Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 24.7KOplossingen
  • 48.2KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

Nog meer topvoetbal op Ziggo Sport (Totaal) Onopgelost

Goed nieuws voor de voetballiefhebbers. Ziggo Sport heeft namelijk voor de komende 3 seizoenen de uitzendrechten in handen van de Serie A en de FA Cup! Dit betekent dat er nu 3 topcompetities live te ...

Michael Z1 door Oud Community Moderator
  • 2609 Topics
  • 346 Oplossingen
  • 518 Likes

Tekortkomingen Ziggo Replay en tv-gids Opgelost

Hallo, de replay tv functie is fijn om te hebben, tot een week kun je bijna alles terugkijken. Maar ik stoor me zo aan die zwarte balk die 5 seconden na terug- of vooruitspoelen (ook bij gemaakte opna...

Deezer app springt weg Opgelost

Hoe kan ik deezer op tv lang luisteren ?

Welke digitale ontvanger in upc-gebied Opgelost

Ik zou graag een digitale ontvanger met 2 tuners willen hebben. De door Ziggo aangeboden ontvangers zijn allemaal (behalve de Mediabox XL) niet geschikt in het gebied waar ik woon (volgens de postcode...

Huatare door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Samsung onthoudt omzetting naar digitaal niet Opgelost

Medewerker ziggo heeft instellingen Samsung televisie omgezet van analoog naar digitaal. Alles werkte prima. Na twee weken stonden alle instellingen weer terug op analoog. Afgelopen dinsdag zelf inste...

IlseAad door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Movies en Series XL werken niet op CI+ (2CI+, 2 smartcards, 2TV's) Opgelost

Ik heb Movies en Series XL en loop tegen het volgende probleem aan als ik een film of serie uit dit pakket wil kijken met mijn CI+/smartcard combi: Er blijft een melding dat ik voor het kijken me moet...

Richy door Gedreven Meedenker
  • 26 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

tv programma's opnemen met mediabox Opgelost

Mijn oude extra mediabox (met opnamefunctie) heeft het begeven en nu krijg ik een nieuwe, maar die kan helaas niet opnemen. Nu wil ik via een externe recorder de programma's gaan opnemen. Kan iemand m...

Agneta door Liefhebber
  • 55 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo zender van de maand september: Comedy Central Extra Onopgelost

Het is lachen, gieren, brullen geblazen bij Ziggo, deze maand. Van 3 tot en met 30 september is de zender Comedy Central Extra gratis beschikbaar voor alle Ziggo klanten!Deze hilarische zender - norma...

Lycke door Community Moderator
  • 11329 Topics
  • 871 Oplossingen
  • 3983 Likes

Hoe gaat het straks verder met kabel TV, in technisch opzicht? Opgelost

Het was in technisch opzicht een aardig zooitje op de kabel de afgelopen jaren. Een zender als NPO-1 werd op drie manieren op de kabel gezet:Als analoog signaal.Als digitaal signaal in SD kwaliteit me...

caesar door Gedreven Liefhebber
  • 2904 Topics
  • 61 Oplossingen
  • 491 Likes

Motorcoureur Fenati voor twee wedstrijden geschorst Onopgelost

De stewards van de FIM, de internationale motorsportbond, hebben een schorsing van twee wedstrijden opgelegd aan Romano Fenati. De Italiaan kneep in de Moto2-race tussen bocht 6 en 7 in de rem van lan...

MeindertF1 door Raadgever
  • 175 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 42 Likes

Haperende verbinding Mediabox XL Opgelost

Beste formum leden.Sinds kort ben ik in het bezig van Ziggo. De bonussen t.o.v. KPN zijn prima (F1, Engels voetbal, HBO), echter stoor ik me mateloos aan de haperende verbindingen bij het terugkijken ...

Spiritus33 door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Buitenlands commentaar Ziggo sport Opgelost

Waarom hebben we de laatste tijd buitenlands commentaar op Ziggo sport??Ik bedoel Deens en Slowaaks? zonder ondertiteling? waar slaat dit op..Blijft dit zo? want dan zeg ik die zender op, hier wil ik ...

Tommy887 door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Westworld seizoen 2 komt eraan! Onopgelost

Goed nieuws voor alle fans van HBO's hitserie Westworld. Het aftellen is begonnen!Maandag 23 april 2018 is het zo verVanaf deze datum is de eerste aflevering van het tweede seizoen te zien bij Ziggo M...

Lycke door Community Moderator
  • 11329 Topics
  • 871 Oplossingen
  • 3983 Likes

2 beeldschermen op 1 mediabox Opgelost

ik zou graag 2 televisies aansluiten op 1 mediabox. Circa 8 meter bij elkaar vandaan. En dan op beide tv’s het zelfde beeld. Alleen lees ik vanalles dat een hdmi splitter niet werkt? Is dit mogelijk e...

E.V. door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

tv signaal moet overal in huis goed zijn. Opgelost

Het tv signaal wordt op een bepaalde sterkte aangeleverd door Ziggo bij een beginpunt van een woning (meestal meterkast) om vandaar door te zenden naar diverse gebruikerspunten, maar dan is het signaa...

Radio luisteren (via Humax) zonder televisie aan te zetten? Opgelost

Het onderwerp is al vaker voorbijgekomen en de antwoorden waren best nuttig. Echter blijf ik een probleem houden:Ik heb een HUMAX IHDR-5200C. Hierop is aangesloten middels HDMI: Samsung Qled4 QE49Q7 u...

Jerryxcom door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen