Mediabox Next - hou op met klagen! Onopgelost
Beste Mensen,,Nu moeten degene die klagen over de nieuwe Next is ophouden met Ziggo in een kwaad daglicht te stellen. De verhouding 95% positief en 5% ne...
Beste Mensen,,Nu moeten degene die klagen over de nieuwe Next is ophouden met Ziggo in een kwaad daglicht te stellen. De verhouding 95% positief en 5% ne...
Komt er in de toekomst een Ci+ module (cam) die UHD 4k kan weergeven ? Ik wil geen extra kastje ( media box next ) daar ik al erg tevreden ben met de opt...
Wanneer een aflevering halverwege gestopt wordt en wij de dag erop verder willen kijken dan begint of de aflevering van voor af aan. Of de aflevering spe...
Wanneer je zenders omhoog of omlaag gaat dan komt er een wat donkere balk met daarin die info.Dit hoort zo.Echter blijft die donkere balk nog wel eens st...
Ik lees hier dat je op de next niet de hz kunt instellen op 60hz maar alleen op 50hz draait? Ik zie op een 803oled judder bij snelle scenes of snel beweg...
Ik heb een nieuwe mediabox van ziggo gehad maar heb niet alle zenders. Hij pakt er maar 66
Mijn next schakelt sinds gister regelmatig uit om direct weer op te starten soms wel om de 5 min heb er de stroom al afgehad zelfs modem opnieuw opgestar...
Beste medeleden en medewerkers Ziggo,Wij hebben sinds afgelopen weekend de mediabox Next in het bezit.Daar waren wij blij mee en benieuwd wat je er allem...
Ik heb vandaag 15-8-2019 geen ondertiteling op de zender van History via de mediabox next. Wel via de oude vertrouwde Humax 5200. Tevens nog steeds geen ...
Heb sinds 12-07-2019 de nieuwe NextBox, alles netjes aangesloten, en werkt perfect ??Mààr omdat ik gewend ben om via m’n IPhone of IPad op afstand te wil...
Goedemorgen, voor mijn tv, pc, ed zijn er van tijd tot tijd software updates, krijg daar dan netjes een melding van op betreffend apparaat. Mijn vraag is...
Vandaag de mediabox Next ontvangen. Top box! Installatie binnen 5 minuten!Werkt prima! Mag ook wel een keer positief zijn! Ziggo goeie keus!
Zoals de titel al aangeeft, vroeg ik mij af of ik ook zelf apps kan downloaden op de mediabox xl? Ik wil graag Pathé thuis gebruiken maar die app staat n...
de gegevens in de epg kloppen vaak niet. ik kom regelmatig opnames tegen die een half te vroeg zijn begonnen. vandaag 13-8-2019 op bbc first, midsomer mu...
Goedemiddag,Ik ben een bestaande klant en zou graag een medaibox next aanvragen.Waarom moet ik dan activatiekosten a € 19,95 betalen??
Het klopt inderdaad dat per 15 augustus 2019 de YouTube app niet meer te vinden is op de Mediabox XL. De YouTube app en de Mediabox XL zijn helaas niet m...
Op de Ziggo site staat bij de informatie over de mediabox Next dat je 400 uur opnametijd hebt. Deze info staat specifiek op de pagina van de mediabox en ...
Ik heb nu de horizon media box, deze gaat vervangen worden door de media box Next, mijn vraag is: kan ik nog niet bekeken programma's van de Horizon afha...
Ik heb hier een aansluiting van Ziggo, met een AOP voor internet en televisie (POA 1-UPC). Nu wil ik deze uitbreiden naar twee extra aansluitingen welke ...
Ik benieuwd wanneer nu eindelijk de sync tussen beeld en geluid opgelost. Echt irritant.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.