Problemen Mediabox XL gaan maar door Onopgelost
Dag, Zeer frustrerend als horizon zomaar freest, hapert en/of uitvalt en zomaar opnieuw opstart. Ook wifi geeft soms problemen. Al vaker gevraagd stuur g...
Dag, Zeer frustrerend als horizon zomaar freest, hapert en/of uitvalt en zomaar opnieuw opstart. Ook wifi geeft soms problemen. Al vaker gevraagd stuur g...
Ik heb een Humax 5050 (titel staat verkeerde type) en kan niet naar kanaal 150 voor Netflix. Is deze Humax wel geschikt? Of te oud?Mijn abonnement van Ne...
Sinds kort boven een tv met CL+ module, tot vandaag geen probleem.Nu kan ik vandaag beneden npo 1,2 en 3 niet kijken, wel bijvoorbeeld espnlive en sbs 6....
Een hele goedemiddag, ik heb op donderdag 7 januari 2020 contact gehad met de klantenservice over het feit dat mijn kastje kapot is. ik zit op dit moment...
is het mogelijk om het verder kijken van het menu Movies & Series Xl te verbeteren?Alleen als ik een aflevering heb gekeken, kan ik gelijk door naar de v...
Weet iemand ook of Ziggo op zeer korte termijn Ziggo Sport Totaal in 4K gaat uitzenden?
Mijn Mediabox Next maakt geen verbinding met de modem, niet via wifi en niet via kabel. Volgens mij werkt de Mediabox dan niet 100%. Ik kan wel tv kijken...
Bij het huidige abonnement van TV Start zou je moeten kunnen afspelen vanaf het begin, maar kan dat ook met een Cisco 8485 DVB?
Heb ik voor de CI kaart een kaarthouder nodig om hem in de tv te doen?
In dit topic is min of meer bevestigd dat een tweede ontvanger mogelijk wordt en zelfs al mogelijk moet zijn.QuoteNee, enkel de standaard 2e mediabox. Hu...
Kan je ESP N eredivisie aanbieding van 50% ook weer opzeggen na 1 maand?
Oktober 2020 klant geworden bij Ziggo.Fox sport Eredivisie konden we bekijken maar na naamsverandering ESPN blijkt nu dat we geen abbo zouden hebben?Hoe ...
Avond,Momenteel heb ik het oude Fox Sports pakket a 17.95 p/m. Er loopt nu een actie wanneer je het ESPN pakket afsluit, dit met 50% korting is voor 4 ma...
Hallo allemaal,Sinds begin november een nieuwe smart tv Samsung Qled QE50Q65T en dus eindelijk Tv kijken met een Ci+ module (in overleg ziggo de juiste m...
Hoe sluit ik hier de Connectbox op aan? Er zit geen coax aansluiting.
Mediabox Next werkt niet meer via AV Receiver.Van de een op de andere dag werkt de Mediabox Next niet meer via de Pioneer AV receiver.De mediabox Next st...
krijg geen goede adviezen van klanten service.3 telefoontjes gepleegd 3 verschillende antwoorden,1 weet niet wat en hoe, de tweede gisteren ochtend zei j...
Hoe krijg ik toegang tot Discovery Plus? Ik heb een Next-box.Ik zie een heel verhaal over het Disneykanaal, maar dat zegt mij, als digibeet, niets.Dus: i...
Hello!How can I order a POA-01-B device? - I have never been able to fully work my Media Box XL and been too lazy to try and resolve the matter!...but lo...
wil 2e media box aansluiten maar geef E100 foutmelding en zenders herstellen help ook niet ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.