Mediabox Next: waar is de zoekfunctie? Opgelost
Waar vind ik de zoekfunctie op de media box next?
Waar vind ik de zoekfunctie op de media box next?
Hoi, wij hebben een samsung decoder van ziggo en overwegen over te stappen naar de mediabox next, maar heeft dit wel zin met onze sony bravia (32") tv ui...
Sinds gisteren heb ik de mediabox next. Bij het kreeg ik geen beeld, wel geluid. De monteur heeft iets met de mediabox gedaan en vervolgens had ik beeld....
Als de nextbox op radio staat schakel die na een ruime tijd over naar de tv.Als wij de TV op radio hebben gezet zetten wij de TV uit ,via het Sony theatr...
Na het koppelen van mijn afstandsbediening aan mijn sony TV werkt het TV geluid niet meer goed.Er komt wel geluid uit de TV, maar volume reageert niet me...
Wie heeft er al een Panasonic 4k oled?. Wil er eentje binnenkort aanschaffen dus ben erg benieuwd naar de beeldkwaliteit met de Mediabox Next.
In het menu instellingen > info > diagnostiek staat onder signaalkracht: niet geactiveerd. volgens de helpdeskmedewerkers zou hier een percentage o.i.d. ...
waarom hebben we in ons zenderpakket eigenlijk 4 turkse en italiaanse zenders in ons pakket,heb je toch niets aan,kunnen we die niet omruilen voor bv,nat...
Ik ben op zoek naar de koppelcode mediabox Next voor de Bose Soundtouch 520.Kan geen code vinden die werkt voor mijn afstandbediening van bose.Ik wil met...
ik heb een mediabox next. kan ik deze afstandsbediening ook gebruiken voor de bediening van de Bose soundbar 300? zo ja hoe moet ik dan de kabels verbind...
Hen sinds paar dagen de next mediabox aangesloten maar nu kan ik geen programma's terug kijken via de replay dan zegt hij dat ik via mijnziggo moet abonn...
Ik heb net een nieuwe Humax 5300c voor de TV en deze geeft behalve voor NPO1, 2 en 3 een E04. De oplossing die Ziggo biedt gaat steeds over de smartcard ...
Beste, Alleen npo 1, 2, 3, en ziggo sport werken. Voor de andere zenders zien wij de melding dat de smartcard verlopen. Kunt u ons helpen?Groet
Wij hebben sinds kort ook een next box. Alles werkt veel soepeler. Alleen wilt de next afstandsbediening niet het volume doen van mijn Harman Kardom sb20...
Inmiddels zijn er een aantal topics geweest in de community over programma's die weer opnieuw opgestart worden zodra je Videoland hebt afgesloten.Nu zijn...
*** Ziggo Digitale Radio hebben we ook Stingray Music kanalen (863 t/m 906). Stingray presenteert zich op de website als een leverancier van muziekproduc...
Heb mediabox next gekoppeld aan mijn Harman Kardon AVR245 geluid gaat goed alleen gaan niet aan of uit ???
Ik neem elke week Films en sterren op van RTL5, elke zaterdag rond 16:00 uur, en ik heb dit ingesteld als in Serie opnemen. Alleen die van vandaag, 10 au...
had boven een analoge tv aansluiten,sinds de analoge doorgave gestopt is heb ik een humaxkastje zodat ik boven toch tv kan kijken. nu is mijn vraag werkt...
Was bezig in serie Scandal seizoen 2, maar kan de serie niet meer vinden en in de Ziggo go app op mijn iPad krijg ik de melding: you can rent this item o...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.