HW-N850 met ziggo next geen geluid doorgifte Opgelost
Geen geluid ziggo next met Samsung HW-N850. Soundbar geeft wel aan verbinding te hebben maar geluid komt niet door. Alleen geluid via Samsung TV.
Geen geluid ziggo next met Samsung HW-N850. Soundbar geeft wel aan verbinding te hebben maar geluid komt niet door. Alleen geluid via Samsung TV.
Op welke zenders werkt Replay tv wel en op welke niet? Ik heb de afgelopen week op Canvas en NPO2 een paar films bekeken via Replay tv. Deden het prima. ...
hallo allemaalheb problemen met het vooruit spoelen zowel in replay als bewaardeprogramma's beeld blijf stilstaan na vooruit spoelen krijg rechts bovenin...
Met de overgang naar de nieuwe box met kan ik niet meer de F1 races opnemen in serie dit kon bij de Mediabox wel rest van de F1 is wel in te stellen in s...
nog steeds geen juiste epg en ben dat nu onderhand wel beetje zat
Ik krijg deze melding op de tv alleen bij SBS Sorry, deze zender doet het nu niet.Controleer of je stekkers en kabels goed vast zitten.Herstart je media ...
Sinds een lange tijd werkt AT5 niet meer bij mij ik krijg steeds de melding 'geen signaal' met uitroeptekens en dat ik de kabels moet controleren. De kab...
Het beeld op mijn 2 jarige 4K tv geeft een wisselend beeldkwaliteit sinds ik de nieuwe mediabox next heb!
Mijn iPad laat alleen de opnames zien die ik voor afgelopen zondag heb gemaakt. Mijn smartphone laat geen enkele opname zien. Op mijn Next zie ik (gelukk...
Hallo ik had een vraag betreft een raar verschijnsel in het beeld het is een trilling in het beeld op het moment dat een scène zich verplaats maar dan aa...
Sony TV met HDMI kabel aangesloten op Sony soundbar. Bij aanzetten TV gaat soundbar aan en geeft geluid. Tenminste tot nu toe. Na verbinden van mediabox ...
Hallo.ik heb een Next gekoppeld met HDMi aan een LG Oled tv. Alle HDMI kabels van al mijn apparaten zijn ook gekoppeld aan de TV. Een optische kabel gaat...
Begrijp ik het goed dat ik met een abonnement (Start) met CI+ geen tv gemist heb? Dit in tegenstelling tot een abonnement met mediabox.
NL 1 /2 /3 werken wel, maar alle overige zenders werken al 2 dagen niet.Andere tv, ziggo go app werkt wel.TV is aangesloten op een Horizon box
Hallo allemaal. Onlangs heb in na installatie van de Ziggo Next box veel in mijn surround opstelling veranderd in de veronderstelling dat beeld en audio ...
Bij de laatste update kwam er in het menu Beeld en geluid de optie Met een knop aan en uit zetten bij, deze optie is echter verdwenen na het terugzetten ...
Next met optische kabel aangesloten op JBL SB400 soundbar. Tot voor twee dagen terug werkten volumeknoppen prima. Nu werken de volume en mute knoppen nie...
Goedendag,Afgelopen welen ben ik weer the curse of oak island gaan kijken. Nu ben ik bij seizoen zes aangekomen en mis ik afleveringen. Zowel via de medi...
Vanmiddag bekeek ik via Replay een programma. Toen ik genoeg gezien had, stopte ik ermee. Vanavond zag ik ‘m toevallig in de lijst ‘Verder kijken’ staan....
kan ik op mediabox next apps toevoegen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.