Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 28.6KOplossingen
  • 53.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 71 Likes

UPC Mediabox HD: geen Netflix? Opgelost

Ik heb een mediabox waar UPC op staat. Verklaart dat waarom hij aangeeft dat kanaal 150 niet bestaat/ werkt (Netflix)?

mmvantricht door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

HBO/ziggo my brilliant friend Onopgelost

Wie weet wanneer op ziggo/hbo my brilliant friend te zien is?

Pbraak door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

F1 TV Pro app Onopgelost

Ik had begrepen dat de F1 tv pro app wat samen met Ziggo werkt vandaag zou werken voor Nederland? Maar hier werk het nog niet?

whistler door Raadgever
  • 39 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Gebruik van 2e gratis Digitale Ontvanger Opgelost

GoedemiddagIk heb vanwege de omschakeling van-naar het ander signaal voor buren de (gratis) decoder besteld, daarna op 16-12-18 heb ik een 2e decoder besteld.Nu is mijn vraag: moet er nu voor de 2e de...

Opnames lukken niet, rood kruis Opgelost

Hi, sinds enkele dagen kan ik niets meer opnemen, genoeg schijfruimte is er . Opnames lijken te starten maar stoppen direct, via de gids optie zie je dan een rood kruisje staan bij de uitzending. Weet...

JacoBijl door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netflix app op Samsung tv Opgelost

mijn Netflix verbinding doet het niet. Vandaag een monteur langsgeweest maar helaas. Hij heeft de box vernieuwd en met een vaste draad geprobeerd. Het ging heel lang goed maar de laatste twee weken wi...

Ozlem door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

CI + Module naast of i.p.v. mediabox Opgelost

Ik heb een vraag en ondanks behoorlijk zoeken ben ik er niet helemaal uit.Ik heb voor mijn oude Toshiba Regza TV een nieuwe Samsung QE49Q6FNAL TV gekocht, sorry voor de naam, ze hebben daar alleen let...

RuiterLeo door Gedreven Raadgever
  • 118 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 14 Likes

Zenderoverzicht loopt 1,5 jaar achter Opgelost

Op de Ziggo website https://www.ziggo.nl/zakelijk/televisie/zenderoverzicht/ is een mooi overzicht te zien van alle tv en radio zenders (zelfs in print formaat) Echter dit overzicht is van augustus 20...

Digitaal tv kijken: nieuwe klant Opgelost

Wil graag diditaal tv kijken, maar hoe werkt zo iets om het in te stellen. Ben niet echt te vrede via de kabel heb altijd KPN gehad heb nu al een beetje spijt. Beeld hapert af en toe kan mijn Netflix ...

Grada3960 door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SBS 9: haperend beeld Opgelost

haperend Beeld SBS 9

Sendersku door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smartcard niet meer te activeren na een verhuizing. Opgelost

Mijn ouders zijn verhuisd naar een nieuwbouwwoning. Waar je bij een normale verhuizing je spullen van Ziggo meeneemt, stellen ze in dit geval dat er een nieuw pakket komt met modem, mediabox XL en de ...

JWMV door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afstandsbediening aan Level 6132 tv koppelen Opgelost

ik wil de tweezijdige afstandsbediening koppelen aan de tv .een Level 6132kan iemand mij een code geven om dit te doen ik heb al een lijst van zeker 100 codes geprobeerd met allerhande merknamen en ty...

Vastloper bij afspelen van opnames Opgelost

Ttijdens het afkijken van mijn opnames loopt de opname/kast vast. Waardoor ik 5-10 minutennkwijt ben van mijn opname. Kast gereset en automatische schijfbeheer staat uit. Geheugen capaciteit 27% vol. ...

Chromecast werkt niet Opgelost

Vandaag een Chrome cast gekocht. En instaleren gaat. Prima via Google home. En er staat ook installatie voltooid. Maar vervolgens staat er in de home app kan geen verbinding maken. En op de tv komen f...

Laptec door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Afstandsbedieningscode voor HKC tv Opgelost

Ik heb in de forums al bekijken .... en er is niets over een code voor de tv merk HKC ???Kom op ziggo - het is alleen een code voor een afstandsbediening.

old hippy door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Kwaliteit van NPO 1,2,3 niet stabiel Opgelost

Goede avond,Sinds een week (direct na het stopzetten van analoge tv) heb ik problemen met de kwaliteit van NPO 1,2,3. Op de rest van de zenders heb ik nog geen problemen ontdekt. Het probleem is dat i...

Humax geeft foutmelding RA Opgelost

Goedenavond allen,mijn Humax starten wij vanavond op voor een lekker avondje televisie kijken echter kregen wij de foutmelding DL (knipperend) daarna ging dat over in RA (niet knipperend) dus ik heb v...

Maathijs door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Extra Mediabox XL niet meer om te ruilen? Opgelost

Hallo,ik heb net telefonisch contact gehad met klantenservice ,omdat mijn extra box defect is.Er is mij verteld dat een vervangende box alleen maar is om tv te kijken, dus niet programma's terug kunne...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen