Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 28.4KOplossingen
  • 53.7KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 71 Likes

Netwerk ID - CI+ module intalleren Opgelost

Ik heb onlangs de CI module gekregen. Ik zie dat de televisie de module en de kaart goed leest.Bij het zoeken naar nieuwe zenders krijg ik echter helemaal niks. De analoge zenders doen het wel.Als ik ...

hadoorn door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Opname mislukt na zappen: Mediabox XL Onopgelost

allereerst een gelukkig nieuwjaarheb een probleempje met de mediaboxwe stellen een opname in via de tv-gids sbs6 we kijken een gedeelte en dan zappen we naar rtl4 er vanuit gaande dat de opname blijft...

jgtenhave door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Afstandbediening verbindt niet met alle apparaten. Opgelost

Hallo ik heb n Nw Horizon mediabox gekregen met bijbehorende afstand bediening alles t zelfde aangesloten en nu kon ik met de oude alles met de afstands bediening aanzetten ook mijn Samsung sountbar m...

Outlander aflevering niet op tijd beschikbaar. Onopgelost

Normaalgesproken is er elke maandag een nieuwe aflevering van Outlander beschikbaar. Nu is het dinsdag maar nog stress niets :'( wat is er aan de hand?

Moshi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opnamemogelijkheden Mediabox XL Opgelost

Hoe kan ik programma’s die al afgelopen zijn of die al gestart zijn alsnog van het begin af aan opnemen ??

Jehk door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

CI+ camfout 11 Opgelost

Een combinatie van Samsung en Quantis interactieve 1.3 cam module.Deze geeft plotseling een camfout 11 aan. Mijn Smartcard eruit gehaald zenders via mijnziggo opnieuw opgehaald daarna de CAM module er...

PeterVS door Raadgever
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Afstandsbediening Mediabox XL is niet gekoppeld met mijn TV Opgelost

Ik heb recentelijk een nieuwe Horizon mediabox xl ontvangen en sindsdien kan ik mijn tv niet aan-of uitzetten, ook het geluid kan ik niet harder of zachter zetten met de Ziggo afstandsbediening. Alle ...

mjfkok door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

SBS 9 op 940 gecodeerd in tegenstelling tot bijv. NPO1 op 925 Opgelost

De zender SBS9 wordt via de rechtstreekse kabel aansluiting niet gedecodeerd digitaal doorgegeven op kanaal 940, terwijl alle andere Nederlandse zenders wel op kanaal 925 t/m 934 gedecodeerd zijn. Wee...

Mokumer door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

WiFi verbinding met HEOS lukt niet. Opgelost

Ben in het bezit van een HEOS installatie en voorheen was alles verbonden maar nu is een van de speakers niet meer te verbinden (subwoofer) Als ik de box verbind met de kabel dan gaat dat wel alleen k...

Digitale ontvangst via een Panasonic HDD recorder, model DMR-EH63 Onopgelost

Wij kijken digitaal televisie met een Samsung smart tv via de Ziggo mediabox aansluiting. Maar in de kabel daarheen zit tevens een splitter voor een verbinding met een Panasonic HDD recorder (model DM...

loudo1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Afstandsbediening slecht bij on demand maar goed op tv Opgelost

De afstandsbediening werkt goed op de tv maar niet bij on demand! Batterijen zijn al vervangen, afstandsbediening vervangen maar probleem blijft. Als ik op on Demand wil zoeken naar n film/serie waarb...

Bella0103 door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Mediabox al de hele morgen drie streepjes Opgelost

Goedemorgen,al de hele morgen is mijn medieboxXL aan het laden 3 streepjes.Wat is er dan aan de hand. Heb wel stinds gisteren problemen met videoland.Al een paar keer de knop uit en aan gezet. Of is e...

zoe33 door Gedreven Raadgever
  • 157 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 14 Likes

Storing E109-4 Onopgelost

Mijn humax valt steeds uit, geeft veel storing, vooral als je programma's op pauze zet en later terug wil kijken. Dit is overgens alleen mogelijk als je zelf een opslag apparaat hebt geregeld. Maar oo...

Netflix blijft hangen Onopgelost

Sinds gisteren blijft Netflix tijdens het kijken hangen.Ik kom er dan ook niet uit.Dan moet ik de Mediabox XL geheel uitzetten en opnieuw opstarten. Daarna doet Netflix het weer even en na een tijdje ...

Astrid67 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen programmainformatie beschikbaar in tv-gids Opgelost

In de TV gids zie ik -al geruime tijd- bij bijna alle zenders 'geen programma-informatie beschikbaar'.Tevens reageert de AB erg slecht als ik naar rechts wil navigeren.Alle stappen heb ik doorlopen di...

RonvdE door Gedreven Meedenker
  • 24 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Defecte afstandbediening - terugsturen of niet? Opgelost

Wij hebben een nieuwe afstand bediening ontvangen, wat doen we met de niet meer werkende oude afstandbediening?

Dick45 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen