GP Zandvoort - Ziggo vs Talpa Opgelost
Ik vroeg me af hoe het zit met de mogelijke televisierechten van de Nederlandse GP 2020 nu bekend is geworden dat Talpa een van de hoofdsponsors is van h...
Ik vroeg me af hoe het zit met de mogelijke televisierechten van de Nederlandse GP 2020 nu bekend is geworden dat Talpa een van de hoofdsponsors is van h...
Ik wil mijn mediabox next naar fabrieksinstellingen terug brengen toets de pincode in 0000 en krijg dan foute code. Hoe kan dit?
Ik heb sinds 2 dagen de nieuwe mediabox Next maar ik vraag me af of ik de afstandsbediening kan koppelen aan de tv. Zelf kan ik niks vinden in de handlei...
Bij de Horizon zag je hoeveel procent de schijf vol was met opnames. Dat gaf in ieder geval een idee hoeveel ruimte er nog was.Wij nemen best veel series...
Aansluiten ging gemakkelijk.Via de Next naar de Onkyo SR TX507 naar de Samsung TV.Afstandbediening heeft keurig al randapparatuur gevonden.Beeldkwaliteit...
Ik heb vandaag de Next ontvangen, na alles aangesloten gaat de box wel aan en zie ik na een tijdje de 2 pijltjes die oranje zijn op het display. Op de tv...
Bij het kijken live op discovery world is het beeld goed (al is er altijd wel een zwarte onder en bovenbalk te zien), maar zodra je het op gaat nemen kri...
Het lukt me niet om de afstandsbediening met de Beovision Eclipse te koppelenDe afstandsbediening van de B&O is de Beo Remote One
Ik vraag mij af of ik mijn versterker aan kan sluiten aan media box next op de audio ingang. Wat voor een sterker heb ik hier eventueel voor nodig.
Goedemiddag,Bij de uitrol van de nieuwe Mediabox wordt dan ook automatisch de Mediabox XL vervangen bij mijn tweede televisie?En wanneer kan ik deze nieu...
Ik geen mediabox heb ik hier dan toch wat aan ? Ik heb een simkaart van ziggo achter mijn. Tv
Er is een zwaar verstoord beeld of niets op BBC 3 of 4 op de Next
Vanavond wilde ik kijken naar de gisteren opgenomen uitzending van Polizeiruf 110. Dan blijkt de optie van ondertiteling voor doven en slechthorenden er ...
werkt de mediabox next met movies en series xl
Hallo allenal een tijdje nu bezig met de next kast.tijdens installatie had ik geen ethernet verbinding. De Servicedesk gebeld en die liet de boel resette...
De Nederlandse Grand Prix keert in 2020 na 35 jaar terug op de kalender. Circuit Park Zandvoort heeft volgens bronnen een vijfjarige overeenkomst geslote...
Het lukt niet om mijn afstandsbediening van de LG Tv van 4 jaar oud te koppelen aan de next box afstandsbediening, zou te oud zijn, ook als ik het handma...
Hallo, Ik heb een Mediabox Next samen met een Yamaha AV receiver en een Samsung UHD Smart-TV.... Af en toe als ik met de Mediabox Next afstandsbediening ...
Afgelopen weekend heeft Max Verstappen met de RB7 in Budapest een demo gegeven. De RB7 waarin Vettel wereldkampioen is geworden. De RB7 was in die tijd v...
Netflix loopt vast op het eerste titel scherm op mijn mediabox next. Ook als ik het via de app of de apps op de box start. Werkt wel als ik het alleen vi...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.