Kan ik opnames verplaatsen van Mediabox XL naar de Mediabox Next? Opgelost
Ik krijg een Next box, maat heb nog opgenomen programma’s op de mediabox xl harde schijf, de next slaat op in de Cloud, kan ik opgenomen data verplaatsen...
Ik krijg een Next box, maat heb nog opgenomen programma’s op de mediabox xl harde schijf, de next slaat op in de Cloud, kan ik opgenomen data verplaatsen...
heeft er iemand ervaring met de mediabox next icm het moka 32 systeem van hirschman. Ik hoor hier verschillende verhalen over dat deze niet compatible zi...
Stom vraagje! Iemand enig idee waar dit groen lampje voor is achter het klepje van de afstand bediening?In eerste instantie dacht ik wellicht om het logo...
Na vele malen getelefoneerd te hebben met de Ziggo klachtenservice blijken ze tot nu toe niks waar te kunnen maken. Mijn ci+module doet het na alles gepr...
Ik heb de nieuwe Mediabox Next besteld en bereid me voor op de installatie. Ik heb een topic op Tweakers gelezen dat je de box voor eerste installatie re...
Ziggo next, het bladeren door de opnames en geplande opnames lukt niet meer. Bladeren door andere lijsten lukt wel. Kan hierdoor niet meer zien wat er al...
Hallo ik heb in mijn bekabeld netwerk een NAS, een WD My Cloud Mirror zitten waar ik mijn gemaakte foto's op heb staan. Nu wil ik deze foto's ook bekijke...
Hallo,Zojuist van Ziggo helpdesk gehoord dat de mediabox Next niet samenwerkt met andere boxen, behalve de CI+ module. Heeft iemand dat ook al ervaren?
Tv (Philips) heeft een update gehad maar nu heb ik alleen nog Ned 1 2 en 3 en ziggo kanalen. Maar bij de rest geeft hij aan gecodeerd programma controlee...
Ik woon in een studentenhuis en daar hadden we meerdere wifi-kanalen. Mijn chromecast heeft een aantal maanden prima gewerkt, maar laatst deden er een pa...
***Moderator: Weten hoe je de Mediabox XL uit het thuisnetwerk haalt? Check de video gemaakt door klanten, voor klanten.*** Er bestaat de mogelijkheid om...
Ik heb op 6 juni jl een film opgenomen en een stukje gekeken en wilde vandaag 11 juni verder kijken nu staat bij de film niet opgenomen. Verwijder je opn...
Na ontvangst Mediabox Next geen toegang meer tot Movies en Series XL terwijl dit wel in het abonnement zit. Ook Replay doet het niet.
Als je een 4k uhd tv aanschaft, kun je die dan gewoon aansluiten op de STB Samsung SMT C7140?Is de beeldkwaliteit hetzelfde als dat je een CI-module gebr...
Hoi,Momenteel heb ik een Mediabox XL welke ook fungeert als modem, ik heb dus geen Connect Box of iets dergelijks maar gewoon 1 apparaat: de Mediabox XL....
Mag je een mediabox verticaal ophangen?
Ik krijg de zender tlc en nog andere zenders niet door op de humax ir-fox C graag een oplossing bedankt al vast
Sony
ik wil de serie chernobield kijken is dan het abbonement van 7,- ook goed of moet ik het abbonement pakken van 11,- gr maaike
Hallo aangezien er hier veel technische mensen zijn wil ik toch een vraag stellen. Hoe kan ik een filmpje uit Google foto's wat er gedraaid opstaat en wa...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.