Samsung Q6595T - Sonos playbar - Mediabox Next Onopgelost
Ik heb problemen met Ziggo Next en Synchroon krijgen signaal met Setop Box Samsung Q9095T en Sonos Playbar.Playbar met optische kabel in One connect boxS...
Ik heb problemen met Ziggo Next en Synchroon krijgen signaal met Setop Box Samsung Q9095T en Sonos Playbar.Playbar met optische kabel in One connect boxS...
Ik heb een Mediabox XL .De sterkte van het geluid wisselt voortdurend, dan hard ,dan zachter.Dat is zeer irritant als er iets wordt verteld in een progra...
Ik zou graag in mijn Mediabox XL de 2.4 GHz wifi aan kunnen zetten.In het topic “Mediabox XL: waar is de 2.4GHz naartoe?” begreep ik dat dit weer ingeste...
Mijn digitale ontvanger werkte, maar door per ongeluk zonder beeld op wat knopjes te drukken, komt deze foutmelding in beeld en ik krijg het niet meer we...
Mijn mediabox xl blijft hangen bij het opstarten, geeft eerst melding WiFi offline in rood, daarna, daarna gaat bericht offline weg, daarna ook WiFi teke...
Als de Next dan het volume regelt van de versterker/avr, via IR, dan zou ook de de ingang toets de receiver/avr om moeten schakelen.Op deze manier hoef j...
Al het een en ander in dit forum zitten lezen, maar mijn vraag/onderwerp lijkt 3 maanden geleden gesloten zonder een oplossing:PROBLEEM:Bij terugkijken (...
Gisteren een nieuwe mediabox XL ontvangen omdat de oude het niet meer deed maar eat een ellende deze box. Geeft constant een CS1004 foutmelding met in de...
vanaf hoe laat is de docu whatever it takes van Max Verstappen on demand te bekijken? Ik weet dat het 17 december is, maar betekent dat de docu vanaf 00....
Waarom is er niet altijd ondertiteling terwijl bij het aanbod van series en films wel wordt aangegeven dat er NL ondertiteling aanwezig is. Bij filmaanbo...
Vanaf november klant bij Ziggo. Ik heb gekozen voor het middelste abonnement van 68 euro per maand ofzo. Voordat ik bij Ziggo kwam had ik al gelezen dat ...
Ik heb 2 Mediaboxen Next ontvangen ter vervanging van een Horizon en een een Mediabox XL (extra mediabox). Beide Nexts gekoppeld via Wifi. De eerste blee...
Ik heb vandaag de TP-link Deco M4 ontvangen. Ik heb deze gekocht omdat ik blokkerig beeld heb bij YouTube en prime video, deze kijk ik via de chromecast....
Waarom is het geluidsignaal van TVE internacional zwakker dan de rest van de zenders ? Het speelt niet alleen bij mij, maar ook bij mijn moeder en vriend...
ik heb als bestaande klant een alles-in-1 aanbieding geaccepteerd voor verdubbeling van internetsnelheid voor tijdelijk zelfde kosten. Daarbij kreeg ik o...
Mensen, Ik wil graag een knapperig haardvuurtje op mijn TV zien, zoals ze vroeger die DVD's hadden. Kan ik dat ergens instellen? Dank, Maarten Moderator:...
Volgens Totaaltv kan BBC mogelijk verdwijnen bij Ziggo, KPN en T-mobile in Nederland. Dit geld niet voor de Europese BBC kanalen, dit gaat om BBC One, BB...
WB gaat films direct naar HBO Max brengen. Gaat dit ook bij Ziggo gebeuren in 2021?https://whatsondisneyplus.com/warner-brothers-releasing-all-new-movies...
Beste lezers, Ik heb eerder een vraag gesteld over het verplaatsen van het AOP maar ik kan die niet meer vinden en ik meen dat dat topic gesloten was? Ho...
Via het menu heb ik favorieten ingesteld. Als ik dan deze lijst doorloop, staan alle zenders gewoon in beeld, alleen is selecteren niet mogelijk. Kan ik ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.