Xite app onthoud niet laatste kanaal Onopgelost
Sinds een week ofzo heb ik problemen met de Xite app.We gebruiken deze zowat dagelijks om naar onze favoriet genre te luisteren. Bij het opstarten van de...
Sinds een week ofzo heb ik problemen met de Xite app.We gebruiken deze zowat dagelijks om naar onze favoriet genre te luisteren. Bij het opstarten van de...
Sinds ik in het bezit ben van de Next box heb ik problemen met de ondertiteling na het opnemen van een programma, in mijn geval, de Duitse zender ZDF. Wa...
Je kunt vele programma’s dagelijks of wekelijks opnemen. De vraag wordt dan gesteld Wil je alles opnemen of alleen deze uitzending. Echter er zijn progra...
Ik neem soms programma’s op met optie alle afleveringen. Die verzamelen dan in een groepje. Zodra ik iets gekeken heb verwijder ik die aflevering. Maar a...
Voordat iemand de standaard antwoorden geeft, lees eerst even deze draad, die gaat er namelijk aan vooraf...https://community.ziggo.nl/community-archief-...
Er werd aangegeven dat batterijen vervangen moesten worden van mijn afstandsbediening van de media next.dit gedaan maar sindsdien werken een aantal knopp...
Tijdens het tv kijken op mijn smart tv met CI+ module, merk Quantis, (beiden pas enkele weken oud) sprong opeens het beeld weg, waardoor ik enkel en alle...
IK heb, naast een heel jonge werkende TV, een (oudere) TV met Humax decoder, De daarin aanwezige smartcard werkt niet meer en kan ik niet op ziggo.nl act...
Hoi allemaal. Ik heb net mijn Next-box aangesloten, precies volgens de handleiding. Na ongeveer een half uurtje viel het beeld weg en nu blijkt de box gl...
Als ik Netflix start komt ie snel en stabiel op.ga ik wisselen tussen thema’s of losse files en geef het play commando Dan loopt ie vrijwel altijd vast.h...
Korte omschrijving: sinds de ontvangst van de Mediabox Next krijgen wij bij het merendeel van de zenders de melding 100:70 (“Je TV zenders worden ingeste...
Wij hebben nu ongeveer 2 weken de mediabox XL en nemen per dag ongeveer 2 á 3 programma’s op. Nu geeft de mediaboxXL na 2 weken al voor 89% gebruikt..? H...
Afgelopen donderdag gebeurde het voor het eerst dat ik een herinnering wilde instelling via de guide (afstandsbediening - guide en daarna groene knop voo...
Als je je AB kwijt bent kun je dit testen in mediabox next CH+ knop 12 seconde indrukken.Maar helaas er gebeurt niets.Wat doe ik fout?Groet, Marjan Verbr...
Hallo, Ik loop tegen het volgende aan, kan dit ook meerdere keren repliceren:Heb een profiel aangemaakt met daarin een lijst van favoriete zenders60 in t...
Ik heb een tv met CI+slot en met CI+ module. maar ik heb geen geactiveerde smartcard.als ik een CI+module huur voor 2 euro per maand. zit er dan een geac...
Per augustus 2020 VICEtv stopt per 24 augustus Digitaal kanaal 26 | Pakket: TV Standard VICEtv heeft besloten om per 24 augustus in Nederland te stoppen ...
Ben t beu, wordt weer van kastje naar de muur gestuurd, ook nu weer. Blihdxde melding cs1010 houden
Als ik opname probeer te starten van le mans dan krijg ik foutcode CS2212 en als ik de replay tv probeer krijg ik foutcode CS2512. Gebeld met klantenserv...
mis aflevering 5 Cardinal.serie 2 . Waar is die?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.