Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 24.7KOplossingen
  • 48.1KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 68 Likes

Weergave start niet - mediabox lijkt geen goede mediaspeler Opgelost

Het is mij gelukt om een thuisnetwerk te maken. Ik heb serviio media software gedownload op mijn laptop. De box herkent het netwerk en de software met de mappen. Als ik een film wil starten blijft de ...

Zeeburg door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Audio-uitgang nodig op een Humax 5200C/5300c Opgelost

Om TV te kunnen luisteren heb ik een bluetoothzender die audio naar mijn gehoorapparaten streamt. Voorheen werd die zender met tulpstekkers of 3,5mm stereojack aan mijn oude ciscodecoder gekoppeld. De...

Jaap_E door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Foutmelding E48-52 Opgelost

storing E48-32*Aanpassing door mod*: Inmiddels hebben we het 'Foutmelding E48-32: oorzaken en oplossingen' topic. Onderstaande reactie is een kopie van dat topic.Heb je een vraag of wil je een reactie...

Doctor Who van Ziggo GO af? Opgelost

Hoi!Ik download altijd een aantal afleveringen Doctor Who op mijn mobiel voordat ik het OV gebruik (ik ben nu bij seizoen 2).Dat wilde ik nu ook doen, maar zie opeens dat doctor who niet meer op de zi...

kan je er zelf een app bij downloadenen Opgelost

Hallo nauw heb je ook een app van NPOSTART mijn vraag is kan je die er zelf ook bij neer zetten

helga1960 door Gedreven Meedenker
  • 82 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

opnemen, pauzeren en stopzetten met een smart card? Opgelost

Hallo, als ik een smart card installeer ipv. de mediabox, kan ik dan, als ik dit combineer met een usb drive, nog steeds opnemen, pauzeren en stopzetten (en opnames plannen)?Kortom: heb ik dan dezelfd...

rob768 door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

AOP/coax aarding, jn/nee en vooral: waarom ? Onopgelost

Hi Community-people,Door beoogde veranderingen in opstelplaatsen van apparatuur in huis ontkom ik niet het aanpassen netwerkbekabeling (UTP/STP) en de coax-bekabeling (Ziggo modem, TV, radio) in huis....

Zal een prive aangeschafte Humax 5200C/5300C/5400C werken in Rotterdam Opgelost

Goedendag forum,Ik heb al lopen zoeken naar mijn vraag maar heb geen antwoord kunnen vinden.Aangezien analoge zenders in Rotterdam niet meer te bekijken zijn zoek ik een oplossing voor mijn 3e en 4e t...

Gyan001 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox XL: Opnames en tuners Onopgelost

In dit topic leggen we je uit hoe het nou precies zit met het aantal opnames en gaan we de diepte in over hoe de Mediabox XL dit voor elkaar krijgt. Ook leggen we uit waarom de Mediabox XL of de Extra...

Michael Z1 door Oud Community Moderator
  • 2609 Topics
  • 346 Oplossingen
  • 518 Likes

Formule 1 GP Japan live op Ziggo Sport: voor de vroege vogels! Onopgelost

De Formule 1 GP van Japan staat dit weekend op het programma. De vrije trainingen van de Grand Prix zijn live te volgen op Ziggo Sport Totaal. De kwalificatie en de race zijn zonder extra zenderpakket...

Sander door Community Developer
  • 2605 Topics
  • 265 Oplossingen
  • 1628 Likes

LG 26LG4000 geen optie kabel Opgelost

We proberen DTV te ontvangen, maar krijgen de optie kabel niet. Lazen ook het topic van Wimpie, dat bij LG het stappenplan niet werkt. Werkt bij ons ook niet, ook niet met land Zweden of Duitsland. Kr...

Paultjes door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement motor TV Opgelost

ik heb een abonnement van motors TV als ik dit pakket opzeg heb ik dan nog wel de zender EUROSPORT 2

Lunans door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samenstelling tv pakketten onbegrijpelijk Opgelost

Op het moment heb ik het tv max pakket.Ik wil qua abonnement en stapje terug doen omdat veel zenders toch niet bekeken worden. Maar nu komt het probleem.Welke zenders zitten in welke pakketten.Je word...

Chevy93 door Gedreven Liefhebber
  • 58 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Formule 1 GP Rusland live op Ziggo Sport: Mercedes, Mercedes en Mercedes Onopgelost

De Formule 1 GP van Rusland staat dit weekend op het programma. De vrije trainingen van de GP van Rusland zijn live te volgen op Ziggo Sport Totaal. De kwalificatie en de race zijn zonder extra zender...

Sander door Community Developer
  • 2605 Topics
  • 265 Oplossingen
  • 1628 Likes

Philips tv vindt geen digitale zenders Opgelost

Eind oktober stopt Ziggo met het doorgeven van analoge TV in mijn gemeente.Ik heb een Philips 32PFL7404 TV en deze heeft een ingebouwde digitale ontvanger. Via het stappenplan van Ziggo doorloop ik de...

Geblokt beeld met CI+ module Opgelost

Ik kijk al haren tv via een ci+ module. Sinds vorig jaar hebben we bij sbs6 een dermate geblokt beeld onderin dat we al die tijd al analoog sbs6 kijken. Sinds vorige week hebben we een nieuwe ci+ modu...

Muriël door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Met analoge hdd recorder toch andere zenders/programma's kunnen opnemen. Onopgelost

We gaan over op 23 oktober naar digitaal.Nu hebben we een hdd recorder die analoog is. Deze heeft 2x scart en 1x HDMI.We hebben een oudere tv die geen interne ontvanger heeft. Deze heeft wel 2x scart ...

jdeij door Gedreven Liefhebber
  • 30 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Harde schijf aan humax5300c Opgelost

Heb een humax5300c en probeer er een seagate 4 tb harde schijf op aan te sluiten nu moet ik eerst formateren maar als ik op ok druk gebeurd er niets wat doe ik verkeerd .**Titel aangepast i.v.m. vindb...

Vd.t door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kabelversterker - welke is geschikt? Opgelost

Welke kabelversterker is de beste die ik kan gebruiken die ook klaar is voor de toekomst 5G afgeschermd en 4K?

Dance Trippin / Dance Television Opgelost

Omdat ik lees dat jl Ziggo de naam van zijn Ziggo Sport Extra heeft omgedoopt naar Docu en ook gelijk is doorgevoerd op de Mediabox XL en website, heb ik nog een wijziging voor Ziggo.Sinds mei jl best...

sebas14 door Gedreven Raadgever
  • 325 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 151 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen