Movies & series xl werkt nog niet Opgelost
Na het afsluiten van een TV Max met Movies & Series XL abonnement blijkt nu dat het niet werkt. Ik krijg steeds de melding dat ik mij moet abonneren als ...
Na het afsluiten van een TV Max met Movies & Series XL abonnement blijkt nu dat het niet werkt. Ik krijg steeds de melding dat ik mij moet abonneren als ...
Ik heb sinds afgelopen vrijdag een Mediabox Next mogen ontvangen en de mijne heeft net als de rest een probleem met de ventilator. Niet zozeer dat deze p...
Hallo Wij hebben nu een tijdje de Mediabox XL en sinds vandaag een nieuwe tv, de LG 49um7400plb. Deze heeft HDMI-CEC en ARC op HDMI 2. Dit was een vereis...
Goedendag, veel voorkomend probleem lees ik maar ik kom er geen wijs uit. Sinds 2 weken start de connectbox de hele dag op zodat er om de haverklap geen ...
Er zit sinds een paar weken een kraakje tikje in de audio. Dit is via de tv en via av receiver. En YouTube werkt ineens niet meer. oja het heeft niets me...
Vanwege de overgang van analoog naar digitaal signaal, kan ik over een paar weken mijn Panasonic dvd recorder met harde schijf, type DMR-EH55, niet meer ...
Via de Ziggo Go-app kun je het toetsenbord gebruiken, maar bij YouTube werkt het niet, evenmin als de spraakbesturing. Heel jammer, want nu moet je steed...
Ik moet nu thuiswerken en elk uur valt mijn computerverbinding uit, de collega van de helpdesk zei dat het aan de DHCP server timelease ligt, die maar ee...
Ik heb een bericht van Ziggo ontvangen dat voor medio mei moet ik overstappen op digitale kabel tv. Ik heb Philips 32PFL7603D/12 (2009). Helaas bij het d...
Ik zie alleen nog maar twee opnames in mijn lijst staan de rest is onderin buiten beeld en niet te zien Nog meer mensen hier last van
Zie nu net dat Film 1 kanalen open staan op de Mediabox Next zonder abonnement is er een actie?. Wie oh wie weet wat. Voor de duidelijkheid er is geen ex...
Afgelopen week een nieuwe TV gekocht. Een Samsung ue43ru7100 en er een CI+-module via Ziggo bij besteld. Nu werkt de RODE knop niet. Ik heb via de site v...
Outlander seizoen 5 nu 4 afleveringen gezien. volgens eerdere berichten zou aflevering 5 16 maart al te zien zijn. nu 18 maart nog steeds niet te zien. k...
Sinds vandaag dus mogelijkheid om tijdelijkook film1 zenders te kunnen bekijken. Echter krijg ik op deze 4 zenders (101-104) de foutmelding CS2000. Ik he...
Bij stap voor stap zappen scrolt de kanaalkiezer vaak enkele zenders door. Nee, ik hou de knop niet te lang vast. Irritant. Had enkele weken geleden tele...
Heb hier ook al een paar maanden last van bij tv replay en tijdens het veranderen van zenders,is hier al een oplossing voor? Ik vermoed toch iets in de F...
Hallo, zoals de titel al zegt: na hoeveel tijd raakt een CI+ module inactief als deze een tijdje niet gebruikt wordt? Een maand? En maakt het dan ook nog...
Beste audio freaks. Wat betreft audio en video sta ik mijn mannetje wel. Ben namelijk zelf cameraman, video editor en audio nabewerker. Ook in 5.1 Bij mi...
Soms past de splitter net niet goed op de aansluiting. Check deze video hoe je dat eenvoudig oplost door het witte kapje eraf te halen. Abonneer je op on...
Goedemiddag, Ik heb een extra mediabox Xl die niet werkt. Deze moest van het begin af aan steeds opnieuw gekoppeld worden en nu doet hij niets meer behal...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.