Tv pakket Vodafone Ziggo Opgelost
Kan gratis tv pakket nog niet gebruiken
Kan gratis tv pakket nog niet gebruiken
Na installatie van de Mediabox Next vallen mij een aantal dingen op:De Mediabox Next staat nog steeds niet in mijn overzicht op MijnZiggo.nl. Na diverse ...
Sorry m,n eerste topic 'mislukte'Gister,16-5 Mediabox next ontvangen... Installatie totaal foutloos ,probleemloos.. Ik moest dit even kwijt na ook wel wa...
Vandaag kreeg ik het aanbod om over te stappen op een Next.Ik heb nu een Mediabox XL en ik heb 3 -eigen- geen bruikleen- smartcards actief (o.a. Humax en...
Hoi, Ik had een vraagje. Is het mogelijk om de ip-adres van de Mediabox Next te wijzigen. Heb namelijk een paar gereserveerd en daar kan die van de Media...
Hallo , een paar weken nu deze box in huis en ik heb het idee dat de " kinderziektes " minder worden . Alleen vind ik het vervelend dat als je terug wilt...
Hallo, Ook ik heb de mediabox next geleverd gekregen, inclusief nieuw modem. Ik wil mijn huidige modem (ubee EVW3200) liever niet vervangen. De helpdesk ...
Zodra mijn XL wordt vervangen door een Next kan ik dan de 14 dagen geleden door een Ziggo monteur geïnstalleerde en ge-activeerde Arris Connectbox (ter v...
Lycke Ziggo wrote:Alien9998 wrote:Dank voor je antwoord. Ik wil juist het snelle internet houden ivm de hogere upload. Ziggo heeft al meer dan 1 jaar een...
Ik heb sinds 2 weken de nieuwe mediabox next. Gaaf ding. Super snel. Makkelijk in bediening. Maar weinig bediening mogelijkheden. En 1 ding stoort met en...
Onlangs heb ik Movies en Series XL opgezegd en daarmee ook Eurosport 2 kwijt. Nu kan ik via de traktatie-aktie een jaar lang gratis een pakket nemen. Als...
heb mediabox next ontvangen gisteren. Helaas word mijn abonnement niet herkend. Iemand enig idee hoe lang dit kan duren
Ik heb meerdere programma's opgenomen op de Media Next. Onder 'bewaard" zie ik maar 4 opnamen staan. Via spraakopdracht (opdracht ) vindt ik deze wel. Vi...
Gisteren een connectbox met mediabox next ontvangen. Na een hele dag wachten op activatie van de connectbox heb ik het maar opgegeven. Er zijn kennelijk ...
We hebben 3 televisies in huis met daarin CI+ modules met een smartcard. Nu heeft een van de smartcards kuren. (het probleem verschuift mee naar de telev...
Best even heftig nieuws om wakker mee te worden. (Bron: Telegraaf)WENEN - Drievoudig wereldkampioen Formule 1, Niki Lauda, is op 70-jarige leeftijd overl...
Goedenavond, binnenkort heb ik onderhoud in de wijk - is het mogelijk om bewaarde opnames op de EOS te bekijken zonder actieve internetverbinding? Groet,...
Ik ben onlangs overgestapt van TV Max naar TV Complete. Daar heb ik geen spijt van. Ik mis echter wel twee Nederlandse zenders, waar ik voorheen regelmat...
ik heb de module geinstaleerd helemaal; volgens het stappenplan en de zenders 123 en 14 werken maar op bijv. 4 geeft hij aan dat de zender is gecodeerd e...
Ziggo media box een drama,Hier precies het zelfde. Opnieuw opstarten werkt niet.(al diverse keren)Steeds foutcode C52518.Meldingen verschijnen bij poging...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.