Geen YouTube ontvangst Opgelost
Ik wil nogmaals aangeven dat het probleem van geen afgifte van Youtube op de ziggo box xl eigenlijk verlegd wordt naar de klanten van Ziggo....Ziggo die ...
Ik wil nogmaals aangeven dat het probleem van geen afgifte van Youtube op de ziggo box xl eigenlijk verlegd wordt naar de klanten van Ziggo....Ziggo die ...
Ik ben de HBO serie/docu American Ripper in London aan het kijken. Net aflevering 4 gezien, wil ik naar 5 gaan maar de eerst volgende aflevering is afl8....
Hallo,Weet iemand op welk Ziggo kanaal de wedstrijden van het RWC 2019 (Rugby Wereldkampioenschap) worden uitgezonden?Alvast bedankt,Rob
Ik ben heel blij met de functie Spraakbediening, echt super handig als je even snel iets wilt doen op de Next.Maar toch heb ik nog een aantal suggesties ...
Beste,Ik ben al sinds het begin in bezit van de Next, echter zit ik al di tijd wanneer de extra box uitkomt voor op mijn slaapkamer.volgens mij komen er ...
Ik ondervind problemen bij het kijken van Dancing With The Stars. Bij de eerste aflevering kreeg ik de melding "deze video kan op dit moment niet worden ...
De Mediabox Next is gekoppeld aan de Bose 1 2 3 Soundsysteem, dit is manueel uitgevoerd.Via de bijbehorende Mediabox Next afstandbediening werkt de gelui...
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat Next spontaan van radiozenders afspringen op het geluid van een tv-kanaal?
Sinds een paar dagen de Next box. Geluid gaat via mijn Heos soundbar.NU valt zeer regelmatig het geluid weg en zie ik de melding op het scherm staan " TV...
Wanneer dit topic al eens is behandeld kan ik het nergens vinden. Ik wilde een zender toevoegen aan de favorietenlijst, maar zag alleen de optie 'verwijd...
Op het wereld wijde web werk ik met verschillende programma's, of ik heb ze gedownload en gebruik ze lokaal.Vaak gaan de lokale programma's bij het start...
Er volgt vanavond een ingelaste uitzending op RTL4 van John van de Heuvel over de moordzaak in Kenya. Ik volg dit met belangstelling. Hoe kan ik het met ...
Hallo, ik heb laatst het ziggo installatie pakket geinstalleerd (tv + internet). Internet ging prima (dacht ik), later ging het (in werking/ AAN) lampje ...
Ik heb vandaag de mediabox next geïnstalleerd maar kan niet inloggen op videoland daar zij op de next een eigen toetsenbord hebben waar sommige tekens di...
Ik heb een Vodafone mobiel en krijg daarvoor een extra pakket (movies en series L) ik kan nergens een link vinden om dit toe te voegen. Iemand een idee?
Hoe gebruik ik de afstandsbediening als ik teletekst heb.ik weet niet hoe bij een onderwerp te komen. ik kan er niet naar toe scrollen.en er zitten ook g...
Hallo,We hebben diverse programma's ingepland voor opname echter werkt de media functie niet meer om deze terug te kunnen kijken?Hoe kunnen we dit oploss...
De doorgifte van Radio Decibel in het analoge FM-radiopakket van Ziggo is per 1 januari 2018 beëindigd. De zender wilde zelf alleen nog maar in het digit...
Kan iemand mij uit leggen waarom ik na mijn verhuizing genoodzaakt was om over te stappen naar de Humax 5300C en nu dus een externe harde schijf moet aan...
Nou ik ja zeg, ik kijk LIVE tv en krijg de melding ... zie bijlage ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.