Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 25.8KOplossingen
  • 49.8KDiscussies
  • 159KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

Storing SBS6 Onopgelost

Sbs6 stoort, de rest van de zenders doet het wel. Weet iemand hoe dit kan?

SdeR door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Standby Mediabox XL Opgelost

Hallo, weet iemand hoe ik automatisch standby na bijv 240 min helemaal kan uitschakelen?

HMR door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Philips TV meldt: Draadloze USB adapter gedetecteerd Opgelost

Sinds enige weken krijg ik af en toe de volgende tekst op mijn TV-scherm:"Er is een draadloze USB adapter gedetecteerd. Selecteer JA om verbinding met 'n draadloos netwerk te maken. Selecteer NEE als ...

Damien door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Lege TV Gids laat mediabox vastlopen Opgelost

Als ik de TV Gids oproep, die niet verschijnt, staat mijn mediabox vast en moet ik deze resetten (opnieuw opstarten) om weer TV te kunnen kijken. Wie weet raad? Ik heb de normale mediabox (zonder XL).

Restwaarde Mediabox Opgelost

Ik heb na 3 jaar een nieuwe Mediabox gekregen en na een maand of wat ineens een bedrag 'restwaarde Mediabox' op mijn rekening. Ik heb de Ziggo site op verschillende manieren afgezocht om te kijken wat...

eblonk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zenders sorteren met CI+ module Onopgelost

Kan ik de zenders sorteren als ik een CI module heb?Ik ben in bezit van een Sony

brun221 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geluid valt steeds weg op Bose Soundbar Opgelost

Ik heb al geruime tijd een Bose 300 soundbar. Sinds enige tijd valt het geluid steeds weg en krijg ik, ook na resetten, stroom eraf etc. geen geluid meer.

Ashton door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Voeding van Mediabox XL Opgelost

Ik heb een nieuwe Mediabox XL ontvangen. Deze vervangt de defefecte Mediabox XL die ik al zeg 5 jaar heb. Ik heb ook een nieuwe voeding / AC/DC adapter ontvangen. Hierop staat Samsung model A5814_DSM ...

maverduyn door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Waar raced Max in 2020?? Onopgelost

Waar denken jullie dat Max in 2020 zal racen? Ik denk nl bij Mercedes ipv Botas. En Ocon waarschijnlijk bij RedBull. Ook al blijft Max bij RB, ben ik ontzettend trots op hem. Hij is een geweldige race...

Jves1979 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Formule 1 GP Abu Dhabi live op Ziggo Sport: De laatste race! Onopgelost

De Formule 1 GP van de Abu Dhabi staat dit weekend op het programma. De vrije trainingen van de GP van de Abu Dhabi zijn live te volgen op Ziggo Sport Totaal. De kwalificatie en de race zijn zonder ex...

Michael Z1 door Oud Community Moderator
  • 2609 Topics
  • 346 Oplossingen
  • 519 Likes

Series opnemen - soms maar 10min opgenomen Opgelost

Als ik een serie opneem worden de afleveringen niet altijd helemaal opgenomen soms maar 10 min. Wij hebben een nieuwe mediabox xl

Spaghetti door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen signaal op SBS 6 HD Opgelost

Wij ontvangen al een tijdje geen SBS6 meer, alle zenders doen het goed maar SBS6 heeft geen signaal. Nu er steeds meer leuke programma's op SBS6 komen zouden we die ook graag willen zien.

Aansluiting horizon op Bose lifestyle soudtouch 535 Opgelost

Ik wil de Ziggo Horizon mediabox aansluiten op de Bose Lifestyle SoundTouch 535. Bij zelf installeren kun je de aanbieder zoeken met het betreffende nummer. Zijn de gegevens hiervan bekend voor de Zig...

Opgenomen serie staat niet meer op Mediabox XL Opgelost

Een complete serie die we met de Horizonbox hebben opgenomen. En zeker niet hebben verwijderd, staat ineens niet meer in de lijst van de opgenomen programma’s.

MvdL 61 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mediabox XL koppelen Tuya app (smart ir) Onopgelost

Heeft iemand ervaring met het koppelen van de ziggo mediabox xl afstandsbediening in de tuya smart app? Dit is een smart ir controller voor connectie met Google Home.

SasRubens door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

TV gids laadt sommige zenders niet Opgelost

Mijn TV gids laad bij sommige zenders niet bij, Ik heb al paar keer de procedure beschreven bij Ziggo gevolgd. Ook de helpdesk Ziggo weet het niet. Ook kan ik bij sommige programma's niet meer aangeve...

MMajax door Gedreven Ontdekker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Vervanger voor de Humax 5200c Onopgelost

Heeft iemand een tip om een humax 5200c te vervangen. Deze begint een beetje te haperen. Ik wil mijn opnamen zelf kunnen beheren en bewerken op de pc, dus zoekik iets wat draait op linux. Kan op markt...

Peter22 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen