Opnemen en tegelijk een andere zender kijken zonder beperkingen? Opgelost
Hallo,Ik orienteer mij op een (samsung) smart tv met twin tuner waarmee ik dus zelf kan opnemen en tegelijk naar een andere zender kan kijken. Nu lees ik...
Hallo,Ik orienteer mij op een (samsung) smart tv met twin tuner waarmee ik dus zelf kan opnemen en tegelijk naar een andere zender kan kijken. Nu lees ik...
als ik Netflix kijk of op YouTube zit, kraakt het 5.1 geluid. Als ik via de tv naar die beide kijk, kraakt er niks. dan gaat het via mijnapp op de LG tel...
Next box sinds begin deze week in huis. Werkte prima. Nu geeft ie sinds halverwege de avond opeens een digitale ruis storing (gekleurde 4 kante blokjes d...
Beste Ziggo community,Ik heb een tweede tv aangesloten met een coax kabel. Ik zou hierbij graag gaan voor de optie om digitaal tv te kijken zonder extra ...
Zéér tevreden over de Ziggo next. Probleem met de gekoppelde, wat oudere, JVC TV op de slaapkamer. Koppeling werkt op zich goed. Echter, als ik met de Zi...
Vandaag keek ik naar de volleybal wedstrijd Ned- Kenia. Nog nooit heb ik commentatoren meegemaakt die met hun commentaar zichzelf aan het bevredigen ware...
Mediabox nex aangesloten maar krijg geen geluid via boso soundbar 300. Bose kon mij alleen code geven (van UPC) om bose afstandsbediening te koppelen maa...
Sinds gistere; heb ik de nieuwe mediabox de next ontvangen en geïnstalleerd, alleen nu krijg ik geregeld de melding inbeeld op de TV dat ik mijn mediabox...
Hallo allemaal;Ik ben een week of 6 geleden overgestapt van de Horizon Mediabox XL naar de Mediabox Next.De eerste 3 weken fantastisch en geen enkel prob...
Ik heb de tv van OK. OLE24640H-Db aangesloten op de cai van Ziggo in Amsterdam. Volgens de Media Markt is de tv geschikt om Ziggo's digitale signaal zond...
Bose systeem doet het niet op de Mediabox NextSinds gisteren de Mediabox Next, hiervoor de Horizon. Daar had ik geen problemen met de Bose systeem, en nu...
De oranje cirkels van de screensaver (radio app) storen mij; hebben anderen dit ook? Bij het luisteren van de radio kijk je toch niet naar de TV.De optie...
Ik ben naar Ziggo overgestapt omdat ik bij mijn dochter meerdere Italiaanse zenders in de app zag. De eerste dagen had ik dat ook heb uitgebreid tv. pakk...
Sinds gisteren Mediabox next. Zeer tevreden alleen 1 dingetjeAls ik opstart dan krijg ik daarbij wel geluid van de zenders door maar geen beeld.Als ik da...
Sinds juni j.l. Nextbox in gebruik met nieuwe Wifi booster van Ziggo "voor het stopcontact" vandaar uit bekabelt naar de Nextbox, Deze aansluiting heeft ...
Ik heb nogal wat Humax apparatuur staan. Gewoon gekocht, in de winkel. Dit vanwege punt 1: bij Humax heeft men mij ooit verteld dat zij de toestellen zo ...
Na overschakeling analoog naar digitaal via stappenplan, storen enkele zenders met blokkenstrepen. RTL 4, 5 en Fox. Bij CNN en Classica loopt t geluid ni...
Heb mijn oude philips tv vervangen voor een PUS6754.De afstandsbediening werkt niet op mijn nieuwe tv.Heb de pairing procedure gevolgd met code 2195.Echt...
Al jaren op en af problemen met de Horizonbox en het enige wat Ziggo zegt is het zal wel aan de kabels contactdozen, kort gezegd aansluiting liggen. En j...
hallo allemaal.ik heb ziggo Internet Max en TV Max als abonnement.daarnaast heb ik vodafoon.ik heb dus regt op een extra keuzen pakket.echter doordat bij...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.