Mediabox Next zonder internet Opgelost
Zoals ik in het verleden ook al eens in een post aangegeven heb, de huidige situatie:Ik wil het beste internet en daarom heb ik internet via XS4All (fibe...
Zoals ik in het verleden ook al eens in een post aangegeven heb, de huidige situatie:Ik wil het beste internet en daarom heb ik internet via XS4All (fibe...
Vandaag de Mediabox Next ontvangen en geïnstalleerd. Leek allemaal goed te gaan, maar geeft aan dat ik geen opnames kan maken met mijn huidige abonnement...
Hoi, we doen al een tijdje mee met de test en zijn eigenlijk heel tevreden over de nextbox. Nu komt dus de vraag, nu de testperiode is afgelopen of we de...
ondersteunt de horizon next ook dolby digital plus
Seagate 1tb op Humax gebruikt ging goed. bewindvoering zet tv abbo stop en ik wil mijn hdd gebruiken op laptop . Vervolgens formateren op Humax losmaken ...
Hallo kun je opgenomen reclame skippen??dank sjaco
Hallo Serkan.ik heb problemen met ondertiteling als ik een opgenomen programma van een Duitse zender afkijk.de ondertiteling is er dan niet meer, wel als...
bij installatie van de next werd mijn receiver automatisch gekoppeld aan de ab van de next, dat lijkt mooi, maar ik wil niet elke keer dat ik de tv aanze...
Wat is de maandprijs van Foxsport 1 t/m 6 + alle sportzenders van Ziggo
Je kan met de afstandsbediening je tv en de humax box in en uitschakelen, erg handig want dan heb je maar 1 afstandsbeding nodig. Kan je ook instellen da...
Bij de serie 'Curse of Oak Island' via movies & series krijgen we de foutcode CS2312 bij zowel bij mij thuis als wel bij mijn vriendin. Ik woon in Heiloo...
Sinds kort heb ik de mediabox Next. Nu heb ik een probleempje wat ik niet had bij de mediabox XL.ik laat het geluid van de tv lopen via de homecinemaset ...
Weet iemand wat er verwijderd wordt al ik de optie: Verwijder alles en annuleer geplande opnam... selecteer? Ben ik dan alles kwijt of alleen wat betrekk...
Hallo,Hoe kan ik met de Ziggo next box een advertentie overslaan op YouTube?MvgBart
vorige week de mediabox next geïnstalleerd. via HDMI op Sony TV en de bose soundbar via de HDMI (ARC) op de TV. dezelfde opstelling en aansluiting als op...
Ik kan op dit moment Netflix niet ontvangen. Een uur geleden kwam ik hier achter en heb diverse keren geprobeerd om Netflix te ontvangen. Lukt dus niet.
Om de mediabox Next goed te laten functioneren heb je een vaste internet aansluiting nodig.Nu heb ik in de woonkamer een UTP aansluitpunt. Echter deze wo...
Het toenemend online kijkgedrag van Nederlanders zorgt ervoor dat Film1 stopt met het aanbieden van lineaire kanalen en video on demand-diensten bij alle...
Ik wil graag radio luisteren op de Ziggo Next zonder dat de tv aan staat.Huidige situatie:Ziggo Next via HDMI aangesloten aan Panasonic tvBose® Solo 5 TV...
Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van de mediabox Next.Nu krijgen wij op de TV rechtsboven af en toe een melding SLPKMR met een groen symbool(oogje?...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.