Digitale zenders opnieuw instellen - Samsung TV onthoudt instellingen niet. Opgelost
Ik heb een Samsung tv uit 2017. Nu heb ik de stappen via schakel mee netjes gevolgd en dat werkt allemaal prima. Nu is het alleen elke keer als de tv uit...
Ik heb een Samsung tv uit 2017. Nu heb ik de stappen via schakel mee netjes gevolgd en dat werkt allemaal prima. Nu is het alleen elke keer als de tv uit...
Al 6 dagen geen internet en tv. Heb nieuwe connectbox en die gaf wifi en telefoon, werkte als tierelier. Afgelopen zondag ook de nieuwe mediabox xl geïns...
Recent heeft een monteur van Ziggo mijn Sony tv gekoppeld aan de afstandsbediening van de Mediabox XL. Nu kan ik echter het volume van de Sonos Playbar n...
Goedemorgen, Door enkele problemen heb ik vorig jaar over moeten stappen van Ziggo naar KPN, waarbij ik naar tevredenheid ben geholpen door de Ziggo-mede...
Vandaag mail gekregen van Videoland dat de Abonnementen gaan veranderen voor Nieuwe abonnee’s of voor wijzigende abonnementen. Als Videoland Abonnement 5...
Sinds Ziggo alleen nog digitaal signaal heeft heb ik problemen met het geluid bij het afspelen van dvd’s. DVD is via scartkabel met TV verbonden en gelui...
Beste mede Ziggo gebruikers, Graag wil ik jullie op de hoogte brengen dat de Medion TV’s met DVB-C tuner gebruikt kunnen worden voor het ontvangen van de...
Kan de universele Ziggo afstandsbediening de afstandsbediening van loewe geheel vervangen? Ik krijg het nog voorelkaar. De aansluiting aan de Humax 5200C...
Hallo, op mijn horizonbox staat een opgenomen programma die ik niet kan verwijderen. Dus een opgenomen programma staat zichtbaar onder mijn opnamen maar ...
Hallo,Ik probeer mijn opgenomen bestanden van mijn Humax 5200C te kopiëren naar mijn Seagate externe harde schijf. Hij geeft alleen aan: Kan niet kopiëre...
Beste medewerker van Ziggo, Ik heb een account bij T-mobile en heb daarnaast een uitbreidingspakket van Ziggo sport totaal. Nu wilde ik graag op mijn mob...
Voor een blinde bewoner van een verzorgingshuis die er pas woont probeer ik een FOXLINQ aan te sluiten. Dit is een bijzonder vernuftig apparaat dat de on...
Beste, zojuist een mail ontvangen dat mijn F1 TV Pro-account op non-actief gezet is, omdat er geen abonnement op Ziggo Sport Totaal meer op mijn naam te ...
waar vind ik het Fm zenderoverzicht van Ziggo
Mijn Netgear Nighthawk R7000 interface is niet te bereiken via 192.168.1.1, hij is mogelijk als Accespoint geschakeld met de Mediabox XL, toen hij nog in...
Na de update 3 dagen geleden . Hoor ik bij het schakelen naar een andere zender een hele irritante piep! Het is overigens niet bij alle zenders maar word...
Ik wil de TV-Link van Phonak aansluiten op de AUX-OUT van de Mediabox XL heeft iemand daar ervaring mee????
Ik heb verschillende berichten gezien over dit onderwerp, maar nog geen bericht of onderstaand werkt op de next box? Coax verlenger via UTP, Merk: Muxlab...
Sinds kort in het bezit van een nieuwe TV 4k 55 inch ter vervanging van de oude 37 inch full HD. Vervolgens springt het beeld vrij vaak op zwart. geluid ...
Goedendag, Ik heb al een aanal forums gezien betreffende de HK Citation. Ik krijg deze niet aangesloten op de next media box. Alle zit op hetzelfde netwe...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.