retourdoos - brief of pakket? Opgelost
Ik ontvang als het goed is deze week een retourdoos. Past deze retourdoos door mijn brievenbus of wordt deze door een bezorger afgegeven? Ik ben namelijk...
Ik ontvang als het goed is deze week een retourdoos. Past deze retourdoos door mijn brievenbus of wordt deze door een bezorger afgegeven? Ik ben namelijk...
Sinds gister geeft de next box opeens een sterk uitvergroot beeld, waardoor er nog slechts het linker boven kwart van het veel op het tv scherm past. Bij...
bij de extra mediabox op de slaapkamer kunnen we nu niet meer rtl 10 en eurosport kijken terwijl dat eerst wel kon. Hebben van alles geprobeerd maar niet...
Mijn ouders zijn onlangs overgestapt van een Humax 5300c naar een Mediabox XL, alleen krijg ik het niet voor elkaar om de boel aan te sluiten. Ik denk da...
Blij met mijn 3 Next boxen, maar: Al een paar keer de mededeling CS9996 (geen netwerkverbinding) gekregen en een aantal minuten moeten werken om de Next ...
Net nieuwe Horizon Next ontvangen. Afstandbediening werkt op zich prima behalve de ‘terug’ knop (knop 8),;gaat bijvoorbeeld niet terug naar de vorige zen...
Sinds maandag heb ik de Mediabox Next en kan ik ook geen tv meer kijken via de Ziggo Go app. Ik blijf een melding krijgen dat er geen line up beschikbaar...
Sinds eind augustus bezig de next met extra next voor boven in huis te krijgen . Helaas is de uitgifte van de 2e next gestopt , gisteren maar weer even g...
Ben waarschijnlijk voorbarig omdat we pas sinds vanmorgen het apparaat hebben, maar ben zoekend. Ik (/wij) ben niet echt technisch en loop nu al tegen wa...
Vanwege alle synchronisatie perikelen heb ik de Next rechtstreeks via een optische kabel aangesloten op mijn Bose 700.De synchronisatieperikelen zijn nu ...
Hoe kan ik internetbrowser via tv? Voorheen kon dat via mijn horizon mediabox via de apps uit het menu. Nu zie ik nog wel buienradar etc. Maar geen googl...
Is dit mogelijk?
Wij hebben het extra kinderpakket van Ziggo. Alle kinderzenders doen het, behalve Nick JR. Systeem geeft aan dat het pakket wordt ingesteld... Een moment...
Na 26 dagen kan ik nog steeds niet op afstand opnemen, wordt er onderhand niet goed van
Wie kan mij helpen. De RF volume regeling werkt niet met mijn Ziggo Nextbox. Alle andere functies van de afstandsbediening doen het wel met RF TV is een ...
Ik heb onlangs een mobiele telefoon abonnement afgesloten bij hollandsnieuwe en zou een extra ziggo tv zender pakket krijgen. Echter heb ik geen idee hoe...
Ik ben de laatste tijd weer eens gaan kijken naar de kwaliteit van mijn inkomende coax signaal. Dit vanwege een eerder probleem waarbij vorig jaar een ka...
Ook ik heb vandaag een dagpas Fox-Sports besteld. Om 12.25 besteld en nog steeds geen beeld! Dit moet niet mogelijk zijn, dit moet ABSOLUUT niet kunnen! ...
Ik lees van alles over deze foutcode op de Horizonbox maar niet op de next. Nu heb ik dus een probleem dat beeld regelmatig op zwart gaat en even later w...
TIJD SPRONGEN EN VOORUIT SPOEL MOGELIJKHEID BIJ SPOEL GEBLOKTE FILMS films die opnieuw beginnen bij aanklikken zijn lastig, toch kun je simpel dit oploss...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.