Aansluiting DVD speler met scartkabel Opgelost
Ik ben onlangs verhuisd. Ik heb mijn DVD alleen aangesloten met een scart kabel op de TV. Is dit voldoende of moet ik nog een coax/andere kabel aansluite...
Ik ben onlangs verhuisd. Ik heb mijn DVD alleen aangesloten met een scart kabel op de TV. Is dit voldoende of moet ik nog een coax/andere kabel aansluite...
Beste Ziggo Community Leden,Sinds een paar weken is Ziggo definitief gestopt met het doorgeven van het analoge TV-signaal, er kan alleen nog digitaal gek...
Verschillende keren geprobeerd via "Opnieuw ophalen" smartcard te resetten, helaas blijft op TV de foutcode E19-4 staan ! Via Ziggo.nl werkt dat dus simp...
Als ik 4k film aanzet in Netflix zegt tv " signaal vebeteren". Gebruik HDMI 1. Tv HDMI ingang 1 en 2 staat altijd op 2.2. Kan alleen op ok drukken. Signa...
Kan je op de ziggo mediabox nog ergens de signaalsterkte zien per zender zeg maar, wat wel kon via de horizonbox. Zou graag de signaalsterkte checken van...
Wat mij opvalt is dat de kwaliteit van het beeld van de Ziggo Next Box (in de cloud) Van mindere kwaliteit is als van de horizon xl.Je ziet duidelijk ons...
Love nature 4k is zender van de maand. Prachtige beelden in 4k met de mediabox next. Voor zover ik weet momenteel de enige 4k zender van Ziggo. Jammer da...
Ik was een trotse bezitter van een 65" LG Oled 4k televisie. Kostte mij 2,5 jaar geleden 4600 euro.Nu zijn bijna alle rode en oranje logo's van de zender...
Ik heb op dit forum al meerdere meldingen gezien, maar ook bij ons haperingen op Veronica.... soms een hele tijd niets, maar altijd op het verkeerde mome...
Ik wil een tweede televisie op m'n op mijn slaapkamer. Ben ik verplicht een coax kabel naar de kamer te leggen of is er een andere methode? Ik ben ook in...
Vorige week de Next ontvangen. Op zich een grote vooruitgang maar HDMI CEC is verschrikkelijk en ook nog eens niet uit te schakelen.Op zowel mijn Panason...
ik krijg nu de Horizon Next, kan ik de opnames die op de Horizon XL staan meenemen
Is er al bekend of Ziggo ooit met een CI+ 1.4 module komt?Hiermee kan je namelijk een zender opnemen terwijl er naar een andere zender gekeken wordt.De n...
Ik heb de Digitale ontvanger (Humax 5500) geïnstalleerd maar ik krijg helaas geen beeld op mijn TV. Het gaat om een wat oudere TV (LG 23LC1R) zonder HDMI...
Sinds anderhalve week de Next in huis. Heb als receiver een Yamaha (RX-V671). Ik heb de afstandsbediening van de Next hieraan gekoppeld in het menu. Al m...
Hallo allemaal! Ik had een probleem met mijn voorgaande modem/router. Deze werd naar snelheid verhoging gewoonweg instabiel volgens snelheid testen die i...
Ik heb een panasonic dvdrecorder die ik wil aansluiten op een mediabox, voor als het analoge signaal komt te vervallen. Voldoet de Samsung DCB H380R hier...
Weet iemand of de skip functie van de Next box aangepast kan worden?Hij gaat nu per toetsdruk 30 seconden vooruit en ik zou hem graag op 1 min. zetten. B...
Mijn Cisco HD recorder 8485dvb start op in mute (geluid uit). Om het geluid aan te krijgen moet er vreemd genoeg twee maal op mute gedrukt worden op de a...
hoe kan ik nog een dagpas bestellen op de mediabox next, de zendertelling gaat tot kanaal 450 en springt dan over naar 501 terwijl je de dagpas kan beste...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.