Analoge radiofrequenties Opgelost
Wanneer de analoge radiofrequenties op de website van Ziggo per gemeente worden opgevraagd, geeft dit bij verschillende gemeentes (waar Ziggo actief is) ...
Wanneer de analoge radiofrequenties op de website van Ziggo per gemeente worden opgevraagd, geeft dit bij verschillende gemeentes (waar Ziggo actief is) ...
luister veel naar Sublime radio: vandaag (storm ?) valt deze steeds/regelmatig weg .. ?
geachte meneer/mevrouw,Ik ben een groot fan van de nba. Mijn vraag is bestaat er een seizoengids met alle teams, wie nieuw is net zo iets als wij met voe...
Wie kan helpen met ontbrekende titel als in onderwerp genoemd?
Ik gebruik sinds vandaag de Mediabox van Ziggo. Ik merkte eerder bij installeren als dat ik hem hoor, maar ik hoor het zelfs als ik tv kijk met geluid aa...
Goeiemorgen. Het kastje zetten ik vanmorgen aan en blijft in het welkom scherm hangen. Na 5 minuten ongeveer zie ik alle lichten rood knipperen, de aan u...
Ik heb een SoundbarHarman kardon soundbar Citation MultiBeam 700 (Zwart) en de media box next van jullie en het lukt mij niet de afstand bediening te kop...
Hallo,we hebben nog een oude mediabox van de upc met een coax kabel. We willen graag een nieuwe tv en heeft alleen een HDMI aansluiting. Daarnaast heeft ...
We kijken naar de opgenomen uitzending van de Voice of Holland. Deze uitzending heeft 5 pauzes. Bij pauze 4 stopt de opname en moeten weer van begin af a...
Goede avond, Nadat we problemen hebben gekregen met On Demand en Apps (Netflix) op onze oude mediabox contcat gehad met de klantenservice. Zij konden de ...
Na vele malen bellen met Ziggo en het antwoord krijgen dat het probleem bekend is maar er geen oplossing is ben ik het nu spuugzat. Videoland start niet ...
Net de CI+ module geïnstalleerd en alle zenders werken, behalve zender 14. Installatie 2 keer gedaan, maar helaas geen succes. Gek genoeg werkt zender 13...
Gisteren heeft Ziggo onderhoudswerkzaamheden verricht in onze regio (Duin- en Bollenstreek en de Leidse regio). Na de uitschakeling van het analoge tv-si...
Opnieuw stopt een zender in de Benelux met lineaire verspreiding. Dit keer trekt Discovery de lineaire stekker uit de zender Discovery World.Discovery Wo...
Ik wil met 1 afstandsbediening werken want ik raak in de war dus misschien heb ik geen goede mediaboxKunt u mij helpen?
Da capslock van de afststand bediening werkt niet
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een mediabox xl met hdmi aansluiting en een dvd recorder. Normaal kan ik op beide apparaten opnemen. Maar nu gaa...
Ik heb mij abbo omgezet van TV naar digitaal met pakket movies en series.Ik heb daarvoor de CI+ module geïnstalleerd en digitaal werkt. Alleen movies en ...
Beste Ziggo,Dit is de setup voor de woonkamer en het werkt goed: Nu wil ik graag in de slaapkamer ook TV kijken. Daar zit in de muur een soortgelijke wan...
Ik heb problemen met Ziggo Next en Synchroon krijgen signaal met Setop Box Samsung Q9095T en Sonos Playbar.Playbar met optische kabel in One connect boxS...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.