Humaxen straks voorlopig op slaapkamers blijven gebruiken naast Next beneden Opgelost
Ik krijg volgende week mijn eerste Next ( heb er straks totaal 3 nodig)Ik heb sinds december in plaats van mijn 2 extra Horizon's bóven( deze werkten nie...
Ik krijg volgende week mijn eerste Next ( heb er straks totaal 3 nodig)Ik heb sinds december in plaats van mijn 2 extra Horizon's bóven( deze werkten nie...
Als ik mijn mediabox next aanzet dan kan ik niet meer in mijn tv instellingen en ook niet in mijn tv apps. Als ik de mediabox next uitzet dan kan ik er w...
Waarom is Max geen tweede geworden in Monaco? Als blijkt dat je toch niet kan inhalen waarom dan niet zijn eigen gat creëren ten opzichte van Hamilton en...
beste ik heb n ziggonext aangeschaft maar heb 4 dagen geen tv heb ook verschillende malen gebeld met de klantenservice en elke keer moest ik 24 uur wacht...
Geachte medewerkerKunt u mij helpen om mijn soundbar te koppelen aan mijn nieuwe Phillips serie 6500 TV aubVr Groet
Hallo terugkijkers,Is er ergens gedocumenteerd hoe Ziggo de software heeft bedoeld in relatie tot de lijst "Bewaard" ?Ik kijk naar Opnames, programma's i...
Hallo,heeft iemnd ervaring met het bgebruiken van de Mediabox Next in combinatie met een Marantz AVR receiver? Als ik de resolutie van de Mediabox op 4K ...
Ik gebruik een UPC mediabox (zo een met het UPC logo op de voorkant, en waarmee je ook kunt opnemen). Achterop zitten 2 audio uitgangen: 1 optische en 1 ...
Daar ben ik weer heb nu een week gewacht en toen nog eens geprobeerd om mijn 2e mediabox next aan de praat te krijgen maar nee weer dat CS1010 wat nu heb...
Het is mij nog niet gelukt om de Ziggo Mediabox te koppelen aan de Bose Lifestyle afstandsbediening.Wat wel mogelijk bleek met de Mediabox XL lijkt met d...
Op de voetbalclub hebben we sinds kort een nieuw ziggo modem. We hebben een huisaansluiting met tv en radio uitgang. Voorheen was tv van ziggo en ging kp...
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe LCD LED TV, Panasonic TX-50GXW804, gekocht en ondervindt problemen bij het instellen van de zenders. De TV is sinds 2 a...
Wij met de box super strak beeld maar betreft geluid zijn wij idd op achteruit gegaan, geluid tv staat van 18,a 20 nu op 34 ,lig ook soms aan de opnames....
Ik heb een AOP van UPC 1 gaats van 1p jaar oud, alles werkt goed is er reden om de te vervangen icm de NEXT box
Goedemiddag,Ik zit voor het eerst op deze topic en heb een behoorlijke uitdaging/vraag.Afgelopen week een BOSE soundbar 700 gekocht. Bij het aansluiten l...
Ik probeer een aantal IP reserveringen te doen bij DHCP in de Connect Box en bij de eerste 2 lukte het wel , maar mijn andere apparaten kan ik niet aanpa...
Geachte,Zijn er meer ervaringen met het slechter worden van de afstandsbediening?Het lijkt momenteel wel als of er elke week wel een veel gebruikt knopje...
We zijn nieuw bij Ziggo en hadden Telfort, daar moest je op een of andere knop drukken om de printer op het netwerk aan te melden. Geen idee hoe dat nu m...
Beste mensen,Graag zou ik met mijn dvd-recorder het digitale signaal opnemen van de Samsung SMT-C1140. Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is, en zo...
Op het kastje in de meterkast van mijn nieuwbouwwoning waar de lichtgroene Ziggo kabel op aangesloten is komt ook een dunnere kabel die donkergroen met g...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.