Mediabox next na 2 weken nog steeds niet geactiveerd Onopgelost
Beste Ziggo,Over het algemeen ben ik altijd zeer tevreden over jullie. Er zijn weinig storingen, ik haal mijn beloofde WiFi snelheid (zelfs rond het cent...
Beste Ziggo,Over het algemeen ben ik altijd zeer tevreden over jullie. Er zijn weinig storingen, ik haal mijn beloofde WiFi snelheid (zelfs rond het cent...
Ik heb zojuist de Mediabox Next binnengekregen en alles werkt top! Verademing met de slome vorige box!Enige wat niet lukt: ik heb een Okyo DR-S501 verste...
Hallo Ziggo vrienden, Even een mailtje over de Mediabox Next. Ik kan niet zeggen dat ik hier helemaal tevreden over ben. Het beeld kwaliteit is perfect, ...
Heb sinds kort Ziggo Next. Hoe kan ik, zonder de tv aan te zetten en zonder door alle radio apps te moeten scrollen, rechtstreeks een radiozender kiezen....
Goedemorgen, van de week mijn nieuwe Mediabox Next mogen ontvangen. Vanochtend vroeg opgestaan om deze te installeren... coax kabel veel te kort. De aans...
Ik heb ziggo complete abbonnement. Met extra sportpakket. Waarom kan ik niet alle eredivisie wedstrijden kijken?
Ik heb een Humax 5200C en daar staan een aantal programma's op die ik op een externe schijf wil bewaren. Ik heb wat info hier doorgelezen en daarom een e...
is het mogelijk om van de opgeslagen programma's, films in de cloud een back-up te kunnen maken?
Sinds ik de afstandsbediening van de Next gekoppeld heb aan de TV en Stereo installatieheb ik problemen om het radio signaal rechtstreeks naar de Receive...
Ik heb sinds kort de Mediabox next en die heb ik met de scartkabel aangesloten op mijn videorecorder (terwijl ik ook de HDMI aansluiting naar mijn TV in ...
Ik kijk analoog tv. Ik heb gister opnieuw zenders laten zoeken maar sindsdien doen alleen de zenders Nederland 1, 2 en 3 het nog. Voor de andere zenders ...
Vandaag nieuwe Next ontvangen werkt prima alleen nu werkt mijn Humax achter in de tuin niet meer? Alles kabels zijn goed met Horizonbox nooit problemen g...
2e probleem geconstateerd. Behalve dat mijn nieuwe Next het niet doet zie ik nu in mijn Ziggo account dat de producten die ik heb niet kloppen. Ik had Zi...
Ik heb thuis nog een splinternieuwe Humax 5300c decoder liggen die ik graag wil gebruiken voor mijn tweede tv boven. Ik heb natuurlijk maar 1 smartcard. ...
Wat raden jullie me aan.Ik heb een tweede mediabox dus heb dan toch geen tv meer nodig?Een monitor alleen volstaat niet, heb dan geen geluid.Wat is de si...
Mijn versterker (analoog) van Harmon Kardon heeft tulp aansluitingen. Hoe sluit ik dit aan op de next? De Next heeft een Jack of een optische uitgang. Op...
Kan de oranje cirkel bij radio luisteren verwijderd worden en alleen logo van zender. Cirkel is heel storend.
Heb afgelopen dinsdag 20/08 heb ik een bestelling geplaats voor de mediabox next en twee extra mediaboxen next( tbv slaapkamers) maar vroeg of het mogeli...
Heb sinds enkele weken de nieuwe Media Box Next. Bekabeld aangesloten en alles werkt perfect. Sinds 2 weken de extra Media Box Next bekabeld aangesloten ...
Mijn bedoeling is om een ziggo next extra achter in de tuin in de tuinkamer aan te sluiten op de tv maar heb ik een probleem. Ik heb een directe utp cat....
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.