Mediabox Next met Connect Box of Technicolor TC7200 Opgelost
Goedemorgen, als het goed is ontvang ik vandaag de Next met bijbehorende Connect Box. Mijn huidige modem (Technicolor TC7200) staat in bridge en werkt na...
Goedemorgen, als het goed is ontvang ik vandaag de Next met bijbehorende Connect Box. Mijn huidige modem (Technicolor TC7200) staat in bridge en werkt na...
Mediabox next installatie door monteur en alle aansluitingen prima.Ondanks dit regelmatig onderbreken van afspelen content on demand, en ik zie bij diagn...
Heb net de Next geïnstalleerd. Werkt allemaal prima tot zover. Die profielen zijn erg handig. Teletekst sucks. Maar goed, wat ik wilde vragen: ik had beg...
Heeft er iemand IR codes die je kan gebruiken voor de Broadlink RM pro via de andoid app : Broadlink Hub.?
Waarvoor zijn de knoppen onder het ziggo logo op de afstandsbediening
Heeft iemand ervaring met het activeren van deze extra box?Geeft een cs 1010 melding dit is normaal en zo max 1 uur duren.Na 3 maal contact helpdesk krij...
Heb de nextbox nu een aantal weken in gebruik . Werkt prima , een hele verbetering in vergelijking met de horizonbox . Het enige 'probleem' waar ik tegen...
Sinds afgelopen week schakelt, als ik de tv uitzet om naar de radio te luisteren de soundbar uit. Voorheen gebeurde dit niet. Dit gebeurde nadat ik alles...
als mijn mediabox aan zet moet ik steeds mijn favoriet in stellen.Graag zo programmeren, dat de laats ingestelde favoriet blijft staan.Nu moet ik steeds ...
Hé hé eindelijk na driekwart jaar een extra mediabox op mijn werkkamer, ik moest het al die tijd doen met www.ziggogo.tv en met de bijbehorende frustrati...
Ik wil mijn source wijzigen op mijn LG TV. De source knop brengt me naar een "LG scherm " waar ik met de pijltjes toetsen mijn source kan wijzigen. Niets...
als ik beneden een horizon xl box heb, kan ik dan boven ook een zelfde box aansluiten?
Sinds recent is er ineens geen waarderingscijfer voor films (IMDB?) meer te zien bij de info van FILM1 (alle 4 van het abo) . Wil men verdoezelen dat er ...
Het koppelen van mijn Bose Solo 15 Soundplate met de Next gaat goed via de instellingen van de Next box. De soundplate kan ik harder en zachter zetten me...
Goedendag...Na aanleiding van het lezen over o.a. ,,wat is een goede kabel,,wil ik een HIRSCHMANN 4G(LTE) COAXAANSLUITKABEL 3 METER (FEKAB 5/3M) kopen.De...
Nu de algemene voorwaarden per 8 juli zijn gewijzigd ben ik overgestapt van Simyo KPN naar HollandsNieuwe Vodafone. Dit alles met het combivoordeel pakke...
Hoihoi, ik heb een probleem omtrend de nextbox. Op 4k laat het beeld veel verspringing in helderheid en scherpte zien. Dit met interval van ongeveer 3 se...
Mogelijkheid vorige zender toets op Mbox Next wellicht mogelijk met een software update dmv pijltje terug toets.
gisteren mijn abbo omgezet van max naar compleet, en vanmorgen krijg ik alleen nog maar npo 123. verder niets meer, ik heb geen abbo op andere zenders ze...
Hi,Ik heb al jaren een XLbox in mijn woonkamer op de slaapkamer heb ik wel een tv maar geen coax aansluiting. nu heb ik in het verleden geprobeerd een 2d...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.