Hoe kan ik mijn pincode terugvinden? Opgelost
IK ben mijn code kwijt om bv films te kijken. Hoe ko om ik erachter wat de code is?
IK ben mijn code kwijt om bv films te kijken. Hoe ko om ik erachter wat de code is?
Tv samsung UE55KS8000 met een ci+ module geeft overdag een bijna perfect beeld, maar savonds is het gewoon heel erg slecht tot wanhoop toe gedreven. Blok...
Als ik een serie of film start op Videoland en ik stop halverwege zit er ten eerste geen ‘stop’ knop op de a.b. En ten tweede als ik het programma wil he...
Hoi vanaf dag 1 geen problemen met de mediabox .echter vandaag stopt de aftands bediening er eens mee . het enige wat werkt is de externe apparatuur en a...
Hallo weet iemand hoe je de jbl boost tv koppelt kan hem wel aan en uit zetten met de afstandsbediening van de mediabox next maar niet het volume harder ...
Dag, Wat is de functie van 'favorieten' bij een tv programma? Groet Ramona
Kan niet terug kijken met de next box Zegt dat ik geen abbo heb
Hoe kan je Ziggo movies en series toevoegen aan je kijklijst?Als ik dat doet komt er rechts boven in te staan "verwijderd".
Krijg telkens de melding dat er een opdate is voor de TV/CI module.code 40 7C 68. wat kan ik hier mee?
De mediablog next herkent het modelnummer van de bose solo5 niet en de “test wat toetsen” geeft ook niet het gewenste resultaat. Ik heb het geprobeerd me...
Sinds een paar dagen heb ik de Ziggo Next en een Samsung Smart TV. Als ik op de TV voor Netflix kies, schakelt de Next na een paar seconden naar de lopen...
Wat mij opvalt is dat op Ziggo Sport geen Kiki Bertens op Wmbledon is te zien. Eurosport zend haar partijen wel uit.Wat is de reden dat Ziggo Sport dit n...
Is er iemand die ook na enkele weken een werkende mediabox next gehad te hebben.Dat eerst ineens al je opnames zijn verdwenen om vervolgens niks meer te ...
Het probleem is dat deze zender de ene keer in 4K is en de volgende keer weer gewoon HD. Zendt deze zender niet altijd in 4K uit misschien? De resolutie ...
Hallo allemaal,Wij hebben via Vodafone een zenderpakket van hbo bij ziggo.Hierop heb ik big little lies gekeken, seizoen 1.Nu staat online dat seizoen 2 ...
Hallo.Ik wil met mijn Humax 5300c programma's opnemen en tegelijkertijd naar een andere zender kijken.Hoe moet ik dat doen?Ik heb al een externe harde sc...
Goedeavond vraagje hebben jullie ook last van dat de next box steeds vast loop en geen programma’s kan terug kijk en hij geef steeds aan abonneer je nou ...
Goedeavond,hierbij mijn eerste ervaringen met de nextbox:als eerste is er een levens groot verschil met de horizonbox die ik hiervoor had(maar dat is hie...
Ik heb net de Ziggo Next en de aparte modem gekregen.Ik heb de ziggo next op mijjn pioneer versterker aangesloten.En vanuit mijn versterker gaat er weer ...
Ziggo stopt vanaf 1 april 2019 met Stingray Music. Wat komt ervoor in de plaats?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.