Geen ontvangst zender50 Onopgelost
Wij hebben geen ontvangst van zender 50 ONS. Overige zenders zijn prima. Kennis van ons zei dat ik met jullie contact moet opnemen
Wij hebben geen ontvangst van zender 50 ONS. Overige zenders zijn prima. Kennis van ons zei dat ik met jullie contact moet opnemen
Sinds vrijdag 27 september werkt de tv gids niet goed op de Next. alle NPO zender, SBS6, Veronica, Net5, Ziggo tv, SBS9, Eurosport, BBC first, Xite, Disn...
Goedenavond,Vorige week hebben mijn ouders de Ziggo Next ontvangen. Echter is de bijgeleverde coaxkabel van 3 meter net iets te kort.Kan ik hier een kabe...
Ik heb begrepen dat ik zonder smartcard via Humax 5200 c rtl 4 5 etc kan kijken. Echter ik heb nu de Humax aangesloten en krijg bij rtl 4 de melding E04....
Hallo, Mijn ouders zijn verhuisd en zitten al 2 dgn zonder tv.... Er is al een monteur langs geweest die had de belofte gedaan dat er vanaf vandaag tv wa...
Ik krijg elke 10 seconden de melding "TV-speaker actief".Deze melding gaat na een paar seconden weg maar komt dus weer n 10 sec. terug....Hoe kan ik deze...
Bij het Complete abo krijg je nu enkel de XL box, voor de Next ben je nu verplicht het Max abonnement af te sluiten
Welke frequentie moet ik instellen voor Montfoort? Wil jij ook weten hoe je je Digitale Kabel TV instelt? Volg de stappen die hier omschreven staan en he...
Goedendag,Sinds deze week gebruik ik de mediabox next met veel plezier. Er is alleen 1 ding wat helaas (nog niet werkt). Mijn Harman/Kardon BDS330 receiv...
Ben al wekenlang aan 't mailen met Ziggo over de overstap analoog/digitaal,die ik niet wilde vanwege mijn 2 HDD recorders. Maar je moet wel, anders heb j...
"Ik heb de Humax IRHD 5300c aangesloten op mijn LG32 tv. Als ik de tv uitzet en weer aan moet ik de digitale ontvanger opnieuw starten. Dat vind ik niet ...
Hoi, sinds zeker een half jaar heb ik geen ontvangst meer op kanaal 7 en 12.Ik heb een samsung smart tv en krijg het signaal binnen via de smt-c7140 sams...
Is het mogenlijk om de beeldhelderheid in te stellen via de next ?Ik doel dan op het feit dat de next via hdmi is aangesloten op de tv en dat de instelli...
Mediabox Next met laatste versie 4.18 Nam altijd van Formule 1 de hele serie op. Vorig jaar 2018 ging dat OK.Heb toen de hele serie en de opnamen en toek...
Hi,Sinds enkele dagen hebben wij last van foutcode 8040 bij interactieve (ondemand)content.Hier heb ik nog ook contact over gehad met Ziggo en wordt er e...
Sinds 1 week de next in huis , prima apparaat , veel sneller maar 1 heel vervelende eigenschap na enige tijd slaat het apparaat uit en start na een minuu...
Kan je andere taal (Engels) kiezen bij de zender Ziggo sport Golf ?dank en groet
Hoi,ik ben een uiterst tevreden gebruiker van de nieuwe next mediabox, maar ik zou graag een vast ip willen instellen in dat ding. Echter tot mijn verbaz...
Hallomijn producten: Internet Complete en TV Start en extra TV-pakket naar keuze: Movies & Series L, Movies and Series XL.Geen HBO en adere XL kanalen te...
Hallo.Setup: Panasonic TV TX-40C300E (2015) via HDMI1 port verbonden met Mediabox XL (Horizon) (2017).Geen externe speakers/receivers/soundbar etc etc.To...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.