Mediabox Next, 2e box niet ondersteund? Opgelost
Hoe is het toch mogelijk dat Ziggo een tweede media box next aanbiedt en het technisch niet kan ondersteunen.
Hoe is het toch mogelijk dat Ziggo een tweede media box next aanbiedt en het technisch niet kan ondersteunen.
Sinds een week start de extra mediabox XL slecht op, ik zie 2 rode lampjes. Na vele malen resetten werkt doet de tv het af en toe weer tot vandaag. De TV...
Na het uitzetten van de mediabox springt hij na een paar seconden weer automatisch aan en komt er in het beeld scherm geen signaal te staanHoe is dit op ...
Goedenavond allemaal,Ik heb de nieuwe mediabox next ontvangen samen met de arris modem om van een aantal problemen af te komen.Nieuwe kabels en dergelijk...
Wanneer ik op mijn mediabox via de Netflix app een film of serie kijk kan ik deze niet pauzeren of verder of terug spoelen. Ondervinden meer mensen dit p...
Als ik de Ziggo Next Box aanzet (gelijk met de tv), kan ik het geluid niet harder/zachter of uitzetten.Ik moet dan ca 45 seconden wachten voordat het gel...
Wat is de functie van het min knopje aan de voorzijde van de Mediabox Next?Ik weet wel dat je met de Plus-knop de AB kunt 'opsporen"!
De mediabox Next bevalt meer dan goed.Een item ontbreekt, nl. de mogelijkheid van aansluiting van een optische kabel in het menu.Nu wordt het audiosignaa...
Kan niet meer van zender op mijn tv veranderen kan hem nog wel harder en zachter zetten Heb het al gereset, tv aan en uit maar het blijft op die zender s...
Kabelaar Ziggo biedt sinds vandaag een nieuwe sportbundel aan met daarin FOX Sports Eredivisie en Ziggo Sport Totaal. De bundel is voor 19,95 euro per ma...
Wanneer wij straks op vakantie zijn wil ik zoveel mogelijk apparaten volledig van de stroom halen, dus ook niet in standby. Dan zou er niks meer opgenome...
Hallo . Ik heb de next aangesloten op mijn reciever die 4k geschikt is maar wanneer ik tv wil kijken gaat het beeld aan en uit , instelling op 1080p geef...
Door mijn ondertitel voor SH problemen de next op fabrieksinstellingen gezet. De lijst voor geplande opnames is hierdoor een zooitje geworden. Alles staa...
Hallo, Ik begrijp dat met een Ziggo Next box, ook het abonnement moet worden aangepast! Nu gebruik ik op mijn 2e tv een CI+Module. Blijft deze gewoon wer...
Goedemiddag,Ik heb sinds gisteren de Mediabox Next aangesloten. En wat is dit een verademing t.o.v. van Mediabox XL. De eerste 24 uur zijn een positieve ...
De aansluiting is als volgt:Samsung TV - ziggo NEXT - speakersDe speakers zijn rechtstreeks aangesloten op de next via de 3.5mm audiopoort rechtsreeks op...
het is alweer de derde keer sinds vorige week, dat als ik de tv aanzet, hij zegt dat hij de bron niet kan vinden.de media box next staat gewoon standby o...
Hallo allemaal,al jaren gebruik ik een humax IHDR-5200C en smartcard. Deze was aangesloten op een geluidssyteem (Teufel) en werkte naar behoren.Maar nu i...
Hallo Is het mogelijk om de Harman/Kardon Citation One te koppelen met de afstandsbediening.Zenders wisselen geen probleem maar het geluid te koppelen lu...
Ik wilde de digitale ontvanger aansluiten op een tweede tv in de slaapkamer echter kwam ik erachter dat er geen scart of hdmi aansluiting opzit. Alleen c...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.