Opties muur bevestiging Opgelost
Voor de slaapkamer wil ik de MB Next graag plat aan de muur bevestigen.Voor oa PS4 en Switch zijn daar oplossingen voor van bijv Vebos.Bestaat er ook al ...
Voor de slaapkamer wil ik de MB Next graag plat aan de muur bevestigen.Voor oa PS4 en Switch zijn daar oplossingen voor van bijv Vebos.Bestaat er ook al ...
Mijn moeder gaat gedwongen over van analoge tv naar digitale tv. Keurige mensen van Ziggo aan de telefoon, maar...mijn moeder van 87 zat noodgedwongen nu...
Hoi.Ik ben sinds gisteren in het trotse bezit van een zwarte Marantz 7013 receiver.Vraag: wie is het al gelukt om met de afstandsbediening van de Marantz...
Probleem met de installatie van de Mediabox Next die Ziggo nog niet kent en online ook geen oplossing voor heeft.Mediabox Next aangesloten met coax en in...
Beste allen,Het analoge tv-signaal is vervallen. Nu doet mijn videorecorder het niet meer.Toch wil ik nog steeds een gelijktijdig een programma kunnen be...
Ik heb nog een oude cisco decoder/recorder en nu wil ik de afstandbediening van deze decoder koppelen aan mijn tv, weet alleen niet meer hoe dat moet, wi...
Goedendag Next-ers,Ik gebruik geen NetFlix. Is de nieuwe optie Framesnelheid in 4.17 nog van invloed op iets anders dan NetFllix ?Gelijkzetten , gelijk m...
Sinds enkele dagen hebben wij de NEXT box, waar we verder tevreden over zijn. Er is alleen één probleem. Als we programma's opnemen, die standaard voorzi...
Toch is de stoute schoenen aangetrokken en is een andere hdmi kabel gekocht inplaats vd Ziggo hdmi kabel die best goed is of kan zijn. Vond de Ziggo kabe...
Is het mogelijk op de Mediabox next de apps te blokkeren d.m.v. een kinderslotDit was namelijk niet mogelijk op de mediabox XLDat vond ik nogal een Misse...
In de Mediabox Next lukt het mij niet een serie te verwijderen uit de "geplande opnames' waar geen nieuwe afleveringen meer van komen. Ik zag dat het pro...
Ik kan bij instellingen wel gesproken ondertitels aanvinken en heb dat natuurlijk ook gedaan. Maar al wat ik hoor is niets van de ondertitels. Is er iema...
Waar kan ik zo’n gratis humax box bestellen om van analoog digitaal te kijkenkan het niet vinden
Als ik een hdr film via de next in de app youtube wil afspelen krijg ik geen hdr logo vooraf het afspelen van de video te zien op mijn oled lg tv. Speel ...
ik wil in de nacht de tv zenders uitschakelen aangezien mijn demente moeder anders tot 6 uur ochtend blijft zitten.heb al de smartkaart eruit gehaald maa...
Had voor mijn Next de Horizonbox in combinatie met Sony Bravia.. Met Horizon nooit schitteringen en vlekken in de streepjes en stippen kleding. Nu met Ne...
Hallo iedereen,Voor de verandering even dit. Een vette pluim voor Ziggo en zijn/haar medewerkers(sters) vooral ook voor de inbreng van de Media Box Next....
Hallo. Ik heb gelezen dat je met de ziggo next de opgenomen programma’s nu ook op je iPad kan kijken. Is het dan ook mogelijk om deze opnames via AirPlay...
Alleen NPO 1 te zien, box reageert niet op andere zenders instellen.DE box gaat ook niet meer uit.
Is of wordt het ooit mogelijk om zelf apps op Next te zetten? Vrije keuze in toegang tot het internet via IE, Firefox of welke dan ook zou wat mij betref...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.