Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 28.4KOplossingen
  • 53.6KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 71 Likes

Horizon XL opnemen Opgelost

BBC1 opnemen EastEnders voor alle afleveringen - maar neemt oude afleveringen van BBC Entertainment ook ongevraagd op. Met oude mediabox was dit niet het geval. Hoe los ik dit op?

France 2 verdwenen Opgelost

Jaren geleden is tot grote spijt van een grote groep mensen het kanaal France2 verdwenen ten gunste van een Marokkaans tv kanaal. TV5Monde is weliswaar beschikbaar, maar dit is een internationaal kana...

Ook haper-problemen, maar van de laatste tijd? Opgelost

Wilde oorspronkelijk geen nieuw topic starten, omdat er al veel van dezelfde topics bestaan. Toch start ik er 1 omdat deze haper probleempjes meer van de laatste tijd zijn gek genoeg. details:mediabox...

EFT45 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smartcards niet geactiveerd na wijziging abonnement Opgelost

HoiAfgelopen woensdag is de modem vervangen na het wijzigen van het abonnement. Internet en bellen werken prima. Maar gistermiddag klapte al mijn smartcards eruit. Kan alleen npo 1 2 3 en de Ziggo kan...

CI module - kan deze zomaar in een nieuwe tv? Opgelost

mijn 3 jaar oude philips tv 32PFK5300/12 heeft het begeven, ging zomaar op zwart. Nu nieuwe aangeschaft 32PFS6402/12. Nu vraag ik mij af of ik gewoon de CI kaart kan overzetten van de ene in de andere...

terugkijken met een Samsung Q8F Opgelost

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe Samsung tv, Q8F. Hij is bekabeld met coax en internet en ik heb hem gisteren voorzien van een C1-module met ZiggoCard.Ik kan echter geen programma's terugkijken,...

Dynaudio reageert niet op Ziggo afstandsbediening Opgelost

Ik heb een Dynaudio set aangesloten op de Ziggo XL box via optische kabel. Geluid komt prima door, ik kan alleen niet met de Ziggo afstandbediening het geluid regelen. Geen reactie. Ik heb de optische...

evdv door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afstandsbediening Samsung Q8F en Humax5300c Opgelost

Heb sinds kort een andere tv (Samsung Q8F) en nu wil ik met de afstandsbediening die bij de tv zit de Humax 5300c bedienen (volume en kanalen). Heb in een handleiding (van de tv) gelezen dat ik een in...

Gulden50 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen rechtstreekse digitale zenders via Sony Bravia alleen via Humax Opgelost

Graag wil ik ook via tv digitaal zenders kijken bijvoorbeeld wanneer humax 2 programma,s tegelijk opneemt. Kabel vanuit muur rechtstreeks aangesloten op humax en via humax naar tv. Heb al tv-splitter ...

Conline door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Dvb-c Opgelost

Hallo,Ik kijk tv zonder mediabox of smartcard.Destijds ingesteld volgens de gebruiksaanwijzing die bij het installatiepakket zat.Daar ik een andere tv wil kopen zegt men in de winkel, dat ik met een C...

Nilu door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Niet werkende opnames Opgelost

Ik heb zeer regelmatig last van het feit dat geplande opnames er niet meer in staan maar ook, en dat is tevens de vraag blijven er wel een paar in staan maar die nemen niets op, of het programma is er...

Foutmelding "itv 587" Opgelost

Hallo, dit topic is al eens eerder besproken en begreep dat het via de moderator is opgelost!?hopenlijk. Lukt het bij mij nu ook! Alles en iedereen bij Ziggo heeft er "zijn plasje overheen gedaan" maa...

Niet alle tv-zenders op de mediabox? Opgelost

Nu heb ik de mediabox aangesloten, echter zie ik niet de zenders die ik analoog wel allemaal zie.Nu heb ik gekeken om de smartcard te activeren , maar deze hoeft niet geactiveerd te worden ?maak gebru...

Rokebo73 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Netflix en Videoland lopen vast, blijven laden en blokkerig beeld Opgelost

Ik vraag me toch serieus af wanneer videoland en Netflix eens normaal te kijken zijn via Ziggo. Constant blijven de zenders en apps laden, lopen ze vast of het beeld is blokkerig enzovoorts.Elke dag d...

Kceetje door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Favoriete zenders onder OK-knop Opgelost

Hoihoi, ik heb vandaag de nieuwe box ontvangen. Vooralsnog geen tekortkomingen maar ik zou heeeel graag onder de ok-knop de functie 'ga naar favoriete zenders' terugzien zoals op de horizonbox.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen