Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 23.9KOplossingen
  • 46.8KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

A-synchroon beeld en geluid met sonos playbar Opgelost

Ik heb het probleem dat mijn beeld en geluid, naarmate de tv langer aanstaat, steeds meer a-synchroon gaan lopen.Ik heb een Samsung UE48HU7500 en de SONOS PLAYBAR.Ik heb dit probleem sinds ik de horiz...

Han147 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aansluitschem Mediabox XL - Home cinema set - TV Onopgelost

Heeft iemand een aansluitschema voor de Mediabox XL, een home cinema set (Sony BDV-N5200W) en een televisie zodat we zowel radio (van de kabel kabel) als geluid van programma's en films op de televisi...

muscapaul door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Herinnering instellen? Opgelost

Ik had eerst een cisco en als ik dan een herinnering instelde voor een programma dan ging ie automatisch op die tijd naar die zender toe. Nu krijg ik op de mediabox alleen een herinnering in het beeld...

ramby door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Horizon XL box koppelen met Horizon extra (kleine) box via switch Onopgelost

Beste mensen,Zojuist een nieuwbouwwoning ingetrokken met de volgende installatie:In de meterkast:- een connectbox in de meterkast, welke in bridge-modus staat- een Ubiquiti USG UniFi (router)- een Ubi...

Jorjan door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Logitech Harmony universele Afstandsbediening Opgelost

Deze week heb ik vol verwachting een Horizon box van Ziggo ontvangen en bijbehorend abonnement genomen. Tot mijn teleurstelling werkt de koppeling met mijn Logitech Harmony 850 heel instabiel en dus s...

HJdM door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox XL loopt steeds vast Opgelost

Onze horizon box loopt sinds een paar dagen constant vast. Eerst valt het geluid steeds deels weg. Dit duurt een tijdje waarna op een gegeven moment het geluid volledig wegvalt. Als ik dan probeer van...

Merk/fabrikant Mediabox XL Opgelost

Wat is de fabrikant van de Ziggo mediabox XL ?

Nieuwe Mediabox XL offline en gaat niet verder bij installatie Onopgelost

Nieuwe Mediabox XL offline en gaat niet verder bij installatie. Als je je eerste Mediabox XL in huis krijgt, verstuurt via Ziggo of meegekregen in een electronica winkel kan het zijn dat deze niet onl...

Bert door Super Expert
  • 47799 Topics
  • 2894 Oplossingen
  • 10539 Likes

Veel storingen bij Netflix Opgelost

Het beeld is blokkering, staat stil en slaat stukjes film over. Geluid valt ook weg.Netlix werkt wel goed via iPad.Heeft Ziggo een oplossing of is het beter het abonnement te beëindigen. Dit irriteert...

Andre010 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Youtube via de Mediabox XL Opgelost

Wanneer ik iets op youtube opzoek wil het item niet afspelen. Betreft muziekvideo's waar vevo bij staat.Herkenbaar probleem?

Gerwil69 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mediabox XL 7410 aansluiten zonder antennekabel Opgelost

Hallo, omdat ik al een smart tv heb, gebruik ik de Mediabox XL niet. Nu wil ik hem aansluiten in onze schuur waar een internet aansluiting is, maar geen antenne. Tevens fungeert deze Mediabox ook al I...

Dheeraj door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

AOP en splitter POA-3IEC-NL na modemwissel Opgelost

Modemwissel een tijd geleden van Technicolor naar Connectbox en op het AOP de splitter SQl 601 zoals reeds hier eerder gemeld en de SQl 601 vervangen door de POA-3IEC-NL en alles doet het naar behoren...

mathhein door Expert
  • 1832 Topics
  • 11 Oplossingen
  • 1026 Likes

Extra mediabox XL draadloos verbinden Opgelost

Vandaag heb ik een extra mediabox XL ontvangen, na de gebruikelijke storingen van het niet kunnen koppelen van de afstandsbediening aan de box is het eindelijk gelukt om de box te koppelen aan die van...

ArjanR door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

De zender van de maand december: Boomerang! Onopgelost

De decembermaand is weer aangebroken. Kachel aan, kleedje om, televisie aan en gaan! Tijd om met het hele gezin voor de buis te hangen. Dat gaat wel lukken met de gratis zender van de maand. Alle cart...

Marianne door Community Developer
  • 1349 Topics
  • 125 Oplossingen
  • 815 Likes

Hoe ik Chromecast aan de 'praat' kreeg via de Connect Box Alleen-lezen Onopgelost

Een kleine week geleden ben ik overgestapt naar Ziggo internet en bellen. Toen ik het pakket binnen kreeg alles netjes aangesloten zoals omschreven in de handleiding.Het aansluiten was een fluiten van...

Kjilvar door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

PSN4 - Connect Box & GTA V Online, werkt niet meer? Opgelost

Hallo, ik heb sinds ik een Mediabox heb een inlog probleem bij het spel GTA V Online.Ik kan zowel met mijn oude PSN4, als mijn nieuwe PSN4 Pro niet meer inloggen bij GTA Online?Zelf als ik tijdelijk m...

Horizon XL box start op en blijft hangen op even geduld aub Opgelost

Hallo! Sinds jaren heb ik een goed werkende Horizon box. Laatste tijd blijft hij zo ongeveer dagelijks hangen op het 'even geduld aub' scherm. Het lampje wordt blauw maar de box reageert niet. Je moet...

Koendefoort door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Navigatie Android auto staat niet in de Play Store Opgelost

Beste,Hoe kan ik Android auto installeren op mijn Samsung Salaxy j3? Heb van alles geprobeerd maar het lukt niet.Groetjes B.

aabhomer door Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo Replay TV werkt niet Opgelost

Sinds gistermiddag slechte ontvangst tv zenders. Gekeken of er een storing was in de buurt, was niet het geval. Replay tv werkt helemaal niet. Nu niet thuis en ook op de tablet werkt Replay niet.

Snoop door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
Leden met de meeste oplossingen