Kan ik een CI + module gebruiken in mijn Samsung UE50NU7020WXXN televisie? Opgelost
Ik woon in de regio deventer. Bij de tv zit een adapter. Ik zou denken een module erin en de kaart en gaan. Maar volgens de ziggo website werkt dit niet ...
Ik woon in de regio deventer. Bij de tv zit een adapter. Ik zou denken een module erin en de kaart en gaan. Maar volgens de ziggo website werkt dit niet ...
Beste mensen ik heb een vraagje over de nw box.Ik heb de nw. box in mn slaapkamer aangesloten en het werkt prima.Ik heb in de woonkamer een andere mediab...
Goedemiddag, Een tijdje geleden hebben wij een mail gekregen via Hollandsnieuwe om een gratis zenderpakket toe te kunnen voegen aan ons Ziggo abonnement ...
Ik was nieuwsgierig of dat goed gaat. Op dit moment zit de NEXT en mijn eigen firewall/router rechtstreeks op de Connectbox. Omdat ik straks weer eigen s...
Ben in het bezit van een upc mediabox bij mijn oude tv. Heb nu een nieuwe smart tv gekocht waar een CI+ smartcard in kan. Wil graag omschakelen zodat ik ...
Hi, Ik heb net de Next besteld en stap over van de MBXL (voorheen Horizon).Mijn situatie is dat ik de Cisco EPC3208 sinds dag 1 als mijn netwerk modem ge...
Vandaag een Dagpas besteld voor dezelfde dag. Aangezien ik een nieuwe mediabox next heb,moet dit nu via inloggen op mijn ziggo. Bij mijn vorige mediabox ...
Is het mogelijk om op meerdere tv's 1 mediabox te instaleren en op andere tv's de humax 5200 en er ook mee op te nemen?
Heb vorige week modem en eerste mediabox next geïnstalleerd . Is geluktVandaag tweede mediabox next aan het installeren. Kreeg fout CS1002.Op advies van ...
Eerst even een pluim geven aan de mediabox next geven, wat een verbetering vergeleken met de mediabox xl zeg?Snel apparaat, is bij mij nog nooit blijven ...
Graag de hack voor CS1002. Bekabelde Next ziet geen internet, wel televisie.
Er komt al een monteur, maar wat ik wel vreemd vind is dat de mail met het serienummer van opsturen , anders is dan degene die ik bij Mijn Ziggo vind en ...
Goedenavond ik heb een Panasonic tx50vt20 en die doet het al 3 maanden op de Ziggo next box en gisteren krijg ik alleen zwart beeld . Als ik de tv rechts...
Beste! Vraag, ik heb de Technetrix FRA-752/N signaal versterker. Nu wil ik deze eerst naar boven verlengen en daar aansluiten, zodat ik vanuit daar kabel...
Hoi,Ik heb de next box al een tijd in gebruik en ik moet zeggen wat een verbetering tegenover de horizon box top!Ik heb alleen wel een aantal problemen.G...
Ik heb op onze 2de tv een humax maar kunnen wij helaas geen Netflix mee ontvangen nu zitten we elke keer boven op onze tablet te kijken...Is hier een opl...
GoedenmorgenBij de Horizonbox kon je aangegeven in de TVgids dat je per zender wil kijken, is dit ook moelijke met de Mediabox next?? want op dit moment ...
Goedemorgen. De Connectbox ondersteunt het AC-protocol, maar in de instellingen kan ik dit niet kiezen. Weet iemand hoe dat komt? En wat ik moet doen, cq...
Mischien een domme vraag en wellicht heb ik er overheen gelezen in de handleiding maar ik kan het niet vinden. Ik lees over o.a. "het instellen van..." ,...
Is het mogelijk ergens in de instellingen te zien hoeveel uren opgenomen zijn en/of ingepland?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.