2e Mediabox Next boven, hoe sluit ik dat aan? Onopgelost
had boven een analoge tv aansluiten,sinds de analoge doorgave gestopt is heb ik een humaxkastje zodat ik boven toch tv kan kijken. nu is mijn vraag werkt...
had boven een analoge tv aansluiten,sinds de analoge doorgave gestopt is heb ik een humaxkastje zodat ik boven toch tv kan kijken. nu is mijn vraag werkt...
Was bezig in serie Scandal seizoen 2, maar kan de serie niet meer vinden en in de Ziggo go app op mijn iPad krijg ik de melding: you can rent this item o...
Goedenavond,In de changelog staat het volgende..Had je eerst last van kleine haperingen bij Netflix? Stel de framesnelheid voor Netflix gelijk in bij Ins...
Hallo,Ik heb een vraag over het koppelen van mijn Sonos Playbar aan de Ziggo Mediabox next. Ik krijg de afstandsbediening van de Next niet gekoppeld aan ...
Goedemorgen,Ik heb in de topic's al iets gelezen over het niet doorgeven van 4K naar TV via de reciever.Ik heb alleen nog niet echt een oplossing van zig...
Hallo ziggo Ik heb de mediabox next en heb het volgende probleem, als ik alles afsluit met de rode knop gaat ook alles uit, maar mijn tv start daarna opn...
hoi hoi,Ik kijk op mijn Extra Next in de slaapkamer vaak programma's terug die ik opgenomen heb. Nu kijk ik bv elke avond Jinek wat later terug dan het b...
Sinds vorige week heb ik een andere home cinema versterker Bij het overprikken van de kabels van de oude (onkyo) naar de nieuwe versterker (onkyo tx-nr61...
De mediabox next in een andere regio gebruiken.
Afgelopen zaterdag heb ik telefonisch de Next besteld, vandaag binnen gekregen.Op Mijn Ziggo en in de bevestigingsmail staat Internet Complete & TV Compl...
Ik wilde het programma "Blue Planet", uitgezonden op 3 augustus op NPO2 terugkijken.Toen ik die aanklikte in Replay TV kreeg ik de melding: "bekijk deze ...
Hallo,Ik orienteer mij op een (samsung) smart tv met twin tuner waarmee ik dus zelf kan opnemen en tegelijk naar een andere zender kan kijken. Nu lees ik...
als ik Netflix kijk of op YouTube zit, kraakt het 5.1 geluid. Als ik via de tv naar die beide kijk, kraakt er niks. dan gaat het via mijnapp op de LG tel...
Next box sinds begin deze week in huis. Werkte prima. Nu geeft ie sinds halverwege de avond opeens een digitale ruis storing (gekleurde 4 kante blokjes d...
Beste Ziggo community,Ik heb een tweede tv aangesloten met een coax kabel. Ik zou hierbij graag gaan voor de optie om digitaal tv te kijken zonder extra ...
Zéér tevreden over de Ziggo next. Probleem met de gekoppelde, wat oudere, JVC TV op de slaapkamer. Koppeling werkt op zich goed. Echter, als ik met de Zi...
Vandaag keek ik naar de volleybal wedstrijd Ned- Kenia. Nog nooit heb ik commentatoren meegemaakt die met hun commentaar zichzelf aan het bevredigen ware...
Mediabox nex aangesloten maar krijg geen geluid via boso soundbar 300. Bose kon mij alleen code geven (van UPC) om bose afstandsbediening te koppelen maa...
Sinds gistere; heb ik de nieuwe mediabox de next ontvangen en geïnstalleerd, alleen nu krijg ik geregeld de melding inbeeld op de TV dat ik mijn mediabox...
Hallo allemaal;Ik ben een week of 6 geleden overgestapt van de Horizon Mediabox XL naar de Mediabox Next.De eerste 3 weken fantastisch en geen enkel prob...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.