Mediabox Next en Yamaha receiver Opgelost
Sinds gisteren ook in bezit van de box. Eerste indruk is zeer positief. Ik loop nu tegen één probleempje aan. Heb mijn Samsung tv en Yamaha receiver geko...
Sinds gisteren ook in bezit van de box. Eerste indruk is zeer positief. Ik loop nu tegen één probleempje aan. Heb mijn Samsung tv en Yamaha receiver geko...
Het is mij tot op heden niet gelukt om een profiel te maken met alleen radiozenders.Op de Horizon kon ik naast de TV zender ook de radio zenders vastzett...
Als dit niet mag je het gewoon verwijderen !Kunnen jullie meschien helpen ik krijg het beeld niet prefect of er is te veel licht of te weinig iemand tips
Goedemorgen,Sinds 2 weken de Next ontvangen en geïnstalleerd, wat een mooie verbetering tov XL.Er is 1 punt, waar klantenservice Ziggo nog geen oplossing...
De RF-out geeft alles door, maar is deze ook retour geschikt voor interactieve (on demand) TV?RF-out doorkoppelen naar de Horizon box scheelt weer een sp...
Wij hebben een Samsung TV en een Humax 5050c.Sinds een paar dagen geeft de Humax geen zenders meer.De coax kabel loopt eerst in de Humax en wordt dan doo...
Goedeavond, vandaag voor het eerst een opname terug gekeken op de Nextbox op dat moment was mijn dochter bezig op haar laptop en begon te klagen dat ze e...
Hallo allemaal. ik heb sinds gisteren de nieuwe ‘The Frame’ 49 inch van Samsung in mijn kamer hangen. Het betreft de QE49LS03 .https://www.coolblue.nl/pr...
Ik heb de next box Sins 1 dag en een qled TV 55inch dus ik dacht game of thrones te kijken het laatste seizoen mooi in full HD of zelfs 4k nu geen van be...
Ik ben slechthorend en wil graag via hoofdtelefoon het geluid harder kunnen zetten dan mijn mede kijkers. Hoe sluit ik een hoofdtelefoon aan terwijl het ...
Ik heb een dab radio , denon M41, met een f. aansluiting.Kan ik de kabel gebruiken voor radioweergave met gebruik van een verloopstekker coax naar f.?Ik ...
Bij de nw mediabox next komt het regelmatig voor als een programma een tijdje bezig is de optie kijk vanaf het begin er niet is.Vandaag bv was dit het ge...
Ik heb het probleem dat de instelling van de next telkens weer van 1080p naar de 4K instelling gaat. En in 4K is het beeld minder scherp. Kan ik hier zel...
Ik krijg steeds code CS6600 wil graag weten wat deze betekend.
Vandaag mijn Next geïnstalleerd, dat ging vlekkeloos. Op de afstandsbediening van mijn Horizon box zat een "i" knop, dan kreeg je informatie te zien over...
Ben niet tevreden dat de mediablox of de afstandsbediening daarvan automatisch koppelt met mijn apparatuur.Is er een manier dat deze het niet meer doet. ...
Ik heb als versterker een Yamaha MusicCast V483 en als tv een LG 42LA6918. Het beeld werkt wel, maar hij geeft wel de melding 'Please connect HDMI OUT to...
Mogelijk hebben jullie hier iets aan,In verband met problemen van het CEC signaal vanuit de Next kon ik mijn setup niet meer normaal gebruiken, de Next l...
ik heb sinds 2 dagen s'morgens krijg ik in het beeld rechts boven in een nieuw apparaat gevonden wil je koppelenen de rest van de dag niet als ik de medi...
Ik hoop dat ziggo de uitzendrechten 24h le mans uitzendrechten gaat kopen en volgende jaar uitzend op ziggo racing
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.