Home Cinema Set gaat niet uit samen met de rest. Opgelost
Hallo leden,Ik leg het even uit hoe het toen en nu was. Alles van samsung.Over toen....Ik had in het verleden de Samsung smart tv UE40F7000 uit 2012, De ...
Hallo leden,Ik leg het even uit hoe het toen en nu was. Alles van samsung.Over toen....Ik had in het verleden de Samsung smart tv UE40F7000 uit 2012, De ...
Wij zitten er aan te denken om over te stappen op de Next omdat we nu dat hete stroomvretende bakbeest genaamd de Mediabox XL in huis hebben.Alleen nu la...
Bij het gebruik van dolby digital bij de mediabox next valt het bass geluid weg bij youtube. Het kanaal van de subwoofer geeft dan geen singaal meer. Tv ...
Om mijn next, met mijn audio installatie en tv te koppelen,heb ik daar maar 1 4k hdmi kabel voor nodig ?
Goedemiddag, Sinds de laatste update 4.17 start de next niet meer op. ik moet hem handmatig resetten met de aan/uit knop aan de achterkant. Dit moet elke...
Wil net Netflix starten via de Media Nextbox maar het beeld gaat op zwart. Het geluid hoor je wel. Je kunt ook niet meer terug naar de de normale zenders...
Hallo,Na de update naar 4.17 mis ik de volume aanduiding die eerder links onder in het tv scherm werd weergegeven.Hie krijg ik deze weer terug in beeld?
Hallo, sinds enige tijd heb ik problemen met mijn tv. Ik kan nog niet duidelijk krijgen of het aan de TV ligt of aan het Ziggo deel. Het betreft een Phil...
Heb de next gekoppeld aan mijn philips tv type PUS 55. 8809/12dit is een UHD 4K tv.beeld erg flets ,gezichten erg wazig en veel details vallen weg.de har...
Wil gaan overstappen naar de Next. Maar op de hdd van de mediabox staan nog redelijk wat opnames die mijn vrouw nog wil kijken. Kan ik de next aansluiten...
De Next heeft 2 audio keuzes: Stereo of Dolby Digital 5.1Bij de keuze DD 5.1 worden de achterspeakers via zowel HDMI als optisch aangestuurd door de Next...
Is er weer storing in gebied 3962hz
Wil een nieuwe tv kopen voor de CI plus module welke tv's voldoen hieraan
Goedendag Allen,Ik kijk deze dagen naar de Tour de France, en schakel dan regelmatig tussen het Nederlandse en Belgische commentaar.Nu valt het mij op da...
Ik heb geen zender 4 TM 13 (geen abonnement) terwijl ik dit wel heb
Is er een mogelijkheid de Mediabox Next te verbinden met de computer en/of NAS tbv laten zien fotos en overige media?
Op ziggo Go kun je 30 sec. vooruit spoelen, en 10 sec achteruit.Op de Ziggo Next box, kan je alleen maar 30 sec. achteruit spoelen (en 30 sec vooruit). Z...
Ik heb sinds een paar dagen een Mediabox Next met TV complete abonnement. Daarvoor had ik TV via een CI+ module met een TV Basis abonnement. Met die CI+ ...
Ik ben op zoek naar een te printen overzicht van de TV zenders van Kabel TV.Bij de vragen onderaan het overzicht staat uitgelegd dat je het printsymbool ...
Sinds 3 dagen krijg ik bij aanzetten van de box foutcodemelding CS9993Wanneer ik op ok druk is het weg en is er verder niks aan de hand. Als ik tussendoo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.