Installeren CI+ module op nieuwe Samsung TV (UE43RU7440SXXN) Opgelost
Nieuwe televisie aangeschaft. Ci+ module is niet compatible met deze tv zegt de tv.Module deed het wel in oude tv.Nieuwe tv is Samsung Ue43ru7440s
Nieuwe televisie aangeschaft. Ci+ module is niet compatible met deze tv zegt de tv.Module deed het wel in oude tv.Nieuwe tv is Samsung Ue43ru7440s
Sinds gisteren heb ik gemerkt dat een aantal zenders de foutmelding E48 of E52 geven. En dat terwijl het apparaat het verder doet en andere zenders prima...
Een kennis van mij in Enschede heeft veel problemen met stilstaand beeld ( niet elke dag ) , zwart beeld en wel geluid, blokjes ( niet iedere dag ) en so...
De betreffende TV is volgens de website van Ziggo geschikt voor de Ziggo C+ module. Als ik alle instructies volg en de CI module in de TV stop, gaat de T...
ik loop steeds vast in het stappenplan
Melding was niet waar. Ik was gewoon aan het internetten met mijn tablet naast de tv. Ik moest de Next box rebooten om hem te herstellen. Waarom?
HalloIk heb sinds kort een mediabox next. Prima ding. Heb echter een paar vraagjes.wil nu ook een soundbar aansluiten. Meeste Soundbars hebben maar 1 HDM...
Met de horizon box ging dit wel maar bij de next niet. Met hdmi 4k van de next via versterker yamaha naar tv in de arc ingang.. wat kan ik doen? Het priv...
Zou ik een digitale ontvanger kunnen installeren via een internetkabel? Zodat ik daar ook digitale zenders kan bekijken
Hallo,Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb een horizon mediabox xl en sinds een aantal dagen moet ik de box steeds opnieuw opstarten als ik hem heb uit...
In onze nieuwe woning zit in de meterkast een aansluiting voor de COAX-kabel voor tv en radio. Door de vloer van de meterkast lopen electriciteitsbuizen ...
We hebben langer dan een jaar geleden movies en series xl .Hoe kan ik deze ontvangen / zien .We hebben een humax of heb ik een ander kastje nodig om het ...
Zoals de titel al aangeeft heb ik hier regelmatig korte storing op de tv.Als ik op de Humax kijk naar signaaldetectie heb ik op tuner 1 een sterkte van r...
Ik heb de Next en ik heb in het menu de instelling dolby niet ingeschakeld... maar als ik via de Next Netflix wil kijken, heb ik geen 5.1? dan moet ik te...
Over dit onderwerp zijn in het verleden meerdere topics verschenen, maar zover ik kon nagaan zijn deze gesloten. Aangezien ik deze melding eergisteren in...
goede dag ik heb de next box maar ik krijg bij films zwarte balken boven en beneden hoe los ik dat op
Ik kijk misschien niet goed op de website maar ik kan het zenderoverzicht per gemeente voor FM-radio nergens meer vinden. Het zenderoverzicht per gemeent...
Is er een kans dat er een Disney+ App beschikbaar komt op de Next? Net zoals de Netflix app?
ik heb vandaag de nieuwe mediabox next geïnstalleerd maar kan nu geen dagpas voor eredivisie bestellen. het systeem geeft aan dat dit niet in deze regio ...
Ik plan een opname voor (in dit geval) de vrije training 1 + 2 Formule 1 en vervolgens neemt de mediabox alle herhalingen van die vrije training op.........
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.