Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 11KOplossingen
  • 15.8KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 72 Likes

Geluidsniveau regelen koptelefoon met Mediabox XL Opgelost

Graag zou ik willen weten of er een mogelijkheid is om het geluids niveau van een koptelefoon te regelen die is aangeslotenop de mediabox xl, de minijack aansluiting op de tvis namelijk defect en ik g...

struup door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing bij Replay TV Onopgelost

Wanneer ik programma’s terug kijk ervaar ik storing in het signaal. Met name aan het begin en einde van een reclameblok zit er een hapering in het signaal. Ook bij regulier tv kijken zie ik dit, maar ...

Geluid regelen via mediabox xl en niet via tv Opgelost

Goedendag.Kan ik ook geluid regelen via mediabox xl i.p.v. de tv. Mijn infrarood van de tv is kapot. Via mijn vorige mediabox kon dat namelijk wel. Vriendelijke groet.Wilbert

4k hd ontvanger Opgelost

Lanceerdatum nieuwe 4k ontvanger

Motormuis door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Is de Mediabox XL te gebruiken om op te nemen na afschalen analoge TV? Opgelost

Ik heb beneden een mediabox-Xl voor de tv daar. Boven heb ik nu een tv met daarbij een dvd-recorder Panasonic DMR-EH57. Deze dvd recorder heeft geen dvb tuner en kan dus geen digitale kanalen opnemen....

hkk door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Beeldkwaliteit en videorecorder na installatie digitale ontvanger Opgelost

Ziggomonteur heeft digitale ontvanger geinstalleerd. tv-beeld (beeldbuis tv) is slechter (!) geworden, daarvoor komt nog een keer een monteur.De videorecorder is helemaal niet meer te gebruiken - beel...

shmulik door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Geluid netflix valt weg - Mediabox XL Onopgelost

Wanneer we netflix starten via mediabox, dan wordt ons kijkplezier behoorlijk verpest door het steeds wegvallende geluid. Alle stappen op diverse fora zijn doorlopen, maar het probleem keert steeds we...

Japie7 door Raadgever
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Kopieerbeveiliging bij opnemen op externe harde schijf Opgelost

Ik heb een Sony Bravia TV (KD-55XF9005). Deze gebruik ik met CI+ module en externe harde schijf voor wanneer ik eens iets op wil nemen. De Media Box XL (Horizon Box) is voor mij namelijk haast onbruik...

Mtouch door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo extra mediabox XL(aparte bedoening lees omschrijving) Opgelost

Zggo extra mediaboxDe laatste maanden maakt het kastje al veel lawaai.En vandaag ging hij aan met dat blauwe lichtje dat hij het doet , valt hij naar 10 seconden meteen uit en is dat lampje geen eens ...

Radio zenders Mediabox XL werken niet Opgelost

de radio zenders op onze horizon box werken niet wel op onze andere tv met humax kastje.zojuist zenders zoeken gedaan. wat te doen

Bogey door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Nieuwe extra mediabox - opties Opgelost

Hoi Allemaal,Wie heeft er al een nieuwe extra mediabox en weet of Netflix/Videoland hierop werken?Gaat hier om de nieuwe extra mediabox die nu aangeboden word en niet de oude extra media box xl die ui...

Extra afstandbediening voor Ziggo digitale ontvanger Onopgelost

Over de ontvanger die op dit moment door Ziggo geleverd wordt voor omschakeling naar digitaal (Humax 5500c/5550c) is goed nagedacht. Het is een simpele ontvanger met een eenvoudige afstandbediening: w...

geert.jan door Stamgast
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Logitech Harmony Hub with Horizon Mediabox XL Opgelost

Hi, I wanted to buy the Logitech Harmony Hub to control the Horizon Mediabox xl and other devices (Samsung sound system, dvd player). Is this hub working fine with the box? Is it worthy to buy it for ...

Mediabox XL bedienen met universele Bose afstandsbediening Opgelost

Recent de Ziggo Mediabox XL geïnstalleerd. Echter de mediabox bedienen met de universele afstandbediening lukt niet.Bore vraagt de afstandsbediening van Ziggo voor de console te houden en de AAN/UIT k...

DeeBee door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Terugkijken Ziggo Mediabox XL werkt vaak niet Opgelost

Terugkijken via de horizon mediabox doet het weer eens niet. Heeft wel naar behoren gewerkt. Stekker al een hele middag uit het stopcontact gehad zonder succes. Probleem blijft terug komen. Verder kan...

Arendc door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

On demand serie verder kijken waar je gebleven bent Opgelost

de vraag is vaker gesteld maar omdat deze vraag blijkbaar steeds verwijderd wordt van het forum, stel ik hem maar opnieuw.waar kan ik bij on demand verder gaan met de serie waar ik in begonnen ben?bij...

Spolder door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Trouwe klant, versleten afstandsbediening Opgelost

Als trouwe Ziggo klant is na jaren mijn afstandsbediening (Humax) tot op de draad versleten. Nu lees ik tot mijn verbazing dat als je langer dan 2 jaar klant bent de afstandsbediening buiten de garant...

RogerD door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen