Radiosignaal rechtstreeks naar de receiver Opgelost
Sinds ik de afstandsbediening van de Next gekoppeld heb aan de TV en Stereo installatieheb ik problemen om het radio signaal rechtstreeks naar de Receive...
Sinds ik de afstandsbediening van de Next gekoppeld heb aan de TV en Stereo installatieheb ik problemen om het radio signaal rechtstreeks naar de Receive...
Ik heb sinds kort de Mediabox next en die heb ik met de scartkabel aangesloten op mijn videorecorder (terwijl ik ook de HDMI aansluiting naar mijn TV in ...
Ik kijk analoog tv. Ik heb gister opnieuw zenders laten zoeken maar sindsdien doen alleen de zenders Nederland 1, 2 en 3 het nog. Voor de andere zenders ...
Vandaag nieuwe Next ontvangen werkt prima alleen nu werkt mijn Humax achter in de tuin niet meer? Alles kabels zijn goed met Horizonbox nooit problemen g...
2e probleem geconstateerd. Behalve dat mijn nieuwe Next het niet doet zie ik nu in mijn Ziggo account dat de producten die ik heb niet kloppen. Ik had Zi...
Ik heb thuis nog een splinternieuwe Humax 5300c decoder liggen die ik graag wil gebruiken voor mijn tweede tv boven. Ik heb natuurlijk maar 1 smartcard. ...
Wat raden jullie me aan.Ik heb een tweede mediabox dus heb dan toch geen tv meer nodig?Een monitor alleen volstaat niet, heb dan geen geluid.Wat is de si...
Mijn versterker (analoog) van Harmon Kardon heeft tulp aansluitingen. Hoe sluit ik dit aan op de next? De Next heeft een Jack of een optische uitgang. Op...
Kan de oranje cirkel bij radio luisteren verwijderd worden en alleen logo van zender. Cirkel is heel storend.
Heb afgelopen dinsdag 20/08 heb ik een bestelling geplaats voor de mediabox next en twee extra mediaboxen next( tbv slaapkamers) maar vroeg of het mogeli...
Heb sinds enkele weken de nieuwe Media Box Next. Bekabeld aangesloten en alles werkt perfect. Sinds 2 weken de extra Media Box Next bekabeld aangesloten ...
Mijn bedoeling is om een ziggo next extra achter in de tuin in de tuinkamer aan te sluiten op de tv maar heb ik een probleem. Ik heb een directe utp cat....
Ik heb mediabox Next geïnstalleerd. Het geluid wordt via de tv weergegeven door mijn wat oudere Bose 3-2-1 series III.Deed het perfect toen ik nog de Hor...
Hoe kan ik met een mediabox XL toch youtube blijven kijken op mijn tv?Mijn zoontje keek altijd YouTube via de Mediabox. Nu is deze app verwijderd. Maar i...
hoi helaas is mijn radio / thuisbioscoop welke aangesloten staat op de kabel kapot.kan ik nu een nieuwe thuisbiscoop kopen welke analoog is kopen daar er...
Goedemorgen,Gisteren heb ik de nieuwe mediabox next geïnstalleerd. Dit ging allemaal voorspoedig. Echter wanneer ik nu wil opnemen of een serie/ film wil...
De laatste tijd volg ik series op On Demand en constateer ik meer dan ooit hoe gebruikers onvriendelijk dit systeem is. Elke keer als ik een nieuwe aflev...
Ik heb een nieuwe smart tv Hitachi 40HE4000. Wil nu deze tv digitaal gebruiken omdat het analoge signaal gaat verdwijnen.Probleem de digitale scan om de ...
Ongeveer 2 weken geleden ontvingen wij zomaar een mediabox XL, zonder enkele aanleiding. (Box werkte prima, geen nieuw abonnement oid) Helpdesk gebeld wa...
Bij de horizonbox stuiten we de laatste maanden op het probleem dat terug kijken midden in een voorafgaande uitzending begon. Die moet je dan door spoele...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.