E100 storing Onopgelost
wil 2e media box aansluiten maar geef E100 foutmelding en zenders herstellen help ook niet ?
wil 2e media box aansluiten maar geef E100 foutmelding en zenders herstellen help ook niet ?
Mijn beeld en geluid lopen niet synchroon. ik heb een mediabox next, een Samsung 4K tv en een Samsung soundbar. de next zit aangesloten op me tv, de soun...
Ik krijg alleen maar mono op de FM tuner, als ik op automaat schakel krijg ik 2 zenders stereo en de rest is verdwenen. Klopt dat ik snap er niets van de...
Vandaag heb ik de Mediabox XL gekregen en geïnstalleerd.Omdat het mijn bedoeling is om maar met één afstandbediening te werken, moet ik de koppeling tuss...
Hallo.Wij hebben ziggo next mediabox, zowel beneden als op de eerste verdieping in de slaapkamer.In de slaapkamer is al een interkabel, maar we willen ni...
komt ziggo nu ook met een schadeloosstelling nu ik de zoveelste storing heb ,of kan ik beter overstappen
Met welke knop op de afstandsbediening kan ik alle menu's en andere beeldvervuiling in 1 keer omzeilen als ik snel terug wil waar ik naar zit te kijken?
Om 17.00 mn kastje geïnstalleerd en nog steeds geen tv ,wat nu? Heb ook al gebeld en die zegt wachten, terwijl op de doos en in de gebruiksaanwijzing sta...
Ik heb vanmorgen een extra zenderpakket aangevraagd om HBO te kunnen kijken. Volgens de site zou ik binnen een uur een bevestigingsmail gehad moeten hebb...
elke dag rond een uur of vijf heeft de TV een blokkerig beeld dat soms na een kwartier of half uur verdwijnt
Elke werkdag, ongeveer tussen 18:30 en 19:00 hebben we altijd blokken op tv.Elke keer als iemand daarvan melding maakt, moet ik er aan denken en denk ik ...
Beste, Sinds een aantal weken heb ik een LG smart tv en sindsdien als ik tv wilt kijken gaat het beeld constant van tv beeld, naar zwart beeld naar sneeu...
Ik heb geen radio meer
Hi!Ik overweeg de overstap naar Ziggo. Nu klant bij KPN, dit werkt in mijn ogen lekker eenvoudig.UPT vanaf glasvezelaansluiting naar Router in meterkast ...
Hallo,ik wil een dagpags eredivisie bestellen maar krijg foutmelding ee2 hoe kan ik dit oplossen reset heeft niet gewerkt…mvg
Kreeg gisteren een zenderpakket kado. Activeren lukt niet. ***The chat is niet bereikbaar en de telefoon is overvol. groet Rob de Klerk *Bericht aangepas...
Na het krijgen van de factuur bleek dat een film via on demand geld kostte. Dit staat er inderdaad bij maar is het niet makkelijker en veiliger om dit vi...
teletekst pagina's van NPO1 laden maar tm pagina 108 of 109, daarrna blijeft de teller doorlopen zonder dat ooit pagina 110 wordt gevonden. het lijkt ero...
Mijn afstandbediening is stuk Wil graag een nieuwe bestellen
Sinds een paar dagen staat er bij ons op de mediabox ‘Fan alarm’. Ik ben er met de stofzuiger langs geweest maar de melding gaat niet weg. Na uitzetten g...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.