Energie Stand Ziggo Next - problemen na opstarten Onopgelost
Zojuist een bug tegen gekomen in de Next BoxAls je de engergie stand op normaal zet en je vervolgens de box in stand-by zet en vervolgens later weer aan....
Zojuist een bug tegen gekomen in de Next BoxAls je de engergie stand op normaal zet en je vervolgens de box in stand-by zet en vervolgens later weer aan....
Door de webcare medewerker verwezen naar deze plek om een verbeterpuntje door te geven voor de Mediabox Next.Allereerst complimenten dat er nu eindelijk ...
We hebben de mediabox next ontvangen. Onze huidige mediabox XL hebben we in de meterkast gezet omdat deze via bluetooth werkt en we geen mogelijkheid heb...
Hi allemaal,We hebben sinds vanmiddag de Next in huis! Zoals de titel suggereert, we gebruiken liever de Netflix app via onze LG C8 OLED ipv via de Next ...
Hoe update je de mediabox gaat dit automatisch of kan dit ook handmatig Kan het even niet vinden . gisteren gaf ie wel een update aan en starte opnieuw o...
Ik heb de Mediabox Next aangesloten op een Sony 55AF8 OLED. Omdat ik de HD->4K scaler van de TV wil gebruiken en niet die van de Next, zet ik de Next in ...
Ik heb een HDMI CEC gekocht maar het werkt niet.elke keer als ik de mediabox next uitzet gaat mijn tv ook uit en dat wil ik NIET!ik wil streamen via mijn...
Hi,Vandaag heb ik 2 pakketten ontvangen. Eén met een nieuw modem en één met de mediabox-next.Beiden krijg ik niet werkend. De mediabox-next geeft foutcod...
Ik heb nu een next box daar voor de media box xl nu wil ik eigenlijk deze houden ook vanwege wat ik heb opgenomen om deze in de slaapkamer aan te sluiten...
Ik heb een lg tv 4k en een soundbar van philips.hij heeft het goed gedaan het geluid.nu zit de optische kabel in de tv en de soundbar en het geluid is er...
Ik heb al wat gezocht op het forum maar niet een echt antwoord gevonden dus toch maar een topic aangemaakt.Ik heb lang geleden een UTP kabel vanuit mijn ...
Hoe sluit in de coax kabel aan op een DAB+ connector,in wil een Yamaha RX-A1080 kopen maar deze heeft geen gewone coax radio aansluiting maar een Dap+
Sinds een paar dagen de nieuwe Mediabox Next. Het lijkt wel of ik een nieuwe tv heb. Ik heb 4K dus kan het nu ook echt gebruiken. Het is een geweldig moo...
Momenteel weergave Epg Kitchen 24 daar staat nu programmering van Rtl 5. Voorlopig zie ik dat de programmering morgen weer juist is. Gebeuren deze vreemd...
Hoi de update 4.17 is vannacht niet geinstalleerd hoe kan dit
Druk op de pijltjestoets links gaat één minuut terug is dat in te stellen (op 10 seconden )
Wij zijn verhuist naar een nieuw huis.Nu zag ik dat de groene kabel is gebroken doordat deze in de wortels van een hoge boom is meegegroeid. De kabel zel...
Momenteel heb ik een horizon box, zojuist heb ik ervoor gekozen om de nieuwe MB next aan te schaffen. Moet ik nu nog iets met die oude horizon en router ...
Dit is voor mij niet prettigIs het inmiddels al mogelijk om dit uit te schakelen op de media box.
Voor de slaapkamer wil ik de MB Next graag plat aan de muur bevestigen.Voor oa PS4 en Switch zijn daar oplossingen voor van bijv Vebos.Bestaat er ook al ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.