) gekocht. Met installeren kan ik alleen maar "start frequentie" "stop frequentie" en "zoek stap" invoeren. Ik kan nergens een ...
Heb als tweede tv een nieuwe Salora tv aangeschaft, die Ziggo gecertificeerd heet te zijn.Heb na de aanschaf van een mediabox met mijn nog actieve "oude"...
Ik heb Ziggo Kabel TV (zonder CI+ module). Ik vindt de kanalen volgorde die na de scan standaard is ingesteld niet zo handig. Ik heb een Samsung UE48H670...
Zie bericht van totaaltv:LinkDat wordt dus lekker veel kijken!
De kans op een terugkeer van de Formule 1 naar Nederland lijkt een stapje dichterbij. De Telegraaf weet te melden dat de eigenaren van de Formule 1 het C...
Heb via mijn nieuwe TV de instellingen met smartafstandbediening ingesteld voor Humax. Vreemd genoeg werkt alles behalve het uitzetten van Humax.. Als ik...
Vorige week kregen wij onze nieuwe alles 1 in box met Humax tv ontvanger en een witte Arres moden met het Ziggo logo erop. Het tv beeld werd verstoort zo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.