Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 25.8KOplossingen
  • 49.7KDiscussies
  • 158KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

Westworld seizoen 2 komt eraan! Onopgelost

Goed nieuws voor alle fans van HBO's hitserie Westworld. Het aftellen is begonnen!Maandag 23 april 2018 is het zo verVanaf deze datum is de eerste aflevering van het tweede seizoen te zien bij Ziggo M...

Lycke door Community Moderator
  • 11456 Topics
  • 880 Oplossingen
  • 4024 Likes

2 beeldschermen op 1 mediabox Opgelost

ik zou graag 2 televisies aansluiten op 1 mediabox. Circa 8 meter bij elkaar vandaan. En dan op beide tv’s het zelfde beeld. Alleen lees ik vanalles dat een hdmi splitter niet werkt? Is dit mogelijk e...

E.V. door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

tv signaal moet overal in huis goed zijn. Opgelost

Het tv signaal wordt op een bepaalde sterkte aangeleverd door Ziggo bij een beginpunt van een woning (meestal meterkast) om vandaar door te zenden naar diverse gebruikerspunten, maar dan is het signaa...

vu+duo2 reciever Opgelost

ik heb een vraag over de vu+duo2 reciever hier wilde ik mijn ci+module geleverd door ziggo in stoppen en via die box dig tv kijken nu zit ik in voormalig upc gebied en staat er ook upc op mijn smartca...

tv dokter door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung TV "source" bedienen met ab Humax 5300c Opgelost

Hallo, kort maar krachtig:Is het al iemand, in het bezit van een Humax 5300c decoder, gelukt om d.m.v. de codes bij een Samsung TV de "source" knop te bedienen met de afstandsbediening van de Humax?Ik...

Haander door Gedreven Raadgever
  • 300 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 76 Likes

AVM Fritz!WLAN Repeater DVB-C mogelijkheden ivm Ziggo? Opgelost

Ik sta op het punt om een nieuwe repeater te kopen. Nu zie ik ineens een model staan dat als extraatje ongecodeerd dvb-c signalen kan streamen. Dit is de AVM Fritz!WLAN Repeater DVB-C.Kan ik hier iets...

flee door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

harddisk recorder aansluiten op TV Opgelost

Ik heb zojuist een digitale ontvanger aangesloten aan mijn TV. Hoe zet ik hier mijn harddisk recorder tussen?

Wat is het nu, 3 of 5 digitale aansluitingen? Opgelost

50% van de Ziggo klantenservice medewerkers geeft aan dat ik maximaal 5 digitale ontvangers voorzien van een smartcard per abonnement kan hebben, waarvan maximaal 2 per zelfde device (bijv. 2x CI+) en...

ErBr door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Formule 1 GP van Italië live op Ziggo Sport: Vettel vs. Hamilton Onopgelost

Na Spa Francorchamps ligt de 14e manche van dit seizoen een kleine 800 kilometer verderop, Autodromo Nazionale Monza. Tot grote ergernis van Ferrari wordt dit Italiaanse circuit de laatste jaren gedom...

Sander door Community Developer
  • 2618 Topics
  • 266 Oplossingen
  • 1662 Likes

geluid word zachter Opgelost

ik heb mijn horizon decoder aangesloten opties op mijn denon versterker als ik het geluid van de tv via mijn versterker afspeel word het geluid af en minder van sterkte weet iemand hier een oplossing ...

Assen of Zandvoort voor de DutchGP Onopgelost

We hebben er allemaal genoeg over gelezen, wordt de DutchGP op Assen verreden of op Zandvoort. Gaat de Nederlandse organisatie voor het circuit met de historie, of voor het circuit waar de minste aanp...

MeindertF1 door Raadgever
  • 175 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 42 Likes

FILM 1 komt met nieuw abonnement Opgelost

Vanaf vandaag begint ...film 1 met abonnement voor 1 jaar 79,95.Maand abonnement van 7,99.Wat gaat ziggo mee in die prijs.Bron: tweakers.nethttps://tweakers.net/nieuws/140005/film1-is-vanaf-donderdag-...

Chaydee door Stamgast
  • 168 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 41 Likes

Helpdesk-in-the-middle attack Opgelost

Ik heb dit weekend, zowel als het afgelopen, situaties gehad waarbij ik de helpdesk nodig had. Twee hele verschillende situaties, en beide gestrand op een communicatie probleem.Voorig weekend wilde ik...

SnijtraM door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

2de tv in huis Opgelost

Beste,Ik heb al zeker ruim een jaar een extra mediabox in huis om op een 2de tv (op onze slaapkamer) tv te kunnen kijken.Meerdere keren heb ik contact gehad met Ziggo en is mij verzekerd dat ik uit de...

nadine85 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen geluid op nieuwe TV Opgelost

Ik heb nog een oude (antieke?) UPC Mediabox HD wat altijd prima werkte op een wat oudere tv. Gisteren nieuwe TV (samsung ue50nu7020) aangeschaft en alles werkt prima behalve het geluid van de mediabox...

matsjoe1990 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Guide van Humax decoder erg traag Opgelost

Weet iemand of het normaal is dat de guide van Humax vrij traag is in het bladeren -> omhoog / omlaag, naar rechts .?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen