Wil een nieuwe tv kopen voor de CI+ module welke tv's voldoen hieraan Opgelost
Wil een nieuwe tv kopen voor de CI plus module welke tv's voldoen hieraan
Wil een nieuwe tv kopen voor de CI plus module welke tv's voldoen hieraan
Goedendag Allen,Ik kijk deze dagen naar de Tour de France, en schakel dan regelmatig tussen het Nederlandse en Belgische commentaar.Nu valt het mij op da...
Ik heb geen zender 4 TM 13 (geen abonnement) terwijl ik dit wel heb
Is er een mogelijkheid de Mediabox Next te verbinden met de computer en/of NAS tbv laten zien fotos en overige media?
Op ziggo Go kun je 30 sec. vooruit spoelen, en 10 sec achteruit.Op de Ziggo Next box, kan je alleen maar 30 sec. achteruit spoelen (en 30 sec vooruit). Z...
Ik heb sinds een paar dagen een Mediabox Next met TV complete abonnement. Daarvoor had ik TV via een CI+ module met een TV Basis abonnement. Met die CI+ ...
Ik ben op zoek naar een te printen overzicht van de TV zenders van Kabel TV.Bij de vragen onderaan het overzicht staat uitgelegd dat je het printsymbool ...
Sinds 3 dagen krijg ik bij aanzetten van de box foutcodemelding CS9993Wanneer ik op ok druk is het weg en is er verder niks aan de hand. Als ik tussendoo...
Ik zit zo de laatste weer eens het evenementenkanaal op 999 te begluren. Ik zag dat het beeld is aangepast, iets andere tekst en achtergrond. Beetje eenh...
Is het al mogelijk om een extra next te hebben waarmee je boven kunt kijken wat je beneden hebt opgenomen
Ik heb mijn TV aan de muur gemonteerd, zonder een audiomeubel in de buurt. Om de Mediabox Next netjes (onzichtbaar) weg te werken heb ik deze achter de T...
Bij mij is Netflix een stuk duidelijker via mijn Apple TV 4K dan via de Media Next box.Bij de oude Mediabox XL was dit ook het geval. Het beeld werd soms...
Kan de next in de meterkast geplaatst worden?. Kan dan op alletwee de tv's de next afgespeeld worden?
Ondanks de belofte dat het in 4.17 opgelost zou zijn heb ik helaas nog geen mogelijkheid om mijn tv en de mediaboxnext van elkaar te ontkoppelen. Als ik ...
Halloik heb sinds de 4.17 update van de next een probleem met de nummer knoppen,die werken niet meer,kan geen andere zendernummer meer kiezen maar als ik...
Ik heb sinds gisteren de next mediabox ontvangen met router. Daar heb ik ook een Nas ingeplugd maar kan de Nas niet vinden op de laptop of telefoon. Iema...
Ik ben in het bezit van een Samsung TV Model UE55KU66100 welke via HDMI aansluiting 1 gekoppeld is aan de Mediabox Next. Aan de TV is via HDMI2 (ARC) een...
Ik heb een Samsung Smart tv uit 2014. ik heb wel belangstelling voor de nieuwe NPO Start Plus dienst. Maar die is niet te vinden op mijn tv. Dan lees ik ...
Na eindelijk af te zijn van die vreselijke Horizon box kreeg ik de fantastische Next box wat door de monteur van ziggo zelf is aangesloten en ingesteld n...
Beste allen, al enkele weken maak ik gebruik van de Next box in combinatie met een gekoppelde afstandsbediening van de Philips OLED903 TV. Op zich ging d...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.