Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 14.5KOplossingen
  • 19.8KDiscussies
  • 180KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

2de Next. Geen coax. Onopgelost

Ik heb elders al gelezen dat je zonder coax On demand kan kijken en Replay tv. Betekend dit met Replay tv dat wanneer een programma live al 5 minuten bezig is je hier mee kan kijken zonder caox via Re...

hdmii door
Level 1
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

De afstandbediening behorende bij mijn samsung hd recorder kan ik niet vinden in de handleiding van ziggo om zodoende mijn smart tv en mijn lg home cinema set ie gaan koppelen aan mijn afstandbediening van mijn mediabox Onopgelost

Kan de afstandbediening van mijn samsung mediabox niet vinden in de handleiding van ziggo om zodoende mijn smart tv en mijn lg home cinema set te koppelen aan mijn mediabox

R Germs door
Level 1
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4k - f1 dit jaar? Onopgelost

Komend seizoen Formule 1 in 4K ?? Als er deze zomer niks gedaan wordt met 4K met al die sportevenementen , dan is het zo n geweldige gemiste kans . Wachten Ziggo en KPN op elkaar , wie de eerste grote...

coenen door
Level 6
  • 103 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 20 Likes

Draadloos tv kijken Opgelost

Goedemiddag,Momenteel heb ik internet en tv kijken van KPN via het draadloze verbindingsset voor tv (loopt dan via het stroomnet)Ik ben erg ontevreden over het internet van KPN en ze kunnen hier ook n...

XITE Music radiozenders. Nieuw per 1 april! Onopgelost

Update 29 januari: Sinds dinsdag 28 januari 2020 kunnen alle Ziggo klanten met een Mediabox Next of Ziggo Mediabox XL de 40 radiokanalen van XITE Music óók beluisteren via de XITE Music App.Open de ap...

Lycke door
Community Moderator
  • 12950 Topics
  • 1076 Oplossingen
  • 5137 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen