Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 25.9KOplossingen
  • 49.9KDiscussies
  • 159KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

Waar raced Max in 2020?? Onopgelost

Waar denken jullie dat Max in 2020 zal racen? Ik denk nl bij Mercedes ipv Botas. En Ocon waarschijnlijk bij RedBull. Ook al blijft Max bij RB, ben ik ontzettend trots op hem. Hij is een geweldige race...

Jves1979 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Formule 1 GP Abu Dhabi live op Ziggo Sport: De laatste race! Onopgelost

De Formule 1 GP van de Abu Dhabi staat dit weekend op het programma. De vrije trainingen van de GP van de Abu Dhabi zijn live te volgen op Ziggo Sport Totaal. De kwalificatie en de race zijn zonder ex...

Michael Z1 door Oud Community Moderator
  • 2609 Topics
  • 346 Oplossingen
  • 519 Likes

Series opnemen - soms maar 10min opgenomen Opgelost

Als ik een serie opneem worden de afleveringen niet altijd helemaal opgenomen soms maar 10 min. Wij hebben een nieuwe mediabox xl

Spaghetti door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen signaal op SBS 6 HD Opgelost

Wij ontvangen al een tijdje geen SBS6 meer, alle zenders doen het goed maar SBS6 heeft geen signaal. Nu er steeds meer leuke programma's op SBS6 komen zouden we die ook graag willen zien.

Aansluiting horizon op Bose lifestyle soudtouch 535 Opgelost

Ik wil de Ziggo Horizon mediabox aansluiten op de Bose Lifestyle SoundTouch 535. Bij zelf installeren kun je de aanbieder zoeken met het betreffende nummer. Zijn de gegevens hiervan bekend voor de Zig...

Opgenomen serie staat niet meer op Mediabox XL Opgelost

Een complete serie die we met de Horizonbox hebben opgenomen. En zeker niet hebben verwijderd, staat ineens niet meer in de lijst van de opgenomen programma’s.

MvdL 61 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mediabox XL koppelen Tuya app (smart ir) Onopgelost

Heeft iemand ervaring met het koppelen van de ziggo mediabox xl afstandsbediening in de tuya smart app? Dit is een smart ir controller voor connectie met Google Home.

SasRubens door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

TV gids laadt sommige zenders niet Opgelost

Mijn TV gids laad bij sommige zenders niet bij, Ik heb al paar keer de procedure beschreven bij Ziggo gevolgd. Ook de helpdesk Ziggo weet het niet. Ook kan ik bij sommige programma's niet meer aangeve...

MMajax door Gedreven Ontdekker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Vervanger voor de Humax 5200c Onopgelost

Heeft iemand een tip om een humax 5200c te vervangen. Deze begint een beetje te haperen. Ik wil mijn opnamen zelf kunnen beheren en bewerken op de pc, dus zoekik iets wat draait op linux. Kan op markt...

Peter22 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Haperend beeld op alle zenders Opgelost

Sinds enkele weken hebben wij last van haperend beeld, waarin het geluid gewoon doorloopt. Je moet je voorstellen dat iemand opeens op pauze drukt om vervolgens 1 tot 2 seconden later weer op een ande...

Pas door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Oude CI+ v1.1 in 2017 LG 49SJ810V Opgelost

Gisteren heb ik een nieuwe smart tv gekocht, een LG 49SJ810V. Nu heb ik de CI+ module paarse smit (v1.1) uit mijn oude tv (samsung uit 2010) in de nieuwe geplaatst. Helaas werkt dit niet. De TV geeft ...

DaanGroot door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe verwijder je de serie opname? Opgelost

Via de mediabox kan je bij “opname” aangeven of je alleen deze aflevering wil opnemen of alle afleveringen van het seizoen. Ik heb ten aanzien van een programma gekozen voor dit laatste dus alle aflev...

Mediabox XL heeft geen wifi-signaal Opgelost

Hallo; Ik heb een paar vragen over de Ziggo Horizon media box. Als eerste snapte ik niet goed hoe in te loggen, uiteindelijk is het wel gelukt! De IP adressen die op het forum rondgaan blijken niet ju...

Beeld in blokjes Opgelost

sinds iets meer dan een week (5-11-2018) krijg op de TV via de ci+ module op alle zenders alleen maar blokjes te zien. Via de mediabox is het beeld prima; zoals ook via Netflix en YouTube. Klantenserv...

Led Lampen....... Storen deze op de wifi? Opgelost

Goedemiddag Forum,Las en/of hoordeenige tijd geleden dat bepaalde met name goedkope led lampen zouden storen op o.a. wifi enz.Zou dit ook een probleem kunnen zijn bij de vele vragen over storingen met...

Boris48 door Liefhebber
  • 38 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 8 Likes

Film in mijn Mediabox XL overzetten naar USB Opgelost

Hallo allemaalEen paar dagen geleden heb ik een film opgenomen.Ik wil graag een film kopieren naar USB stickhoe doe ik dat ?en hoe groot mag ik een USB stick gebruiken voor een film ?mvgr Pierre

dulken door Gedreven Meedenker
  • 147 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 12 Likes

Past deze kabel op een modem en splitter met schroefdraad? Opgelost

Ik heb ondergenoemde kabel ontvangen van ziggo, die zou tussen modem en splitter moeten. Ik gebruik de witte connection box van ziggo. De oorspronkelijke kabel bevat schroefdraad aansluitingen. Om de ...

trebor66 door Raadgever
  • 220 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 25 Likes

Ervaring na werkzaamheden 12/13 november Onopgelost

De werkzaamheden aan het netwerkgedeelte Rotterdam (hellevoetsluis) heeft de volgende merkbare gevolgen opgeleverd voor mij tw:De frequentie van diverse FTA (Free to Air) container streams zijn aangep...

broekhua door Raadgever
  • 233 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 57 Likes

Twee zenders worden HD per 3 december 2018 Onopgelost

Per 3 december 2018 Twee zenders worden HD We krijgen er twee zenders in HD bij (Movies & Series XL, Ziggo Kids):Horse & Country TV op kanaal 136Cartoon Network op kanaal 307Bron (Ziggo): https://www....

rick70 door Gedreven Raadgever
  • 328 Topics
  • 15 Oplossingen
  • 126 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen