DutchOriginals koppelen Opgelost
Ik krijg geluid uit mijn soundbar na koppelen. Ik kan daarna echter het tv geluid niet meer regelen met mijn NextBox afstandsbediening en ik krijg consta...
Ik krijg geluid uit mijn soundbar na koppelen. Ik kan daarna echter het tv geluid niet meer regelen met mijn NextBox afstandsbediening en ik krijg consta...
Om te beginnen is het wijs om in de handleiding aan te geven dat bij invullen postcode en huidnummer ook het laatste veld (toevoeging huisnummer) verplic...
Heeft Philips TV model 26 PFL 5322/12 een ingebouwde DVB-C ontvanger?
Waarom kan ik tv oost niet vastleggen op tv of ziggogo. Steeds weer verdwijnt hij en moet ik hem weer opnieuw opzoeken. En dit doet alleen tv oost.
Net overgestapt naar Ziggo interactieve TV. Voorheen analoog TV gekeken in het 'oud' UPC gebied Leeuwarden. Ik gebruikte voor het af en toe opnemen een H...
Heerlijk... weer wk rugby te zien op Nederlandse tv. Een tip aan commentatoren. In het Afrikaans wordt Labuschagne uitgesproken als "Labuskagnie" met een...
ik heb een ziggo nexteen Anthem mrx710 receivereen panasonic tx65gzw954ik heb al mijn apparatuur (zappitti media player, apple tv 4k, blu-ray speler,chro...
Hoe komt het toch dat de elektronische programmagids van mijn Next niet de juiste tijd bij de programma's zet? De witte lijn die de huidige tijd zou moet...
Wat mij soms opvalt is dat als ik een programma heb opgenomen en ik het ga afspelen het programma al vaak is begonnen, soms al 2 minuten. Ik moet dan via...
Vanaf een paar dagen geleden krijg ik geen gegevens van de tv gids van de eerste 7 zenders; het is nu bv 20:27 en de gegevens van 20:10 tot ongeveer 21:4...
wil ik heerlijk gaan genieten van Ajax, is het beeld niet al te best , ik weet niet of dat al bekend is, beeld hapert iets, en de bal is slecht te volgen...
Vanaf 24 september valt bij ons (Eindhoven) de analoge tv uit. Bij het zoeken van digitale zenders bleek dat er alleen analoge zenders beschikbaar zijn. ...
Heb sinds enkele weken een Vodafone Red Together abonnement en eigenlijk al jaren een Ziggo Internet Complete abonnement en heb de 2 gekoppeld en dubbele...
Vanwege de omschakeling naar digitaal, voortaan op de slaapkamer ook een mediabox. Klokdisplay (en de rode led) geeft aardig wat licht af. Is er een mani...
Oude situatie: Het geluid van de televisie kon ik via mijn Onkyo tuner versterker TX-8050 naar mijn geluidsboxen sturen. Daarvoor had ik een S\PDIF kastj...
Hallo,Weet iemand op welk Ziggo kanaal de wedstrijden van het RWC 2019 (Rugby Wereldkampioenschap) worden uitgezonden?Alvast bedankt,Rob
Ik ben heel blij met de functie Spraakbediening, echt super handig als je even snel iets wilt doen op de Next.Maar toch heb ik nog een aantal suggesties ...
Beste,Ik ben al sinds het begin in bezit van de Next, echter zit ik al di tijd wanneer de extra box uitkomt voor op mijn slaapkamer.volgens mij komen er ...
De Mediabox Next is gekoppeld aan de Bose 1 2 3 Soundsysteem, dit is manueel uitgevoerd.Via de bijbehorende Mediabox Next afstandbediening werkt de gelui...
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat Next spontaan van radiozenders afspringen op het geluid van een tv-kanaal?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.