Wat is er verbeterd in software versie 4.16 ten opzichte van software versie 4.15 Opgelost
Ik heb dus een update gehad op de next box wat is er nu veranderd en of verbeterd.
Ik heb dus een update gehad op de next box wat is er nu veranderd en of verbeterd.
Ik heb een Samsung tv met een Denon receiver. De next heb ik aangesloten op de Denon en de Denon aan de tv. Dit werkt prima, totdat je op de uitknop van ...
De laatste tijd hebben wij regelmatig blokken in beeld, vooral bij SBS6, RTL7 en Veronica(8),Vanavond gaat SBS6 goed maar is RTL7 en Veronica niet om aan...
Net ziggo gebeld dat mijn bestelling niet klopt. Heb een nextbox aangevraagt incl ci module. Nu krijg ik vandaag de ci module maar geen next box. Ik bel ...
Hallo.ik vroeg me af of er al een mogelijkheid is om 4k te kijken via de quantis ci+ module.heb een nieuwe sony 4k tv,maar het beeld met ci module is vee...
Ik gebruik met veel plezier de Next decoder zoals ik al eerder vermeld heb, maar heb wel onlangs wat vertaal fouten gezien, als je bij alle afleveringen ...
Wat zijn de codes van de ziggo afstandsbediening. Ik wil de codes inlezen in mijn gebouwensysteem. Ht gaat voornamelijk om het aan/uit zetten en verander...
Heb net geprobeerd om de nieuwe mediabox next aan te vragen.Zelf heb ik beide boxen thuis staan.Maar als ik de nieuwe wil hebben moet ik eerst de oude re...
Hallo,Ben nieuw hier en heb een vraag over een nieuw abonnement, kan ik mijn eigen Humax 5200C gebruiken bij een nieuw af te sluiten abonnement?Ik hoor z...
Onlangs heb ik de nieuwe mediabox ontvangen. Het aansluiten van de box is in principe een fluitje van een cent. Echter had ik wat meer weerstand om de "b...
Ik overweeg aanschaf van een NAS. Mijn vraag is waar ik die het beste kan plaatsen.EEN pc werkt op de Wifi en andere is bekabeld . De UTP kabel is nog ee...
mijn tablet vraagt sinds lange tijd weer om een wachtwoord, maar het modem hangt stevig vast in de meterkast en kan nummer niet lezen voor de Wifi-code, ...
Beste professionals, ik bewaar graag sommige opnames van de Humax decoder (i.h.b. de opera's van Mezzo) of eventueel van de samsung decoder. Maar ik kan ...
krijg een melding in beeld betreffende fout 2040. Deze melding gaat echter zo snel door beeld dat dat niet te lezen is. Heeft iemand een oplossing? (ben ...
Ik zie op div forums dat mensen firmware 4.16 hebben kunnen mod misschien aan geven wat er aangepast is
Gisteren de nieuwe mediabox next ontvangen aangesloten top deed het gelijk.Alleen kan ik niet opnemen en terug kijken heel irritant.Gebeld met Ziggo die ...
Ik heb een ziggo media box next en een Samsung UE65KS8000 TV. Maar wanneer ik alleen de ziggo box wil uit doen met het knopje helemaal rechts boven van d...
De mediabox geeft plotseling de melding dat ie niet online is teerwijl er met de bekabeling niets gebeurd is.melding CS9996.
Geluid in combinatie met de next,we moeten nu het geluid veel harder zetten dan met de mediabox xl
Ik heb een Logitech harmony afstandsbediening . Kan ik die koppelen met de ziggobox next
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.