Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 11KOplossingen
  • 15.7KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 72 Likes

Radio luisteren op tv via de Mediabox XL Opgelost

Ik wil radio luisteren via tv, heb geen versterker, alleen tv en Mediabox XL. Kom tot zender 999.

carla S door Gedreven Raadgever
  • 56 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 7 Likes

LET OP! Zorg ervoor dat je de Mediabox XL stofvrij houdt! Onopgelost

Ik heb in het verleden ook blokjes, haperingen en storingen gehad met een box die richting de 70© ging kwa temperatuur, alles wat TE heet wordt ..kan stuk gaan, en storinge opleveren,Mijn tip: MAAK de...

Uber78 door Liefhebber
  • 25 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

tweede tv - ik kan hierop niet alle zenders ontvangen. Opgelost

Heb zojuist nieuwe digitale ontvanger op tweede tv geinstalleerd is gelukt, echter ontvang geen fox sports en ziggo totaal op tweede tv op slaapkamer, hoe kan dit??

UYWZ9UJK door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

The Red Road seizoen 3 Onopgelost

Ik ben erg benieuwd of seizoen 3 ook binnenkort te zien is om 't compleet te maken...

Coaxkabel nodig voor radio? Opgelost

Hallo,Ik ben pas verhuisd en heb sinds kort een Ziggo abonnement.Moet ik een coax-kabel gebruiken voor betere en/of meerdere radiozenders? Met name voor FM ontvangst. DAB+ zenders heb ik meer dan vold...

Geen geluid koptelefoon via digitale ontvanger Opgelost

Sinds ik mijn tv op de slaapkamer heb aangesloten op de digitale ontvanger heb ik geen geluid meer op mijn (draadloze) koptelefoon. Ik heb ook een andere koptelefoon (met snoer) geprobeerd, maar die d...

hein58 door Meedenker
  • 14 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

ITV-587 error op Humax 5400C Opgelost

Hoi,Heden veelvuldig telefonisch kontakt gehad met de helpdesk, alles zit hier prima aangesloten maar ik krijg de itv 587 foutmelding. Ik lees op verschillende topics dat de moderator dit op kan losse...

LucienS door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

TV aansluiting checken Opgelost

Hallo mensen,Ik zou graag mijn tv aansluiting willen laten checken. Zie foto's ter verduidelijking. Heb ik het goed aangesloten??Naast mijn hoofdaansluiting zien jullie een Essent ETU-01Wat is dit pre...

zigko door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Is er een mogelijkheid om beter te kunnen navigeren in teletekst.? Opgelost

Ik heb vandaag een mediabox next ontvangen. Ik heb de volgende vraag.Is er een mogelijkheid om de kleurenknoppen in te gebruiken. Er zitten geen knoppen op de afstandbediening van de mediabox next.Bij...

fermar door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

DVB T2 FTA frequentie op Humax instellen Opgelost

Beste forumleden,Nu Digitenne wegvalt wil ik in onze stacaravan een Humax 5200c als decoder gebruiken voor DVB T2 free to air FTA voor NPO123. Samen met een Konig Binnen/buiten antenne. Ik heb de Huma...

njord2 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen geluid voor paar seconden op Mediabox XL Opgelost

De laatste tijd valt steeds het geluid even weg op de mediabox xl. Kan geen oorzaak vinden Signaalsterkte en signaalkwaliteit zijn goed.

stacey98 door Raadgever
  • 121 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 23 Likes

Netflix op Extra Mediabox XL Opgelost

Hallo, alvast bedankt voor het lezen van deze topic.Mijn vraag is eigenlijk of je ooit nog op je Extra Ziggo Mediabox XL Netflix kan kijken. Ik zou dat erg fijn vinden. Ik hoop dat er iets mee wordt g...

Winner door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Netflix app op Samsung TV crasht Ziggo Wifibooster Opgelost

Het klinkt vreemd, maar is reproduceerbaar: de Netflix app op mijn Samsung TV zorgt er heel regelmatig voor dat de Ziggo Wifibooster in storing gaat. Verbindingslampje brandt óf continu óf continu nie...

PaFi door Meedenker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

History channel niet gevonden Opgelost

Hallo,Ik heb een Samsung ue40h6203.Nu heb ik alles succesvol omgezet naar digitaal, alleen history channel ontbreekt.Heb geen Mediabox of smartcard op mijn tv.Iemand suggesties ?

Welke decoder/recorder voor opnemen? Opgelost

Mijn moeder (81) is verplicht overgegaan naar digitaal signaal, dankzij de ingebouwde tuner had ze geen decoder nodig maar nu kan ze niet meer opnemen met haar DVD-recorder.Als ze een Mediabox XL best...

Game of thrones movies en series L Opgelost

Volgens de site zou je movies en series l nodig hebben. Deze hebben we nu dus maar krijg nog steeds de melding “je hebt een abonnement nodig om dit te kijken”. Hoe zit dit nu? Heb ik xl nodig of heb i...

Mediabox Next geeft alleen 's avonds glitches Opgelost

Sinds een paar dagen is mijn brand new Mediabox next actief.Een mooi product wat meer af lijkt en stabieler over komt dan de Horizon.Maar......van het begin af aan hebben wij 's avonds na ongeveer 19....

jjvdlaan door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Mediabox Next - bugs Opgelost

Ik heb hem sinds gisteravond aangesloten. Wat een verademing tov de XL box!Echter paar kleine puntjes voor de feedback, daar we hierom gevraagd zijn:Series link werkt niet op BBC1/2, dus ik moet nu el...

wjharing door Stamgast
  • 118 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 51 Likes

Next: Verwijderen geplande opnames van afgelopen series Opgelost

Goedemiddag,Hoe verwijder ik een geplande opname, waarvan geen nieuwe uitzendingen meer komen?Als voorbeeld blijft bijvoorbeeld de geplande opname van "project rembrandt" zichtbaar, terwijl deze serie...

MauriceE door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Kan Mediabox Next wel via de Ziggo GO app bediend worden? Opgelost

Las dat we een nieuwe mediabox gaan krijgen. Fijn, ik verwacht dat die beter zal zijn dan huidige horizon.ben uiteraard benieuwd: eerst zien dan geloven. Die oude heeft mij veel ergernis gekost, tijd ...

Hermanh door Stamgast
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen