Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 28.6KOplossingen
  • 53.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 71 Likes

Mogelijkheden digitale tv zonder mediabox Opgelost

Hey,mijn ouders hebben een media box met een Samsung tv .nou is mijn vraag of we misschien deze media box weg kunnen pakken en door middel van een kaartje / USB aansluiting of iets dergelijks ? de tv ...

Beljaars door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Once Upon a Time niet meer beschikbaar bij Ziggo On Demand Opgelost

Waarom is Once upon a time niet meer beschikbaar op ziggo on demand. Heb ik eindelijk een goede serie gevonden, die ik aan het bekijken was blijkt deze niet meer beschikbaar te zijn. Komt deze snel we...

danny74 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox XL afstandsbediening koppelen met Grundig TV Opgelost

Het lukt mij niet om de afstandsbediening te koppelen met mijn Grundig TV!De code 1162 ingevoerd na het rood knipperen van de aan/uit knop.De afstandsbediening ook al een reset gegeven maar als nog ni...

DennisE door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foutcode 8099 op Extra Mediabox XL, maar geen thuisnetwerk ingesteld Opgelost

Ik heb een horizon media box XL en een extra mediabox xl die via COAX aan elkaar gekoppeld zijn. Het systeem draait al heel lang heel goed, maar nu ineens krijg ik op de extra box de melding 8099, je ...

Jcmdl door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opnemen met videorecorder Onopgelost

Is er nog een mogelijkheid om op te nemen met een videorecorder nu het analoge Ziggo signaal is gestopt?Met vriendelijke groet,Nick Bast

Nick8900 door Stamgast
  • 27 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Klein beeld linkerbovenhoek tv na afsluiten netflixapp Opgelost

Sinds deze week verschijnt er na het afsluiten van de netflix via de horizonbox een klein tv beeld van de reguliere zenders in de linkerbovenhoek van mijn tv. Het beeld wordt door de horizonbox uitgez...

PSL door Gedreven Raadgever
  • 15 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 3 Likes

Logitech Harmony Ultimate (met hub dus) en Ziggo Samsung C7400 box Onopgelost

Vrienden ik ben ongeveer 8 uur aan de slag geweest om hier een oplossing voor te vinden.Nadat ik de TV had vervangen door de Sony KD-65xf9005 was de hele boel van slag, alles verwijderd via myharmony ...

TheoV2019 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smartcard niet in lijstmet aangemelde smartcards Opgelost

Ik heb 3 smartcards voor een CI+ module, 2 smartcards staan vermeld bij mijn digitale ontvanger(s) maar 1 smartcard staat niet daar niet vermeld.Met de niet vermelde smartcard kan ik gewoon digitale T...

Downloadbare Formule 1 agenda Opgelost

Is er al een Ziggo Formule1 agenda als import (ICS) beschikbaar?

Hademy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Vodafone vs Ziggo abonnement (extra zenderpakket) Opgelost

Beste Ziggo, Wanneer kan ik de extra's die worden geboden bij de combinatie van ziggo en vodafone activeren? Ik heb geen optie als ik op mijn ziggo inlog om een extra zender pakket te activeren. Dit t...

maar door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Film1 pakketkeuze voor Ziggo Thuis en Vodafone Mobiel Combipakket Opgelost

Goedemiddag Ziggo,Is het binnenkort mogelijk Film1 als keuze te hebben voor het combineren van het thuispakket en mobiel van Vodafone?Ik vind jullie eigen Movies en Series L pakket wel erg marginaal, ...

Anita777 door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netflix - werkt niet op SmartTV. Klantenservice zegt tv Opgelost

Mijn Netflix werkt niet meer op mijn smart tv. Enig idee wat de oorzaak kan zijn. Ziggo helpdesk kon mij niet helpen en gaf de schuld aan de smart tv

Renenauts door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Resetten inloggegevens Mediabox XL Opgelost

Hallo,Ik ben het wachtwoord van mijn Horizon BOX vergeten, hoe kan ik dit resetten zodat ik WiFi kan instellen ed.Gr Jan Hartman

JanTjeueu door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Media-box XL replay of starten vanaf het begin niet mogelijk. Opgelost

Ik heb een TV Complete pakket met een media-box XL. Opnemen van programma's gaat fantastisch maar replay of vanaf het begin starten, werkt niet. Ik krijg een foutmelding 8075 en de zender hoort wel in...

Ziggo in 4K via CI Plus module? Opgelost

Wanneer Ziggo komt met een 4K Mediabox, krijg ik de content via CI+ ook binnen in 4K?

tschrijer door Stamgast
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Chromecast icm HBO / Game of thrones Opgelost

Wij gebruiken al ongeveer 1jaar met veel plezier de Ziggo go app icm een Chromecast.Op de slaapkamer om tv te kijken. de kwaliteit is hier ZEER goed van haarscherp en geen enkel probleem (geen haperin...

Digitale televisie slaapkamer zonder coax-aansluiting Opgelost

Ik ben reeds in het bezit van een Ziggo abbonement. CI+ module in de woonkamer. Heb echter nog een televisie in de slaapkamer waar ik ook graag zou willen digitaal tv kijken.Deze televisie is CI+ read...

Coaxkabel te kort: 2 in elkaar schuiven mogelijk? Opgelost

Goedemiddag, van Ziggo heb ik een 5 m. antennekabel, helaas net iets te kort. Nu heb ik van Ziggo ook nog een 1,5 m antenne kabel, kan ik deze aan de 5 m. zetten/schuiven of krijg ik dan sinaal verlie...

ginger000 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

Abonnement afsluiten bij andere partijen? Opgelost

Hallo,Ik kwam op google de partij https://iptv-4k.eu tegenDeze verkoopt het gehele Ziggo pakket voor maar 35 euro per jaar ?Is dit een reseller van jullie ? Groeten Jens

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen