Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 26KOplossingen
  • 50KDiscussies
  • 159KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

Afstandsbediening koppelen aan tv Opgelost

ik kan niet met de afstandsbediening het geluid tv harder of zachter zetten ook werkt mute -knop niet, heb sinds zaterdag mediabox-xl

UYWZ9UJK door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Open vpn aan de praat krijgen Opgelost

Hallo allemaal,Ik heb een satelietontvanger in mijn netwerk zitten.Nu moet ik op die ontvanger een openvpn verbinding activeren.Het lukt me maar niet om het draaiend te krijgen.Is er iemand die mij st...

satfrico door Meedenker
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Wat is de bitrate bij Digitale TV? Onopgelost

Om HD tv te kunnen ontvangen (1080i) is een minimale bitrate nodig.Deze ligt tussen 10 en 15 Mbt/s.Het lijkt er op dat men niet hoger komt dan 720p i.p.v 1080i.(6 tot 8Mb/s)Welke bitrate zend Ziggo ui...

CI en Fox eredivisie Onopgelost

Hallo Community,Ik kom hier met een vraag. Ik ben leek op jullie technisch terrein.Ik ga de woonkamer verbouwen. Zoveel mogelijk apparaten weg. Ik zou ook af willen van de mediabox (geen XL). Mijn Son...

Ijsvogel door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox XL bedienen met Google Home Onopgelost

Ik heb een google home mini .kan ik daarmee ook de horizon mee bedienen

Harm34 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

GPL Source code - Connect Box - Arris TG2492LG Opgelost

Hoi Ziggo Community,Ik heb een vraag tot betrekking van de Connect Box van Ziggo.In de EULA van de Arris zag ik dat er open source software onder de GPL license wordt gebruikt.Nu ben ik erg benieuwd w...

Cipherdev door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afspeellijst in app niet zichtbaar op mediabox Opgelost

Via tablet en telefoon zijn films/series in de speellijst gezet, maat deze kan ik op de Mediabox nergens terug vinden.Waar vind ik dit en kan ik ook op de Mediabox iets toevoegen aan de speellijst?

Jeroo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Mediabox XL spontaan op standby Opgelost

Na een paar uur gaat de mediabox spontaan op stand-by, is nu al twee keer gebeurd.

Gomp door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

ps4 wifi verbinden Opgelost

krijg mijn nieuwe ps4 niet bvia wifi verbonden met het ziggo modem.bij het testen van de verbinding komt wel het modem zichtbaar ip adres ophalen succesvolinternetverbinding mislukt wat gaat er fout

Mediabox XL problemen met Connect box ziggo Opgelost

Iemand bekend met het probleem dat mijn smt-g7401 samsung niet draadloos verbindt met mijn connect box van ziggo? De kanale heb ik al aangepast en via WPS verbind krijg ik steeds foutmelding dat die g...

Ray Donovan seizoen 5 Opgelost

Ik heb sinds het stoppen van het tv-kanaal van HBO Ray Donovan niet meer gezien en heb zodoende seizoen 5 gemist. Nu is seizoen 6 er wel maar seizoen 5 niet. Kan deze nog worden toegevoegd? Zou zo en ...

martwoutnl door Raadgever
  • 1235 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 472 Likes

Problemen met Veronica uitzendingen Onopgelost

Bij voetbalwedstrijden zoals gisteravond is het weer hommeles met Veronica. Beeld blijft om de paar seconden hangen . Dus maar weer gestreamd vanaf mijn tablet naar tv. Beeld dan probleemloos. Als ik ...

jmeyer2 door Gedreven Liefhebber
  • 264 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 33 Likes

Vikings nieuwe aflevering Opgelost

Ik heb movies en series xl waar kan ik de nieuwe aflevering zien van vikings history geprobeerd hbo??

GAS door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Lost series op on Demand Opgelost

Al enige tijd ben ik de afleveringen van de de serie Lost aan het kijken. Was inmiddels bij seizoen 6 en al 110 van de 121 afleveringen gezien, maar nu is Lost opeens verdwenen uit on demand. Kunnen j...

buhl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Replay TV, time shift en reclame doorspoelen Onopgelost

Ik heb op aanraden van mijn zoon een Zidoo X9S Android mediabox zitten testen welke een HDMI in- en uitgang heeft. Leuke box en kwam tot een ontdekking die ik hier wil delen voor mensen zonder eigen r...

vasco_nl door Gedreven Raadgever
  • 511 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 39 Likes

Wat te doen met de oude Mediabox na vervanging? Opgelost

wij hebben een nieuwe ziggo mediabox XL ontvangen, wat moeten wij doen met onze oude UPC mediabox type (DSR 7111/03)

NMW door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zendernummers wijzigen bij ci+ en LG tv. Onopgelost

Ik ben sinds gisteren overgestapt van de mediabox naar de CI+ module in de nieuwe LG tv.Nu heb ik een favoriete lijst gemaakt maar de zendernummers kan ik niet veranderen.Nu staat bijvoorbeeld na nr.1...

AlexT305 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen